IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!
Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.
Kommentit (2008)
okei jos nuori ja kaunis voi rinnat ja nännit näkyä,mutta pojat karvaset möhömahat voi pitää paidat päällä
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset rinnat sinulla itselläsi on? Et taida olla kovin isorintainen, kun et tiedä, mitä haittaa isoista rinnoista on elämässä urheilusta puhumattakaan.
Olen tosiaan urheilua ahkerasti seuraava ja harrastava mies. Ja väärin arvattu, rintalihakseni ovat isot eivätkä ne ole minua koskaan urheillessa haitanneet. Treenaan useamman kerran puntteja viikossa. Mutta nyt eksyit aiheesta, keskustelu täällä on naisten rinnoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset rinnat sinulla itselläsi on? Et taida olla kovin isorintainen, kun et tiedä, mitä haittaa isoista rinnoista on elämässä urheilusta puhumattakaan.
Olen tosiaan urheilua ahkerasti seuraava ja harrastava mies. Ja väärin arvattu, rintalihakseni ovat isot eivätkä ne ole minua koskaan urheillessa haitanneet. Treenaan useamman kerran puntteja viikossa. Mutta nyt eksyit aiheesta, keskustelu täällä on naisten rinnoista...
Joo, kyllä minä arvasin että olet mies etkä tiedä mitään, miten isot rinnat vaikuttavat urheiluun. Enkä edes puhu mistään jätti-isoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit kiinnostivat 12-vuotiaaksi saakka. Sitten siirryin alemmas.
Tissit alkoi kiinnostamaan itseäni 15-vuotiaana mopo-poikana, enkä ole tähänikään(~50v.) päässy niistä yli enkä ympäri, saati siirtyny ylös/alas. Ja aina kiinnostus kohdistunut vain isoihin löllörintoihin, pienet ei vaan sytytä. Naisen alapää ei myöskään ole mulle se juttu, mutta kuuluu toki pakettiin...
Siinäpä rehellinen tissimies (. ) (. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole isorintaisena naisena oikein koskaan pitänyt pienirintaisista naisista, koska meidänkin koulussa ne koulukiusaajatytöt oli aina pienirintaisia, jotka ottivat isorintaiset pääkohteeksi. Myös oma äitini on pienirintainen ja sain koko teinivuosieni ajan kuulla, miten edes kesähelteillä ei saisi pitää t-paitaa. Eli vain siksi, koska mulla on erilainen vartalo, niin pitäisi pukeutua kaapuihin ja pienirintaset saa rauhassa kulkea minitopeissa. En vain pidä pienirintasista naisista. En ollenkaan.
Voi hyvä tavaton. Tiedätköhän yhtään, miten paljon ne kaikista pienirintaisimmat ovat joutuneet kiusatuksi. "Lauta" on varmaan se yleisin naisten rinnoista käytetty haukkumasana, jota itsekin olen kuullut enemmän kuin tarpeeksi. Emme me kaikki pienirintaiset mitään kiusaajia olla, useimmiten päinvastoin, itse en tunne yhtään sellaista.
Minun kiusaajani oli blondi. Pitäisikö minun nyt vihata kaikkia blondeja vai? Järjetöntä tuollainen ajattelu, anteeksi vaan.
Joo ei sellasessa luonnollisestikkaan ole mitään järkeä, ja kuvastaa vain elämän toisiaan vahvistavia juttuja missä ei pidä jostain siksi, kun joku tai jotkin olleet jonkinlaisia.
Vaikka esim. joku hiustyyli voi muistuttaa jostain josta ei pitäny, vaikka se joku ei ole edustanut hiustyyliä sen enempää kuin joku toinen toisenlainen. Niin se tunne voi joskus helposti mennä. Sellanen helpottaa viimekädessä sitten kun tutustuu tai herää johonkin josta pitää ja omaa sellasta minkä joku tai jotkut saanu herättää huonoa tunnetta.
Ja aiheen kiusaamisesta homma menee niin, et jos joku kiusaa siksi, että on ongelmia johonkin, joko samaan asiaan liittyvään, tai muuhun ominaisuutensa, niin usein kiusaajaa itse on kiusattu. Tai ei välttämättä, mutta muuta kautta saanu huonoa viestiä, ja kokenu pahoinvointia johonkin ominaisuuteen, jollon laittaa ns. pahan kiertämään.
Joskus taas kiusaajalla on joku ihan muu asia huonosti, ja kiusaa jotain jolla kokee olevan esim. vaikka välittävät vanhemmat. Ja tällöin jossain kiusattu asia voi olla mitä tahansa mistä saa otetta ja aistinu, että voi olla ongelma tai herkkä paikka. Tällöin kiusaaja kiusaa asiasta, mistä ei sen syvemmin itsekkään ajattele niin kuin sanoo, vaan kyse on itse kiusaamisesta ja niistä omista ongelmista.
Joskus taas puhutaan mitä sattuu, etenkin jos asiat on huonosti, tai ei kuvitele jonkun kuulevan, seuraavana päivänä voikin olla ihan erimieltä siitä mitä päästänyt suustaan, saati vaikka vuoden päästä.
Ketä tahansa voi nimittää sanoilla, jotka ei liity vartaloon tai ihmiseen mitenkään, mutta jotka on mielletty käytetyt johonkin liittyen, vaikka ei mitenkään liity. Kuitenkin se voi tuntua pahalta kun sanotaan laudaksi, vaikka kertoo vain sanojan omasta tajusta tai ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä minä arvasin että olet mies etkä tiedä mitään, miten isot rinnat vaikuttavat urheiluun. Enkä edes puhu mistään jätti-isoista.
No, viitsitkö valistaa minua tässä asiassa. Eikö esim. voimistelussa, jota tykkään itse tv:stä seurata(niin rytmistä kuin telinevoimisteluakin), voi pärjätä jos on isot rinnat? Suljetaanko isorintaiset tytöt pois valittaessa jäseniä voimisteluseuroihin? Itselläni on ollut se kuva, että voimistelua harrastavissa naisissa ei ole isorintaisia, koska siellä noudatetaan hyvin tarkkaa ruokavaliota ja liikutaan ahkerasti? Vähän sama kuin naisten jalkapallossa, siellä kaikilla on pienet tissit koska juoksevat harjoituksissa älyttömiä määriä viikottain. Kysyn siis ilman mitään "veetuilua"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, viitsitkö valistaa minua tässä asiassa. Eikö esim. voimistelussa, jota tykkään itse tv:stä seurata(niin rytmistä kuin telinevoimisteluakin), voi pärjätä jos on isot rinnat? Suljetaanko isorintaiset tytöt pois valittaessa jäseniä voimisteluseuroihin? Itselläni on ollut se kuva, että voimistelua harrastavissa naisissa ei ole isorintaisia, koska siellä noudatetaan hyvin tarkkaa ruokavaliota ja liikutaan ahkerasti? Vähän sama kuin naisten jalkapallossa, siellä kaikilla on pienet tissit koska juoksevat harjoituksissa älyttömiä määriä viikottain. Kysyn siis ilman mitään "veetuilua"...
okei, tyhmälle..
isojen rintojen kanssa liikkuminen on kivuliasta. se sattuu. ne pomppii vaikka kuinka olisi urheiluliivit.
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
isojen rintojen kanssa liikkuminen on kivuliasta. se sattuu. ne pomppii vaikka kuinka olisi urheiluliivit.
Aha, nyt ei vieläkään avautunut. Onkohan täällä palstalla joku voimistelua harrastanut nainen joka voisi vastata esittämääni kysymykseen, estetäänkö isorintaisia tyttöjä pääsemästä voimisteluseuroihin vai ovatko voimistelijat pienirintaisia siksi, koska harrastavat fyysisesti vaativaa lajia, jossa urheilijan ruokavalioon kiinnitetään erityishuomiota? Ei tämä vaikea kysymys ole, ei...
Tissit on rumat ja turhat ja jos voisin taikaiskulla, poistaisin ne. Ehkä kaikilta, niin loppuis tämä älämölökin. 75F
Vierailija kirjoitti:
Tissit on rumat ja turhat ja jos voisin taikaiskulla, poistaisin ne. Ehkä kaikilta, niin loppuis tämä älämölökin. 75F
Älähän nyt, 75F:t ovat varmasti jo hyvät. Toki jos olis 75G:t ni aina parempi...
Bdll kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole isorintaisena naisena oikein koskaan pitänyt pienirintaisista naisista, koska meidänkin koulussa ne koulukiusaajatytöt oli aina pienirintaisia, jotka ottivat isorintaiset pääkohteeksi. Myös oma äitini on pienirintainen ja sain koko teinivuosieni ajan kuulla, miten edes kesähelteillä ei saisi pitää t-paitaa. Eli vain siksi, koska mulla on erilainen vartalo, niin pitäisi pukeutua kaapuihin ja pienirintaset saa rauhassa kulkea minitopeissa. En vain pidä pienirintasista naisista. En ollenkaan.
Keltään ei voi toki edellyttää, että kiusaajan tai jotain epäasiallisia ohjeita esittävän näkee ylhäältä päin henkilön ongelmina johonkin, tai että alkaisi siksi sympatiseeraamaan tai nauttimaan koskemattomuutta kiusaamiselle.
Mutta kiinnostaa, et tuleeko naisilla joskus eroottiista jännitettä kiusaajan ja kiusatun, tai kiusaajan kiusatuksi luullun välillä. Esim. fantasia missä purkaa jännitteen henkilöön, jolla aiheesta esimerkin ottaen kuvittelee olevan väärin ongelmaa pienistä rinnoistaan. Ja alkaisi pienen syttytävän lämmittelyn ja kehun jälkeen varovasti hyväilee niitä, ja toinen lämmöstä halkeemaisillaan ja liekeissä hyväilee myös toisen isompia rintoja, ja rauha maassa. Edellyttää toki et on vetovoimaa välillä, eikä kyse ollut seksismistä, vaan oikeasta elämästä, missä mieleltään terve seksuaalisuus ja läheisyys ei tabu.
