Olen tutustunut erääseen mieheen, joka on eroamassa,
siis oikeasti eroamassa. Mies on hyvin ihastunut minuun, mutta haluaisi mielellään jäähdytellä jonkin aikaa tilannetta, kunnes saa omat asiansa selvitettyä. Tästä syystä emme siis tällä hetkellä tapaile. Miten saisin pidettyä itseni "ruodussa", etten painostaisi miestä oman itsekkyyteni takia ja pilaisi koko juttua? Ymmärrän kyllä tavallaan, miksi mies tekee niinkuin tekee, lapsiakin on heillä. Puhukaa mulle järkeä?
Kommentit (28)
Itse tapasin miehen juuri kun olin eroamassa. Tapailimme kyllä, mutta etenimme hitaasti. Emme muuttaneet yhteen moneen vuoteen ja alkuun keskusteluki oli aika pinnallista. Vaikka mukavaa ja ihanaa meillä olikin, niin en halunnut tehdä suhteesta syvempää tai vakavempaa niin nopeasti heti eron jälkeen.
En vuodattanut miehelle mitään erostani, ainoastaan joskus jos ex soitti ja kiukutteli puhelimessa (suuttui älyttömästi mm. elareista), saatoin sanoa, että on vähän huono päivä, kun jouduin ex-miehen kanssa "keskustelemaan".
Olemme kyllä yhdessä edelleen(5v) tapaamani miehen kanssa ja olemme jopa muuttaneet yhteen (2v sitten vasta virallisesti), mutta naimisiin minä en kyllä hänen, enkä kenenkään muunkaan kanssa halua.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:38"]
Mietippä vielä kerran, haluatko miehen, joka on eroamassa? Ihan itsesi takia.
[/quote]
No itsekin olen eronnut, tosin siitä on jo aikaa. Milloin sitten olisi oikea hetki? Pitääkö kokonaan luopua kivasta miehestä, koska hän on eroamassa? ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:45"]
Joudut olemaan tuki ja turva, ottamaan erosurun kantaaksesi osittain. Mieti, oletko valmis siihen?
[/quote]
En haluaisi, että se menisi noin. Ehkä ajattelin jotain samantapaista kuin 4:lla. ap
miksi kaikki ovat aina eroamassa?
eroaminen kestää minuutin kun sen päättää tehdä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:08"]
[/quote]
Oletko kuullut harkinta-ajasta? Asunnon hankinnasta? Huoltajuusasioiden sopimisesta? Omaisuuden jaosta? Et ilmeisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:10"]
[/quote]
Oletko kuullut harkinta-ajasta? Asunnon hankinnasta? Huoltajuusasioiden sopimisesta? Omaisuuden jaosta? Et ilmeisesti.
[/quote]
eroaminen tapahtuu minuutissa. kun asian on päättänyt niin se on päätetty. loppu on vain asioiden lopullista järjestelyä.
takerrut sanoihin kun et ymmärrä viestiä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:10"]
[/quote]
[/quote]
eroaminen tapahtuu minuutissa. kun asian on päättänyt niin se on päätetty. loppu on vain asioiden lopullista järjestelyä.
takerrut sanoihin kun et ymmärrä viestiä.
[/quote]
Ja sinä saivartelet. Kun puhutaan, että on eroamassa, siihen sisältyy juurikin nuo kaikki asiat, jotka luettelin. Harvemmin kukaan sanoo, että on eronnut, päivä sen jälkeen kun päätös on tehty. Se olisi toisen ihmisen harhaanjohtamista.
Joudut olemaan tuki ja turva, ottamaan erosurun kantaaksesi osittain. Mieti, oletko valmis siihen?