IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!
Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.
Kommentit (2008)
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut pilatesta ja useampaa erilaista joogaa + paljon muuta
Ongelmat: Esim. joogatessa (kuvien linkit liian pitkiä) kaikki asennot, joissa ollaan hartiat lattialla ja jalat kattoa kohden tipauttaa tissit naaman ja kurkun päälle ---> ei voi hengittää.
Samoja asentoja on myös voimistelussa.
Esim. normaalissa punnerruksessa ei pääse ilman kahvoja maahan asti, sillä tissit ottavat puolessa välissä vastaan.
Esim. kuntosalilaitteista peck deckiä ei saa edestä tissien yli, koska tissit jäävät väliin.
jne.
Ja rintojen koko EI ole kiinni painosta. Itse olin 10 kg alipainoinen ja F -kuppi.
Ok, ja KIITOS asiallisesta vastauksesta. Eli näissä urheilulajeissa(pilates,jooga) isot rinnat ovat haitaksi, eivätkä mitkään urheiluliivit ilmeisesti auta? Mutta tuskin isorintaisia kielletään osallistuminen jos haluavat mukaan? Ajan tällä takaa sitä kun suosikkilajissani naisten voimistelussa kaikki urheilijat ovat poikkeuksetta pienirintaisia ja haluaisin tietää miksi? Koska niinkuin itse sanoit, rintojen koko ei ole painosta kiinni, mutta kuitenkaan siellä(esim. olympialaisissa) ei ole yhtään isorintaista kilpailijaa. Vedän näistä vastauksista nyt sen johtopäätöksen, että isorintaiset eivät pääsääntöisestikään hakeudu voimisteluun ja ilmeisesti jonkulaista "valkkausta" nuorisoseuroissa tehdään. Lisäksi varmasti voimistelun fyysinen vaativuus ja niukka ruokavalio estävät myöhemmän rintojen kasvun. Tämä itseäni askarruttanut kysymys sopi mielestäni esittää tämän otsakkeen alla, joten sen esitin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
isojen rintojen kanssa liikkuminen on kivuliasta. se sattuu. ne pomppii vaikka kuinka olisi urheiluliivit.
Aha, nyt ei vieläkään avautunut. Onkohan täällä palstalla joku voimistelua harrastanut nainen joka voisi vastata esittämääni kysymykseen, estetäänkö isorintaisia tyttöjä pääsemästä voimisteluseuroihin vai ovatko voimistelijat pienirintaisia siksi, koska harrastavat fyysisesti vaativaa lajia, jossa urheilijan ruokavalioon kiinnitetään erityishuomiota? Ei tämä vaikea kysymys ole, ei...
Voimistelua ruvetaan yleensä harrastamaan lapsina, ei teini-iässä. Ruokavaliolla ei rintojen kokoon voi voimistelijakaan vaikuttaa, se on geeneissä. Monet liikkeet on hankalia, kun rinnat vaikuttavat käsien liikerataankin. Isorintaisen on hankala olla vatsallaan. Rinnat liikkuvat ja se käy kipeää ainakin tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa.
Joku aika sitten luin eräästä naisesta, joka haaveili balettitanssijan urasta, mutta joutui luopumaan siitä kun rinnat kasvoivat liian isoiksi kyseiseen hommaan.
Rintoja pienennetään kyllä kirurgisesti tämän tästä, joten jos hän olisi ihan tosissaan haaveillut balettitsnsdijan urasta, olisi hän sen saanut rinnat pienennyttämällä. Totuus on että nuoresta saakka harrastaneen balettitanssijan rasvaprosentti on niin pieni ettei hänelle kasva mitään jättirintoja. Ja tämä kyllä balettikouluissa tiedetään ja siksi syömistä kontrolloidaan. Tällä kontrolloinnilla sekä tietysti jatkuvalla treenillä ja venyttelyllä varmistetaan myös kapea ja siro keho ja joustavat nivelet.
Rintoja pienennetään kirurgisesti, mutta niistä pitää olla terveydellistä haittaa. Kosmeettista kirurgiaa ammatin vuoksi, älä viitsi.
Kapea ja siro keho tarvitsee tietynlaisen luuston eikä sitä venyttelyllä hommata. Sinä nyt et taida tietää aiheesta mitään.
Oletko itse harrastanut balettia ja voimistelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat: Esim. joogatessa (kuvien linkit liian pitkiä) kaikki asennot, joissa ollaan hartiat lattialla ja jalat kattoa kohden tipauttaa tissit naaman ja kurkun päälle ---> ei voi hengittää.
Esim. normaalissa punnerruksessa ei pääse ilman kahvoja maahan asti, sillä tissit ottavat puolessa välissä vastaan.
Esim. kuntosalilaitteista peck deckiä ei saa edestä tissien yli, koska tissit jäävät väliin.
jne.
Ja rintojen koko EI ole kiinni painosta. Itse olin 10 kg alipainoinen ja F -kuppi.
Ok, ja KIITOS asiallisesta vastauksesta. Eli näissä urheilulajeissa(pilates,jooga) isot rinnat ovat haitaksi, eivätkä mitkään urheiluliivit ilmeisesti auta? Mutta tuskin isorintaisia kielletään osallistuminen jos haluavat mukaan? Ajan tällä takaa sitä kun suosikkilajissani naisten voimistelussa kaikki urheilijat ovat poikkeuksetta pienirintaisia ja haluaisin tietää miksi? Koska niinkuin itse sanoit, rintojen koko ei ole painosta kiinni, mutta kuitenkaan siellä(esim. olympialaisissa) ei ole yhtään isorintaista kilpailijaa. Vedän näistä vastauksista nyt sen johtopäätöksen, että isorintaiset eivät pääsääntöisestikään hakeudu voimisteluun ja ilmeisesti jonkulaista "valkkausta" nuorisoseuroissa tehdään. Lisäksi varmasti voimistelun fyysinen vaativuus ja niukka ruokavalio estävät myöhemmän rintojen kasvun. Tämä itseäni askarruttanut kysymys sopi mielestäni esittää tämän otsakkeen alla, joten sen esitin...
Katso nyt niitä voimistelijoiden tekemiä liikkeitä. Siinä tehdään kuperkeikkoja eteen ja taakse, hypitään ja tehdään kärrynpyöriä, liikkeitä tehdään myös mahallaan. Noissako ei sinusta isoista rinnoista ole mitään haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Katso nyt niitä voimistelijoiden tekemiä liikkeitä. Siinä tehdään kuperkeikkoja eteen ja taakse, hypitään ja tehdään kärrynpyöriä, liikkeitä tehdään myös mahallaan. Noissako ei sinusta isoista rinnoista ole mitään haittaa?
Kyllä varmasti haittaa on. Ja koska on haittaa niin nuori, isorintainen, voimistelusta kiinnostunut tyttö päättää (ihan itse) olla lajia harrastamatta? Vai sanooko seura-/valmennusjohto tytölle, että koska sulla on noin isot, sinusta ei voimistelijaa voi tulla, emmekä halua sinua mukaan? Ja tämän takia en olympialaisissa näe yhtään isorintaista voimistelijaa. Tätä hain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti haittaa on. Ja koska on haittaa niin nuori, isorintainen, voimistelusta kiinnostunut tyttö päättää (ihan itse) olla lajia harrastamatta? Vai sanooko seura-/valmennusjohto tytölle, että koska sulla on noin isot, sinusta ei voimistelijaa voi tulla, emmekä halua sinua mukaan? Ja tämän takia en olympialaisissa näe yhtään isorintaista voimistelijaa. Tätä hain...
Kuten jo aiemmin sanoin, voimistelua ruvetaan harrastamaan lapsina. Ei kuusivuotiaalla ole rintoja eikä tietoa, missä iässä ja minkä kokoiseksi ne kasvavat. Huippu-urheilussa ruumiinrakenteella on väliä. Vai kuvitteletko, että hyvin lyhytjalkainen on hyvä aitajuoksija?
Tiettyyn pisteeseen voi harrastaa kuka vaan mitä vaan, mutta kun puhutaan kilpailuista, niin sitten katsotaan keneen panostetaan. Isot rinnat voi lopettaa voimistelu-uran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on rumat ja turhat ja jos voisin taikaiskulla, poistaisin ne. Ehkä kaikilta, niin loppuis tämä älämölökin. 75F
Älähän nyt, 75F:t ovat varmasti jo hyvät. Toki jos olis 75G:t ni aina parempi...
