Miksi Sauli Niinistö on niin suosittu?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut SN:n sanovan yhtä ainoatakaan lausetta missä olisi mitään kantaa. Muutenkin hän vastaa kaikkeen niin äärettömän vaikeasti. Se on hänen strategia, mutta mikään johtaja hän ei ole. Itse asiassa aika lailla turha henkilö presidentin virkaa ajatellen. Paha tosin sanoa, onko hän yhtä haitallinen Suomelle kuin aiempi presidentti...
Hän harkitsee tarkkaan mitä sanoo, totta.
Oletko tullut ajatelleeksi, että sinulla ja hänellä on ihan eri älykkyystaso? On luonnollista, ettet ymmärrä kaikkea mitä Niinistö sanoo, mutta ei kai se hänen vikansa ole. Ei hän oikein voi selkokieltäkään alkaa puhua. Äläkä turhaan ota itseesi, suurin osa meistä ei ole yhtä älykästä porukkaa. Vertaa vaikka omaa koulutustasoa siihen mikä hänellä on.
Se, että pidät Niinistöä älykkäänä, kertoo susta. Minusta Niinistö puhuu vain simppeleitä latteuksia joita kuka tahansa kykenisi suoltamaan. - eri
Jos kokoomuslainen kääntyy oikeistolaidan demariksi, se kertoo älykkyydestä ja nöyryydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä koronajutussa olis pitäny Niinistön ottaa isompi rooli heti alkuun. Vaan mitä vielä, nysväili itekseen ja vältteli vastuuta. Onhan se suosittu, kun ei ota kantaa mihinkään. Jos ottas, niin joutus pyllistämään karvasen revansa jonnekin suuntaan ja alkas haukkumisia tulemaan. Mutta kun vaan himmailee taustalla, niin helppoahan se on vastuusta vapaana oleskella.
Hän olisi ottanut ja esittikin " nyrkkimallin" mutta se tyrmättiin Marinin taholta. Fakta.
Nyrkkimallilla olisi ollut ihan samat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Yks toimittajaystävä sanoi aikoinaan, jo ennen pressavaaleja, että on yks veemäisimpiä poliitikkoja kenen kanssa pystyy puhumaan. Ylimielinen ja snobi. Sama ystävä tykkäs monesta muusta kokoomusedustajasta. Niinistö oli aina noista tylyttävin. Aina oon ihmetellyt suosiota, mutta kaukana voi peitellä.
Niinistö on brändätty hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Yks toimittajaystävä sanoi aikoinaan, jo ennen pressavaaleja, että on yks veemäisimpiä poliitikkoja kenen kanssa pystyy puhumaan. Ylimielinen ja snobi. Sama ystävä tykkäs monesta muusta kokoomusedustajasta. Niinistö oli aina noista tylyttävin. Aina oon ihmetellyt suosiota, mutta kaukana voi peitellä.
En takertuisi muutamaan tapaamiseen, joista on tullut vain yksi vaikutelma. Itsekin tunnen eri aloilta henkilöitä vaikutusvaltaisiakin, ja kas kummaa joskus tuntuu kuin olisimme " sukulaissieluja" ja joskus taas tulee halu kiertää kaukaa. Kuin olisimme eri aaltopituudella. Noin se menee usein ja meillä jokaisella ns huonot ja hyvät hetkemme ja päivämme.
Se mitä minä olen kuullut heiltä, jotka ovat olleet Niinistön kanssa tekemisissä on positiivista ja asiallista. Myös huumoria on ollut mukana.
Ihminen voi muuttaakin ja voin hyvin kuvitella että Niinistön elämä muuttui vaimon ja lapsen myötä hyvään suuntaan. Onnellisuus säteilee meistä muistakin ulospäin, jos annamme sen tapahtua.
rööki