Huomenta!
Mitäs tänään? Mulla kotihommia. Mulla on kuulemma ollut hyvä elämä. Millainen on hyvä elämä? T. Ammattivalittaja
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, viehän se taksikin.
En todellakaan taksilla kulje noin pitkää matkaa. Ap
Menetkö sinne huvipuistoon poikasi kanssa?
Menen ja eräs toinen äiti tulee lapsensa kanssa myös. Hänen kyydissään mennään. Ap
Mukavaa reissua! Minä en huvipuistoista perusta, kun en uskalla mihinkään laitteisiin mennä. :D
Onpas täällä taas porukka noussut väärällä jalalla, kun ollaan jo heti aamusta noin negatiivisia 😒 Hyvähän se on, jos valittaja voi poikansa jonnekin viedä, sitä kun ei taida kovin usein tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas porukka noussut väärällä jalalla, kun ollaan jo heti aamusta noin negatiivisia 😒 Hyvähän se on, jos valittaja voi poikansa jonnekin viedä, sitä kun ei taida kovin usein tapahtua.
Joka kesä on pyritty jossain käymään. Viime kesä jäi välistä koronan takia. Eikä tänä kesänä ole ihmeempiä tehty, kuin mökkeilty ja vaan uitu, heitelty frisbeetä, ongittu yms. Ap
Buenos dias vaan, Katsoin Ylen Aamua, siinä jälkihiessä puhuttiin alkavista Tokion olympialaisista, ja
alareunassa vilisi puheen aiheita , ja teksti " Montako mitalia ropisee Suomeen" 😆😃😂 Itse , Sanon, että kottikärrylisen ,että pitää siis olla kottikärryt, oikein kun niin paljon Suomella mitaleita kun lähtevät pois,
Hah, hah, eli on naurattanut ajatukseni, siitä miten Suomi siellä pärjää.?
No kun menestys on arvokisoissa on ollut huono.
Eli ehkä tulevina päivinä katson Olympialaisia.
Ja jospa lähtis katselen löytyykö mustikoita?
Kun on ollut niin kuivaa.
No ei tässä muuta jatkan kesäloman viettoa vielä ens viikon.
🫐🫐
Menen ja eräs toinen äiti tulee lapsensa kanssa myös. Hänen kyydissään mennään. Ap