Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan mieheen lähtisin tekemään tuttavuutta..?

Vierailija
25.07.2014 |

Olen 35v eronnut pari vuotta sitten miehen pettämisen ja mielenterveyden ongelmien vuoksi, joita hän ei yrittänyt hoitaa ja tilanne oli ratkeamaton.

Mies A) 42v mukavaa seuraa, kolme lasta kouluiässä kaksi. Eronnut vasta pari kk sitten. Korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka. Etsii vakavampaa suhdetta.

Miinukset: Erosta lyhyt aika, lasten asiat ja tapaamiset eivät vielä sovittu, virallinen ero ei voimassa.Plussat : Samassa iässä lapset, nk. perusaasiat kunnossa.

Mies B

Komea, minusta 10v vanhempi, asuu samassa kaupungissa, vakavarainen, hänen lapset jo nuoria aikuisia, vaikuttaa fiksulta.

Kumpi olisi parempi valinta ja järkevämpi tilanteessani ? Plussat ja miinukset :-)

Luonne ratkaisee, mutta mietin toki muitakin asioita.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps Minun lapseni tapaavat isäänsä, hän hoitaa asiat ok ja hänellä uusperhe.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen B erosta suunnilleen sama aika kuin omasta.

Vierailija
24/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile molempia ja katso fiiliksen mukaan, kumpi olisi oikeampi

Vierailija
25/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonne ja kemia ratkaisee. Ihmiset jaksavat aina listata näitä ulkoisia ominaisuuksia (ns. paperilla mies on tällainen ja tällainen), mutta eihän niillä loppuen lopuksi ole paljon merkitystä. Se kumman kanssa keskustelu luistaa, ja löytyy yhteinen sävel, voittaa.

Kumpikin vaihtoehdoista kuulostaa hyviltä, mutta onhan se, että erosta on vain pari kuukautta hieman kyseenalaista, mutta jos sinulla synkkaa enemmän tuon ihmisen kanssa, anna mennä.

Vierailija
26/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?

Vierailija
27/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan järkevämpi olisi tuo b. A:n kanssa jos haluat muuttaa yhteen, teillä on sitten 5(?) lasta. Iso talo pitäisi olla. Jos B:n lapset nuoria aikuisia, niin varmaan muuttaneet tai muuttavat pois kotoa. Lisäksi sanoit että b on komea, toisesta et mitään.

mutta tietysti fiilis ratkaisee. Se on vaan että haluaako perhettä jossa 5 lähes samanikäistä lasta... Yhden murkkuikä loppuu niin toisen alkaa tai on useampi murkku samaan aikaan. Sekin tietysti vaikuttaa miten lapset tulevat keskenään toimeen.

b olisi helpompi näin paperilla...

Vierailija
28/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies A:lla on nuoret lapset ja B:een lapset ovat jo nuoria aikuisia...

AP. Sinun lapsesi ilmeisesti ovat osa "pakettia", koska exäsi ei ole terve. Entä näiden miesten A ja B mielipide sinuun ja mahdolliseen tulevaan lapsiperheeseen kanssasi?

Haluaako mies A lastensa huoltajuuden ja muodostaa suurperheen kanssasi, vai asuisivatko hänen lapsensa äitinsä luona ja hän itse sinun ja lastesi kanssa? Olisiko teillä riittävän suuri asunto näin suurelle perheelle?

Haluaako mies B enää lastesi isän roolia, kun on jo siitä vapautunut? Entä olisiko hänellä jopa tavoite tehdä vielä yhteinen lapsi kanssasi?

Vierailija
29/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen:

Haluaako mies A lastensa huoltajuuden ja muodostaa suurperheen kanssasi? Olisiko teillä riittävän suuri asunto näin suurelle perheelle? Haluaisitko äidiksi mies A:n lapsille? Vai asuisivatko hänen lapsensa äitinsä luona ja hän itse sinun ja lastesi kanssa?

M40

Vierailija
30/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
31/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaan tutustuisit TAI

Kumman kanssa tekisit tuttavuutta

Vierailija
32/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:07"]Mies A:lla on nuoret lapset ja B:een lapset ovat jo nuoria aikuisia...

AP. Sinun lapsesi ilmeisesti ovat osa "pakettia", koska exäsi ei ole terve. Entä näiden miesten A ja B mielipide sinuun ja mahdolliseen tulevaan lapsiperheeseen kanssasi?

Haluaako mies A lastensa huoltajuuden ja muodostaa suurperheen kanssasi, vai asuisivatko hänen lapsensa äitinsä luona ja hän itse sinun ja lastesi kanssa? Olisiko teillä riittävän suuri asunto näin suurelle perheelle?

Haluaako mies B enää lastesi isän roolia, kun on jo siitä vapautunut? Entä olisiko hänellä jopa tavoite tehdä vielä yhteinen lapsi kanssasi?

[/quote]

Ex on kunnossa siinä mielessä, että hoitaa lapset hyvin, vaikkapa ei ole työkykyinen nyt. Lapset ovat joka toinen vko 5 pv isänsä kanssa.

Juuri noita asioita pohdin. Asumme pk-seudulla, mutta itselläni on pieni asunto kivalla alueella. Lasten koulut lähellä. Miehen A lapset

Vierailija
33/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies b on liian vanha sinulle. Pidempiaikaiseen suhteeseen todella huono vaihtoehto. Antaisin tomun laskeutua a:n erosta vielä muutamia kuukausia ja katsoisin tilanteen hänen kanssaan uudelleen tai sitten etsisin ihan uuden kiinnostuksen kohteen. Mikä kiire sulla on?

Vierailija
34/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala alkaa arpomaan noista, mun mielestä ovat niin 'samalla viivalla'. Tutustu ja katso, mitä tulee. Luonne-erot ja sun senhetkiset tarpeet kai ne lopulta määräävät, kumpaan kiinnyt, jos kumpaakaan. Onnea!

Vierailija
35/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa

Asuvat eri alueella, heidän koulunsa siellä.

En tiedä, miten B suhtautuu lapsiin, olen kertonut heti avoimesti heistä ja hän on halukas tapaamaan.

En osaa sanoa, olisiko minusta suurperheen äidiksi. Heillä on oma äiti, jotenka äidiksi en ryhtyisi. Lisäksi miehen A lapset ovat 3pv äidillä, kolme isällä. Minulle olisi vaikeaa olla ilman omia lapsia heidän kanssa. En tiedä, onko sovittavissa oleva?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi