Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen M-kokoa ja se on tinder-miehelle liikaa "naisen tulee olla s-kokoa"

Vierailija
19.07.2021 |

Yläosasta tarvitsen M-kokoa koska keskisuuret rinnat. Housuissa riippuen menee S-koko tai useammin M. Onko M-kokoinen ihminen teistä liian iso? Olen 164cm/55kg.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla et missään nimessä ole iso. Mutta olipa hyvä, että tällainen asia tuli esille jo tässä vaiheessa, saa Tinder-mies etsiä itselleen kirpun naiseksi ja sinä voit etsiä taasen miehen, joka hyväksyy normaalikokoisen naisen.

Mikä siinä on niin vaikeaa, että nostaa toisen mielialaa lyttäämättä muita? Mulla on 10 kg enemmän painoa kuin aloittajalla ja ylä- ja alaosa on kokoa XS-S. Olen siis "kirppu". Mun mielestä olen kyllä ihan vain siro, en kirppu. Normaalikokoa. Olet i d i o o t t i.

Minullakin on kymmenen kiloa enemmän painoa kuin aloittajalla, ja minullakin on takavuosilta vaatteita kokoa XS-S. Kyllähän ne edelleen menevät päälle, testattu on, mutta ne päälleni vedettyäni ennemmin katsoisin peiliin kuin haukkuisin toisia i d i o o t e i k s i.

Mulla on siro ruumiinrakenne ja olen ollut koko ikäni (35) urheilullinen. Eli löytyy ihan sitä lihastakin. Olen ostanut vaatteeni muutenkin lähiaikoina, jotkut löysät stretch-vaatteet 10 vuoden takaa joutavat jo roskiin. Itse en edes pidä niitä kaapissa kun ihan koko ajan käytän samoja vaatteita.

Vierailija
62/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla Chad...suosituinta viittä prosenttia ja vaatimukset sen mukaiset.

Tavallisena miehenä en näe noissa mitoissa mitään vikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 163cm ja 57kg. Yläosa koko M ja alaosa S. Leveät hartiat ja tissit kokoa A.

Vierailija
64/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm ja painan 80 kg. Hartiat leveät, yläosa kokoa L ja alaosa kokoa M. Olen aina ajatellut olevani normikokoinen. En siro, mutta en erityisen lihavakaan.

Minkälainen älyn jättiläinen määrittelee ihmisen vaatekoon mukaan? Toki jokainen voi ajatella omassa mielessään mitä haluaa, mutta että kirjoittaa sen tänne palstalle tai sanoo ääneen...

Vierailija
65/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä tuon taivaallista vaatteiden mittataulukosta.

Vaatteen kokonumeroon vaikuttaa henkilön pituus ja paino.

Esim. 175-180cm naiselle jokun S-koon housut jäävät puoli sääreen tai paidan hiha kyynärpäähän.

Tosin, tulossa on uusi mittataulukko, jossa samaan kokonro esim. M tulee rinnakkaiskokoja esim. pituus tai rinnanymp. lisää. eli palataan ajalle 90-luvulle ja sitä ennen.

Vierailija
66/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiani ovat leveät kuin ladonovet, ympärysmitta 115 cm, eli toppauksia ei tarvita. Muutenkin olen tasapaksu ja vyötäröllä on rasvaa. Jalatkin ovat paksut ja lyhyet.

Minkä kukakin omalle ulkomuodolleen voi. Voisi sitä poistattaa kylkiluun tai laittaa silikonipallot, mutta ei se olisi enää minun vartaloni.

Aloitus on kertakaikkiaan naurettava. Kertoo aloittajan komplekseista. Etsiköön kukakin haluamaansa seuraa. Turha sitä on täällä mankua.

Vierailija
67/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS ASAP!

Vierailija
68/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartiani ovat leveät kuin ladonovet, ympärysmitta 115 cm, eli toppauksia ei tarvita. Muutenkin olen tasapaksu ja vyötäröllä on rasvaa. Jalatkin ovat paksut ja lyhyet.

Minkä kukakin omalle ulkomuodolleen voi. Voisi sitä poistattaa kylkiluun tai laittaa silikonipallot, mutta ei se olisi enää minun vartaloni.

Aloitus on kertakaikkiaan naurettava. Kertoo aloittajan komplekseista. Etsiköön kukakin haluamaansa seuraa. Turha sitä on täällä mankua.

Olen iloinen, että minulla on terve ja toimiva kroppa. Ei ole kipuja yms. Pitää olla kiitollinen siitä, mitä on sattunut saamaan. En ole kedon kaunein kukkanen, mutta ainakin terve ja elinvoimainen.

Vierailija
69/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain miehen tyhmyydestä ja alkeellisimpien käytöstapojen puutteesta. Puuttuu johonkin vaatteen kaavoitukseen, josta ei ole hajuakaan, kun koulu on jäänyt peruskouluun.

Jätä se sika.

Vierailija
70/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-miesten mukaanhan tässä on jokaisen maailmansa järjestettävä. Kyllä vain.

t. Sander-mies

Vierailija
71/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on s-kokoa, niin ymmärrän vaatimuksen. Vilkaisitko pöksyihin?

Vierailija
72/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta on sanottava että minä lemppasin kerran miehen joka käytti s- koon nahkatakkia. Mitenkään ylpeä en teostani ole. Mietitytti jo muutenkin pienuus mutta takin kokonumero oli viiminen niitti.

Oli sellainen kuivakan lihaksikas....

Monen mielestä varmaan hyväkin mut minä haluan ison miehen. Ja sellaisen sainkin.

Että voihan tuo aloituksen tarina ihan olla tottakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi