IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!
Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.
Kommentit (2008)
Vierailija kirjoitti:
Yritin löytää jutusta omanlaisiani rintoja! Sitten aloin oikein miettimään, koska mä oon omiani katsonut?!?! En muutamaan vuoteen. Eiku kännykkä käteen ja kuvaamaan käytävän peilin kautta! Siis ne ovatkin tosi nätit! Olen 56-vuotias, synnyttänyt ja imettänyt liudan lapsia, vaan ei oo huonot! 75 G ja vaikka ne tietty ei oo enää nuoruuden terhakat, niin ei pahimmat riippurinnatkaan! Nännit sojottaa alaviistoon, muuta ei ne niin alhaalla oo kun noissa kuvissa.
No, laitahan lehteen, niin omakehu saattaa kadota ja sekin mistä tunnet nyt ylemmyydentunnetta "ei ne niin alhaalla oo kun noissa kuvissa" joutaa sitten vessanpöntöstä alas... Miksi ihmeessä pitää olla edes hitusen verran paremmat tissit kuin joillain noissa kuvissa? Miksi tarvitset todistella sitä itsellesi ja vieraille ihmisille Internetissä, että ihan varmasti sinun rintasi eivät ole ihan niin kamalat kuin nuo kuvatut? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dislikeillä ei muuteta toisten ihmisten mielipiteitä ja itse kerroin miten monet miehet ajattelee naisista (ei kummiskaan kaikki miehet).
Ihan tosi, sitä vaan pitää hyväksyä eriäviä mielipiteitä. Kaikki eivät voi pitää samoista asioista.Mutta ei tarvitse kertoa ääneen sitä, että toinen ei miellytä. Nuo naiset kuvastossa eivät ole katsojien housuihin pyrkimässä, joten on turha julistaa, ettei malli x ja y ole mieleen. Miksi ketään kiinnostaisi mistä sinä et tykkää? Se tieto on tarpeellinen vain sinulle itsellesi.
Kyllä minua ainakin kiinnostaa kuulla, minkälaiset kehot muita kiinnostavat. Tässäkin ketjussa on monta kommenttia, jotka vahvistavat, etten ollut omien ihmettelyjeni kanssa yksin.
M35
Opetatteko te miehet tyttärillennekin, että naisen rinnat ovat miehiä varten, tietynlaiset rinnat ovat hyi oksennus, niitä pitää hävetä ja kukaan mies ei tule koskemaan niihin pitkällä tikullakaan? Ja ohjaatte leikkaukseen, jos sellaiset rumilukset sattuu heille kasvamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan roikkuvia tai putkirintoja. Rinnoissa ei tarvitse olla hirveästi kokoa mutta enemmän ryhdikkyyttä. Mutta makuja on tunnetusti monia...
Niin, jotkut tykkäävät pikkupojan nännien kokoisista tisseistä...
Siellä joku vitjahinkki katkerana tilittää.......
Kukahan se alunpitäen katkerana tilitti oikein inhoavansa roikkuvia tai putkirintoja...
Se kun merkki siitä, että haukkujan itsetunto ei ole kunnossa...
:D
Ai sinusta huono itsetunto on sitä, että ei tykkää riipputisseistä? Jos se oloasi helpottaa, voit tietenkin olla tuota mieltä, mutta kyllä ne painavat vitjan päässä heiluvat moukaritissit ovat vaan rumia ja se ei muuksi muutu.
Todettakoon, että ne on rumia myös naisen silmään. Mikään kehoposiitivuus ei muuta sitä, että koemme tietyt asiat epäesteettiseksi. Kehoposiiivisuuden tavoitteen pitäisikin olla tämän "kaikki on kauniit" -paskan asemesta se, että ihmiset hyväksyisivät myös rumuutensa ja jatkaisivat elämäänsä.
Kaikki ei mitenkään voi olla kauniita, koska ihmiskauneus ei ole absoluutti, vaan jatkumo, jossa aina verrataan johonkin.
Ei, eivät ne ole rumia myös naisen silmään. Olen nainen ja olen opiskellut taiteita ja estetiikkaa yliopistossa asti. Mikään ei ole piirtämisen, maalaamisen ja valokuvaamisen kannalta tylsempää kuin tasamuotoinen. symmetrinen ja silopintainen asia. Toisen mielestä kyömynenä on aidosti kaunis. Kolmannen mielestä piraijasta löytyy kiehtovaa kauneutta. Luonto on epätäydellinen, se sisältää virheitä ja rujoutta. Se on silti äärettömän kaunis. Ruskistunut, kuollut lehti, ötökänsyömä kukka jne. Koirista suosituimpia ovat yksilöt, joilla on eriväriset silmät. Koirarotuja on alettu jalostamaan poikkeamien ja erikoisuuksien mukaan. Ei, eivät ihmiset säästä suoria puupalikoita. He säästävät eritavoin vääntyneitä ja pullistelevia epämuodostuneita pahkoja ja kepukoita, koska ne ovat kauniita. Niistä tehdään oveen ripa ja niitä säilytellään vuosisatoja.
Erilaisuudessa, epäsymmetriassa jne. ei ole mitään vikaa, se ei ole rumuutta. Vika on ainoastaan teidän korvien välissä, jotka ajattelette muista ja maailmasta, että he ovat rumia. Teidän pitää muuttua. Teidän pitää lakata tuomitsemasta ja jatkaa elämää. Eläkää ja antakaa muiden elää rauhassa.
Kauneus on aivan eri asia kuin mielenkiintoisuus. Harva haluaa, että kumppanilla on mielenkiintoisen näköiset tissit.
Jos kuuluu siihen kuppikuntaan, joka tykkää räpläillä tissejä ja leikkiä niillä, niin parempi olla mielenkiintoiset. Voi muuten mielenkiinto lopahtaa ;)
Alaikäisille palstajänkkääjille tulee yllärinä että oikeat rinnat eivät olekkaan instassa ja muussa mädätyksessä näkyvät ylipyöreät pallerot?:) Siitähän on pitkään ollut juttua että nuoremmat sukupolvet eivät ole koskaan nähneet aitoja naturelleja rintoja..miten säälittäväksi voi maailma mennä?
Vierailija kirjoitti:
Opetatteko te miehet tyttärillennekin, että naisen rinnat ovat miehiä varten, tietynlaiset rinnat ovat hyi oksennus, niitä pitää hävetä ja kukaan mies ei tule koskemaan niihin pitkällä tikullakaan? Ja ohjaatte leikkaukseen, jos sellaiset rumilukset sattuu heille kasvamaan?
Eikä vain isät. Tyttöhän voi periä rinnat joko isän tai äidin puolelta. Voi sitä tyttöraukkaa, jonka lattarintainen äiti haukkuu tyttärensä isoja putkiroikkorintoja hirveiksi päivästä toiseen kuten haukkuvat kuvaston rintoja tässä ketjussa ja kehuvat omia pieniä rintojaan kauniiksi. Lastensuojelulle on todella tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen, usean lapsen äiti. Imettänyt n 12 vuotta. Rintani ovat pienehköt B tai C rintsikat, ovat ihan pystyrinnat. Raivostuttaa kun aina yleistetään naisen kropan menevän pilalle äitiydestä. Älkää uskoko, nuoret naiset. Kilotkin kuluvat kyllä pois. Terveisin 50 kg mummu.
Olen sua nuorempi, 40+ , normaalipainon ylärajoilla oleva 168 cm nainen, jolla kaksi lasta. Minulla on luonnostaan suuret ja kiinteät rinnat (liiankin tiiviit, paljon rauhaskudosta). Eivät juurikaan muuttuneet imetyksestä. Ehkä liikkuvat enemmän kävellessä tai juostessa nykyisin. Eli suuret rinnat eivät myöskään kovin paljon välttämättä muutu imetyksen vuoksi.
Miksi elää rumien rintojen kanssa, kun voi leikkauttaa itselleen kauniit rinnat? Silikonit on ollut elämäni paras hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäisille palstajänkkääjille tulee yllärinä että oikeat rinnat eivät olekkaan instassa ja muussa mädätyksessä näkyvät ylipyöreät pallerot?:) Siitähän on pitkään ollut juttua että nuoremmat sukupolvet eivät ole koskaan nähneet aitoja naturelleja rintoja..miten säälittäväksi voi maailma mennä?
Pointtihan oli nimenomaan, että tosielämässä näkee paljon kivamman näköisiä tissejä kuin tässä kuvasarjassa. Tämän jutun antama kuva tisseistä ei ainakaan vastaa ollenkaan omaa kokemustani, ja tietyt tissityypit puuttuivat kokonaan.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dislikeillä ei muuteta toisten ihmisten mielipiteitä ja itse kerroin miten monet miehet ajattelee naisista (ei kummiskaan kaikki miehet).
Ihan tosi, sitä vaan pitää hyväksyä eriäviä mielipiteitä. Kaikki eivät voi pitää samoista asioista.Mutta ei tarvitse kertoa ääneen sitä, että toinen ei miellytä. Nuo naiset kuvastossa eivät ole katsojien housuihin pyrkimässä, joten on turha julistaa, ettei malli x ja y ole mieleen. Miksi ketään kiinnostaisi mistä sinä et tykkää? Se tieto on tarpeellinen vain sinulle itsellesi.
Kyllä minua ainakin kiinnostaa kuulla, minkälaiset kehot muita kiinnostavat. Tässäkin ketjussa on monta kommenttia, jotka vahvistavat, etten ollut omien ihmettelyjeni kanssa yksin.
M35
Laitahan omat nännisi näytille, niin ihmetellään porukalla mihin ne sojottavat ja ovatko jo alkaneet valua keskikohdasta alaspäin. Miesten nännit nimittäin rupsahtavat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Laitahan omat nännisi näytille, niin ihmetellään porukalla mihin ne sojottavat ja ovatko jo alkaneet valua keskikohdasta alaspäin. Miesten nännit nimittäin rupsahtavat myös.
Ei minulla ole mitään mielenkiintoa laittaa itsestäni minkäänlaisia kuvia nettiin. Mutta lupaan kyllä tehdä niin heti, kun haluan kehostani keskusteltavan.
M35
Katsoin iltiksen jutun ja minusta rehellisesti kuvissa oli erittäin viehättäviä luonnollisia rintoja vaikka mikään kaikenkattava kuvaotos se ei ollutkaan. Minkäänlaisissa rinnoissa ei ole mitään vikaa vaikka itse ihailen hyvin suuria ja raskaita ja niiden kuuluu toki roikkuakin.
Mitä tulee rintojen seksualisointiin ja tasa-arvoon, vielä 80-luvulla toplesina auringon ottaminen oli sääntö ja en käsitä enkä hyväksy että siinä olisi mitään vikaa edelleenkään. Kaikkialla missä mies saa olla ilman paitaa saa nainenkin ja jos siitä joku mielensä pahoittaa, se on hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi elää rumien rintojen kanssa, kun voi leikkauttaa itselleen kauniit rinnat? Silikonit on ollut elämäni paras hankinta.
Edelleen, ei ole rumia tai kauniita rintoja. On vain rintoja.
Miehet sitä ja naiset tätä ja lässyn lää. Ettekö te ikinä kyllästy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ei minulla ole mitään mielenkiintoa laittaa itsestäni minkäänlaisia kuvia nettiin. Mutta lupaan kyllä tehdä niin heti, kun haluan kehostani keskusteltavan.
M35
Tuota juttua ei tehty siksi, että ihmiset arvioisivat kohta kohdalta heidän nännejään. Keskustelun aihe on ihan muualla. Silti sinä takerruit jankkaamaan sitä, että vain pienet rinnat ovat kauniita. Miksi ihmeessä? Ei sitä kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta ainakin tietyt rinnat ovat paljon kauniimpia kuin toiset. Samoin on laita puiden, ovenkahvojen, runojen ja auringonlaskujen kohdalla.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
M35
Tuota juttua ei tehty siksi, että ihmiset arvioisivat kohta kohdalta heidän nännejään. Keskustelun aihe on ihan muualla. Silti sinä takerruit jankkaamaan sitä, että vain pienet rinnat ovat kauniita. Miksi ihmeessä? Ei sitä kysytty.
Kerrotko, missä olen sanonut, että vain pienet rinnat olisivat kauniita.
M35
yksi_mies kirjoitti:
Katsoin iltiksen jutun ja minusta rehellisesti kuvissa oli erittäin viehättäviä luonnollisia rintoja vaikka mikään kaikenkattava kuvaotos se ei ollutkaan. Minkäänlaisissa rinnoissa ei ole mitään vikaa vaikka itse ihailen hyvin suuria ja raskaita ja niiden kuuluu toki roikkuakin.
Mitä tulee rintojen seksualisointiin ja tasa-arvoon, vielä 80-luvulla toplesina auringon ottaminen oli sääntö ja en käsitä enkä hyväksy että siinä olisi mitään vikaa edelleenkään. Kaikkialla missä mies saa olla ilman paitaa saa nainenkin ja jos siitä joku mielensä pahoittaa, se on hänen ongelmansa.
Tämä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta ainakin tietyt rinnat ovat paljon kauniimpia kuin toiset. Samoin on laita puiden, ovenkahvojen, runojen ja auringonlaskujen kohdalla.
M35
Jos et voi sanoa mitään kaunista, niin pysy hiljaa ;)
Mutta ei tarvitse kertoa ääneen sitä, että toinen ei miellytä. Nuo naiset kuvastossa eivät ole katsojien housuihin pyrkimässä, joten on turha julistaa, ettei malli x ja y ole mieleen. Miksi ketään kiinnostaisi mistä sinä et tykkää? Se tieto on tarpeellinen vain sinulle itsellesi.