No ei todellakaan. Kuten ei tule toista sukupuoltakaan kohtaan, mikäli hän on kiusaaja.
Artikkeli näyttää mielestäni aika yksipuolista tarjontaa rinnoista. Tein kyselyn eri rintatyyppien yleisyydestä. Käy vastaamassa, jos huvittaa. Katsotaan, minkälaiset rinnat ovat todellisuudessa yleisimmät.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4245455/nainen-minka-malliset-rinnat-si…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
Aha, nyt ei vieläkään avautunut. Onkohan täällä palstalla joku voimistelua harrastanut nainen joka voisi vastata esittämääni kysymykseen, estetäänkö isorintaisia tyttöjä pääsemästä voimisteluseuroihin vai ovatko voimistelijat pienirintaisia siksi, koska harrastavat fyysisesti vaativaa lajia, jossa urheilijan ruokavalioon kiinnitetään erityishuomiota? Ei tämä vaikea kysymys ole, ei...
Olen harrastanut pilatesta ja useampaa erilaista joogaa + paljon muuta
Ongelmat: Esim. joogatessa (kuvien linkit liian pitkiä) kaikki asennot, joissa ollaan hartiat lattialla ja jalat kattoa kohden tipauttaa tissit naaman ja kurkun päälle ---> ei voi hengittää.
Samoja asentoja on myös voimistelussa.
Esim. normaalissa punnerruksessa ei pääse ilman kahvoja maahan asti, sillä tissit ottavat puolessa välissä vastaan.
Esim. kuntosalilaitteista peck deckiä ei saa edestä tissien yli, koska tissit jäävät väliin.
jne.
Ja rintojen koko EI ole kiinni painosta. Itse olin 10 kg alipainoinen ja F -kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
Oletko kokeillut yhdistelmää kaarituelliset liivit + pari numeroa liian pieni urheilutoppi? Jos laadukas ja timakka materiaali topissa, niin heiluvat ainakin yhtä aikaa samaan suuntaan. Se helpottaa paljon siihen verrattuna, että toinen tissi vetää eteen ja toinen taakse. Itse käytän tuollaista systeemiä. Ei ole koskenut. Tissejäkin on erilaisia, että ei välttämättä toimi kaikilla. Kannattaa kuitenkin kokeilla jos ei ole vielä kokeillut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teippaa joku kerta 2 melonia jeesusteipeillä tisseiksi ja tee punnerruksia ja voimisteluliikkeitä. Huomaat missä tökkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
Ongelmat: Esim. joogatessa (kuvien linkit liian pitkiä) kaikki asennot, joissa ollaan hartiat lattialla ja jalat kattoa kohden tipauttaa tissit naaman ja kurkun päälle ---> ei voi hengittää.
Esim. normaalissa punnerruksessa ei pääse ilman kahvoja maahan asti, sillä tissit ottavat puolessa välissä vastaan.
Esim. kuntosalilaitteista peck deckiä ei saa edestä tissien yli, koska tissit jäävät väliin.
jne.
Ja rintojen koko EI ole kiinni painosta. Itse olin 10 kg alipainoinen ja F -kuppi.
Paino ei ole ainoa tekijä rintojen koossa, mutta sillä on suurta vaikutusta. Sinä olet poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
jne.
Paino ei ole ainoa tekijä rintojen koossa, mutta sillä on suurta vaikutusta. Sinä olet poikkeus.
Meidän koko suku on poikkeus (eli ei ole niin poikkeuksellista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
Voimistelua ruvetaan yleensä harrastamaan lapsina, ei teini-iässä. Ruokavaliolla ei rintojen kokoon voi voimistelijakaan vaikuttaa, se on geeneissä. Monet liikkeet on hankalia, kun rinnat vaikuttavat käsien liikerataankin. Isorintaisen on hankala olla vatsallaan. Rinnat liikkuvat ja se käy kipeää ainakin tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa.
Joku aika sitten luin eräästä naisesta, joka haaveili balettitanssijan urasta, mutta joutui luopumaan siitä kun rinnat kasvoivat liian isoiksi kyseiseen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei, tyhmälle..
jne.
Meidän koko suku on poikkeus (eli ei ole niin poikkeuksellista).
Yleensä geenit periytyy :) On juurikin todennäköistä, että samassa suvussa on useampia ihmisiä samoilla piirteillä.
Tissit alkoi kiinnostamaan itseäni 15-vuotiaana mopo-poikana, enkä ole tähänikään(~50v.) päässy niistä yli enkä ympäri, saati siirtyny ylös/alas. Ja aina kiinnostus kohdistunut vain isoihin löllörintoihin, pienet ei vaan sytytä. Naisen alapää ei myöskään ole mulle se juttu, mutta kuuluu toki pakettiin...