Ei ole. Kokoni on juurikin 75G ja rintani ovat rumat. Olen yksinäinen ikisinkku koska kukaan mies ei ole päässyt yli vartaloni rumuudesta. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitus molempia. Kaikki urheilijat tarvitsevat tietynlaisen kropan juuri omaa lajiaan varten, ja se tulee osittain geeneistä ja osittain treenistä.
Pitkä ja/tai isorintainen tyttö voi harrastaa voimistelua, mutta olympialaisiin hän ei tule koskaan pääsemään. 150cm ja 45kg rinnaton kilpakumppani liikkuu lajin vaatimalla tavalla ja tulee aina saamaan paremmat pisteet. Toki myös hänen tulee olla erityisen lahjakas ja kova treenaamaan, mutta hän on jo geeneiltään 100 askelta edellä. Valmentajat näkevät jo lapsista kehen kannattaa panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai kuvitteletko, että hyvin lyhytjalkainen on hyvä aitajuoksija?
Tiettyyn pisteeseen voi harrastaa kuka vaan mitä vaan, mutta kun puhutaan kilpailuista, niin sitten katsotaan keneen panostetaan. Isot rinnat voi lopettaa voimistelu-uran.
Minä en kuvittele mitään aitajuoksussa, niin paljon on tullut sitäkin seurattua. Esim. Lontoon kultamitalisti Sally Pearson(australia) ei ollut mitenkään pitkäjalkainen. Pärjäsi silti, koska naisten aidat ovat hämmästyttävän matalat, niiden yli voi miltein juosta(aitojen korottamista on ehdotettu iät ajat). Tästä syystä mm. usan Gail Devers voitti sekä aidattoman että aidallisen pikamatkan arvokisoissa. Huomenna taas naisten voimistelua Tokiosta, 13.45 alkaa, tv2, neliottelu ohjelmassa. Aion katsoa ja nyt tiedän siitäkin lajista ja sen taustoista enemmän, kiitos palstalaisille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne.
No miten sen nyt tulkitsee "haitan". Sanoisin, että tunneilla kannattaa käydä, vaikka ihan kaikkea ei pystyisi tekemäänkään. Ainakin itse käyn ja jätän sitten väliin ne liikkeet, jotka eivät onnistu. Ohjaajia on eri tasoisia, jotkut ohjaajat pystyvät neuvomaan korvaavia liikkeitä.
Valikointia tehdään ja pitääkin tehdä. Ihmiset, joilla on kilpatasolle sopimaton ruumiinrakenne jäävät harrastajiksi. Esim. baletissa vaikuttaa se millaiset nilkat ovat. Nilkkojen vahvuutta seurataan ja varvastossuille ei pääse, ennen kuin nilkat ovat tarpeeksi vahvat. Joku varmaan osaa sivistää tarkempaan lihaksistoon yms. sälään mitä nilkoissa seurataan. Opettaja voi sanoa, että Anneli ja Onneli voivat laittaa varvastossut, mutta muut tekevät liikkeet harjoitustossuilla tms.
Minä olen isoritaisena työntänyt itseni joka paikkaan balettia myöten. Siinähän se tasapaino treenautuu kun yrittää pitää itsensä pystyssä tisseistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Rintoja pienennetään kyllä kirurgisesti tämän tästä, joten jos hän olisi ihan tosissaan haaveillut balettitsnsdijan urasta, olisi hän sen saanut rinnat pienennyttämällä. Totuus on että nuoresta saakka harrastaneen balettitanssijan rasvaprosentti on niin pieni ettei hänelle kasva mitään jättirintoja. Ja tämä kyllä balettikouluissa tiedetään ja siksi syömistä kontrolloidaan. Tällä kontrolloinnilla sekä tietysti jatkuvalla treenillä ja venyttelyllä varmistetaan myös kapea ja siro keho ja joustavat nivelet.
Sinä et ole oikein kartalla. Ammattilaistanssijaksi tullaan tanssimalla koko ikä. Keskenkasvuisten lasten ja nuorten rintoja ei taas pienennetä, ellei ole kysymys rintasyövästä tms.
Se taas on aika epätodennäköistä, että olisi ammattilaistasoinen kunnes on aikuinen ja poistaisi rintansa vasta sitten. Lisäksi muut riskit.
Rinnat eivät ole pelkkää rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne.
Minulle isorintaisena tuli mieleen, että jos heittäisin perhosvoltin, niin rintani läiskähtäisivät ilmassa vauhdilla naamaani ja putoaisin törmäyksen voimasta alas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa jatkaa harrastusta, mutta osa lopettaa, koska ei kehittyä huipulle asti. Oletko koskaan miettinyt miksi myös fitnesskropat ovat yhtä ja samaa sarjaa? Siksi, että sinnekin pääsee huipulle vain tietyt kroppamallit. Ei siellä ole vääräsäärisiä persjalkoja, eikä pitkäselkäisiä töppökäsiä. Onhan huipulla ollut tämä yksi isorintainen tenniksen? pelaaja, joka sittemmin pienennytti rintansa. Ensin nousi huipulle kuitenkin. Eli joissain lajeissa huipulle voi päästä rintojen isosta koosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on rumat ja turhat ja jos voisin taikaiskulla, poistaisin ne. Ehkä kaikilta, niin loppuis tämä älämölökin. 75F
Älähän nyt, 75F:t ovat varmasti jo hyvät. Toki jos olis 75G:t ni aina parempi...
Ei ole. Kokoni on juurikin 75G ja rintani ovat rumat. Olen yksinäinen ikisinkku koska kukaan mies ei ole päässyt yli vartaloni rumuudesta. N38
Minusta kuulostat kyllä todella kauniilta neidolta! Uskoisin, että kelpaisit minulle.
Kohdasta 7:15 eteenpäin :D (ihan paras sarja muutenkin meille kehonkuvan ja sinkkuuden kanssa kipuileville!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto sä oot kuvottava naisvihaaja. Mikä sulla on isoja rintoja vastaan kun pilkkaat niitä? Ihmisillä saa olla eri makuja toki, mutta sun ei tarvii lytätä niitä, joiden vartaloa jo valmiiksi haukutaan sekä yhteiskunnan, median että tavallisten ihmisten toimesta.
Nyt olet ymmärtänyt väärin, keijo-petteri on mitä suurimmassa määrin isojen rintojen ihailija. Ainakin aiemmista viesteistä olen sellaisen kuvan saanut.
Jep, miksi pilkkaisin suuria rintoja, kun ne ovat mielestäni kaikkein kauneimmat! Mutta anteeksi, jos tuosta aiemmasta viestistäni sai sellaisen kuvan, se ei todellakaan ollut tarkoitus. Vaan osoittaa syvää ihailua huomattavan suurikokoiselle rinnoille ja niiden kantajille!
AP on joku ruma tissinen mursu.
Ainakin minun tavallisia riippreitani on kehuttu.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt väärin, keijo-petteri on mitä suurimmassa määrin isojen rintojen ihailija. Ainakin aiemmista viesteistä olen sellaisen kuvan saanut.
Jep, miksi pilkkaisin suuria rintoja, kun ne ovat mielestäni kaikkein kauneimmat! Mutta anteeksi, jos tuosta aiemmasta viestistäni sai sellaisen kuvan, se ei todellakaan ollut tarkoitus. Vaan osoittaa syvää ihailua huomattavan suurikokoiselle rinnoille ja niiden kantajille!
Juuri näin kuin ajattelinkin, kyllä tissimies tissimiehen tuntee. Ei pidä tuomita lukematta kunnolla viestejä. Toki meillä varmasti keijo-petterinkin kanssa on pieniä makueroja, vaikka molemmat tykkäämme valkoisista, suonikkaista, isoista löllötisseistä. Eli eivät kaikki palstalla ole kiinteiden pikkurintojen kannalla, kaikenlaisille on ottajansa. Täällä on myös haukuttu isoja nännipihoja, minusta ne ovat mitä seksikkäimmät. Jatkakaa, olkaa hyvä...
Ihania rintoja kaikki! Voi kun saisi hieroa karvaista naamaansa noita vasten!