Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sauli Niinistö on niin suosittu?

Vierailija
18.07.2021 |

Onko vaan niin tavis, mutta älykäs?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäästi piilossa

Vierailija
22/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkimotarina: menetti vaimonsa ja oli itse vähällä kuolla tsunamissa, sitten sai vanhoilla päivillään ensin kaunotar-Karpelan ja sitten söpöliini-Haukion ja vielä vauvankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on fiksu ja rauhallinen mies

Vierailija
24/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut SN:n sanovan yhtä ainoatakaan lausetta missä olisi mitään kantaa. Muutenkin hän vastaa kaikkeen niin äärettömän vaikeasti. Se on hänen strategia, mutta mikään johtaja hän ei ole. Itse asiassa aika lailla turha henkilö presidentin virkaa ajatellen. Paha tosin sanoa, onko hän yhtä haitallinen Suomelle kuin aiempi presidentti...

Vierailija
25/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kantaa ihan tavalliseen elämään esim kehotus kylvää valkoapilaa nurmikkoon pörriäisten iloksi oli minusta mainio.

Vierailija
26/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on paljon elämänkokemusta, hyvästä ja huonosta. Ymmärtää ihmisiä

Vierailija
27/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistöhän oli Thaimaassa kun zunami iski sinne. Pelastautui kiipeämällä johonkin tolppaan. Minulle jäi käsitys että hän tunsi olevansa tavallaan jumalan valittu kun selvisi ja hänen olisi tämän vuoksi haettava presidentin virkaan tekemään parhaansa kansan eteen. 

Vierailija
28/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkää yleensä valtiomiesmäisestä otteesta. Niinistön tapauksessa se näkyy lähinnä itsestäänselvyyksien höpertelyssä ja poliittisessa ylivarovaisuudessa (ei ota mihinkään kantaa tai kaikki pitää vähintäänkin lukea rivien välistä). No, onpahan neutraali presidentti. Kun ei jaa vahvasti mielipiteitä niin on aika helppoa olla suosittu.

Toki on pärjännyt hyvin Venäjän kanssa. Varmaan myös Jenni ja taapero ovat ihan suosittuja naistenlehtien lukijoiden keskuudessa.

Vierailija
29/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se esiityi nakuna tv-ohjelmassa :D

Niin saunan jälkeen häntä kuvattiin, kun hierottiin. Nyt kyllä jää Puten ilman paitaa ratsastukset toiseksi.

Vierailija
30/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihan ok keulakuva. Osaa käyttäytyä, näyttää hyvältä, ja hauskakin. Torjui Trumpin lähentelyn jossain haastattelussa. Rauhallisuus varmaan puree suomalaisiin. Ja oikeasti fiksu ilmeisesti. Itse olen enemmän vasemmalle kallellaan, mutta ei ole mitään valittamista Saulista presidenttinä.

Vierailija
31/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskohan Jennistä presidentti Saulin jälkeen? Saataisiin Suomeenkin oikein kuninkaallista hekumaa. 

Vierailija
32/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa kantaa ihan tavalliseen elämään esim kehotus kylvää valkoapilaa nurmikkoon pörriäisten iloksi oli minusta mainio.

Mua nauratti, kun kertoi, ettei hänen anneta kesärannassa mitään tehdä, sen takia on mentävä lapion varteen omalle mökille.

Vierailija
33/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Ville Niinistöön ole tarttunut edes promillea Salen viisaudesta. Meppinä siellä tuhoamassa Suomea minkä ehtii. Salekin varmaan toteaa itekseen että suku on pahin :)

Vierailija
34/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset tykkää ankarista herroista. Niinistöllä on vielä älyä olla nykyisin julkisuuskuvaltaan vähemmän ankara herra kuin esim. Viinanen aikoinaan, joten senkin myötä suosio on taattu.

Sauli 20 vuotta sitten: Lyhytpinnainen valtiovarainministeri, kauniita naisystäviä, rullaluistimilla kruisailua, oikean laidan kokoomuspolitiikkaa, "kirjastot maksullisiksi". Katsokaa Itse Valtiaat -sarjaa areenasta...

Vierailija
35/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkimotarina: menetti vaimonsa ja oli itse vähällä kuolla tsunamissa, sitten sai vanhoilla päivillään ensin kaunotar-Karpelan ja sitten söpöliini-Haukion ja vielä vauvankin.

Ja koira oli samannäköinen isäntänsä kanssa!

Vierailija
36/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma

Vierailija
37/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se esiityi nakuna tv-ohjelmassa :D

Niin saunan jälkeen häntä kuvattiin, kun hierottiin. Nyt kyllä jää Puten ilman paitaa ratsastukset toiseksi.

Se hyppäsi nakkepellenä uima-altaaseen!

Vierailija
38/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naku-uimarista presidentiksi

Vierailija
39/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on läpileikkaus kansasta; mitäänsanomaton, aikaansaamaton ja toistaa lehtien otsikoita.

Vierailija
40/107 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset tykkää ankarista herroista. Niinistöllä on vielä älyä olla nykyisin julkisuuskuvaltaan vähemmän ankara herra kuin esim. Viinanen aikoinaan, joten senkin myötä suosio on taattu.

Sauli 20 vuotta sitten: Lyhytpinnainen valtiovarainministeri, kauniita naisystäviä, rullaluistimilla kruisailua, oikean laidan kokoomuspolitiikkaa, "kirjastot maksullisiksi". Katsokaa Itse Valtiaat -sarjaa areenasta...

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän