IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!
Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.
Kommentit (2008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tollaset kun ekan kuvan tokan rivin vasemmat. Häpeän niitä syvästi enkä tule näyttämään niitä kenellekään. Tän palstan kommentit vaan vahvisi tätä.
Siis täh?
Tarkoititko todellakin ensimmäisen kuvasarjan toisen rivin vasemmanpuoleisia? Nehän oli ihan tavalliset normaalit rinnat. Mitä ihmeen häpeemistä niissä on?
M37
Leipoisin oikein mielelläni noita tisseja, kunnon isot lollot😍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä katoin. Oon teidän tissejä nähnyt ihan tarpeeksi ja puristellut. Minusta parhaat ovat sellaiset niinkuin teinillä että b kuppi mutta nännit ja nännipiha oikein kivasti pystyssä turvonneina silleen kuin päärynä, sellainen vois ilmoittautua tänne näin hyvään hoitoon, tai sitten vaaleat nännipihat ja ei mitkään roikkuvat laput. Mies 36v
Niin minustakin, minulla oli nuorena kauniit tissit, terhakat ja tuoreet, mutta ei silti pienet.
Ihailin niitä usein peilistä.Toista se on nykyään näiden roikkuvien dd-lollojen kanssa, kyllä nää liiveissä ihan viltä vielä näyttää ja ilman liivejäkin kyllä tunnen sympatiaa niitä kohtaan. Ovat osa minua. Joskus painan poskeni lämmintä pehmeää tissiäni vasten, tuntuu lohduttavalta. Ymmärrän tissien magian.
49v
Käytätköhän liian pieniä liivejä?
T. DD, jonka rintoja ei voi millään tasolla kuvailla lolloiksi saati että saisin naamani näihin osumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Mitä itse olen aikuisten miesten kanssa jutellut, niin lähes sata prosenttisesti ovat kaikki tyrmänneet silikonit täysin. Minusta ne on niin epäluonnollisen näköiset, että en todellakaan voisi koskea niihin pitkällä tikullakaan. Mieluummin roikkuvat lapaset, kuin ne ihon alle työnnetyt kumipallerot. Luonnolliset rinnat, pienet tai isot, kiinteät tai roikkuvat, voittaa silikonit aina sata nolla.
Ja ettei nyt taas joku pahastuisi, niin tietenkin ymmärrän täysin naisia, jotka esim rintasyövän vuoksi silikonit laittaa. Se on tietenkin täysin eri asia.
M37
eli voisitko vai et koskea syövan sairastaneen silikonirintoja, muutenkin kuin pitkalla kepilla?
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kauniita rintoja ja rumia rintoja.
M29
Jep. Tämäkin rintajuttu oli sellainen, että totesin rumienkin olevan parempia kuin omani. Ehkä jonain päivänä en enää välitä.
Kukaan meistä naisista ei ole rintojaan valinnut, ne on mitä on. Mutta ymmärrän kyllä pienirintaisten riemukkaat kommentit täällä, kovin moni heistä on saanut kuulla ilkeitä kommentteja ikänsä juurikin suuririntaisilta. On haukuttu laudaksi, epäilty onko nainen ensinkään ja päälle vielä miesten ihailevat kommentit juuri näille isojen riipparien omistajille. Puolin jos toisin kaivataan sisarrakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Olispa Sara Sieppi ollut kuvissa 😍
Kuvissa oli luomurintoja, ei silikoneja.
Kiihottaa lisää tollasia uutisia huhhuh! Slurps!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä katoin. Oon teidän tissejä nähnyt ihan tarpeeksi ja puristellut. Minusta parhaat ovat sellaiset niinkuin teinillä että b kuppi mutta nännit ja nännipiha oikein kivasti pystyssä turvonneina silleen kuin päärynä, sellainen vois ilmoittautua tänne näin hyvään hoitoon, tai sitten vaaleat nännipihat ja ei mitkään roikkuvat laput. Mies 36v
Niin minustakin, minulla oli nuorena kauniit tissit, terhakat ja tuoreet, mutta ei silti pienet.
Ihailin niitä usein peilistä.Toista se on nykyään näiden roikkuvien dd-lollojen kanssa, kyllä nää liiveissä ihan viltä vielä näyttää ja ilman liivejäkin kyllä tunnen sympatiaa niitä kohtaan. Ovat osa minua. Joskus painan poskeni lämmintä pehmeää tissiäni vasten, tuntuu lohduttavalta. Ymmärrän tissien magian.
49v
Käytätköhän liian pieniä liivejä?
T. DD, jonka rintoja ei voi millään tasolla kuvailla lolloiksi saati että saisin naamani näihin osumaan
Ai, kyllä mä vaan saan poskeni tissiäni vasten kun nostan rintaa.
Mulla on olematon kaula, johtuuko sitten siitä, pääni on heti tissien yläpuolella ja lollot ovat. Pystyn myös lipomaan omia nännejä, olen kokeillut, en tee sitä huvikseni. 😊
Ihan rehellisesti sanottuna ihmettelen jos noissa kuvissa oli jollekin jotain ennennäkemätöntä. Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Koht se palstan valkonen ritari sanoo että "rakastan kaikkia tissejä ja kantakaa niitä ylpeinä" ja muuta blaa blaa roskaa! 😂😂😂
Mitä sitten jos sanookin? Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku mies ei tunne tarvetta haukkua naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti sanottuna ihmettelen jos noissa kuvissa oli jollekin jotain ennennäkemätöntä. Oli sitten mies tai nainen.
Missä niitä tissejä oikein jatkuvalla syötöllä näette? Ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset uimahalleissa, miehet ehkä makuuhuoneen ym. puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään ihmistä, joka kävisi uimahalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään ihmistä, joka kävisi uimahalleissa.
Okei, minä tunnen, itsekin käyn.
Oikealla ylhäällä on parhaat.
Hymyilytti kun niihin roikkuviin oli vasempaan imastu ritsat.
Muistakaa kääpöit sit sellanen juttu että nainen on susi naiselle, aina, ja sellanenkin juttu et heti kun mies sanoo et hyi vitt* mitkä kauheet lollot niin alkaa puheet impotenssista jne, hei jos lollot olis alusta alkaenkin hyvät niin nakki seisois niin että hohhoijaa, mastoon vois helvat* sentään virittää lipun koko kylälle nähtäväks!
Vierailija kirjoitti:
Oikealla ylhäällä on parhaat.
Hymyilytti kun niihin roikkuviin oli vasempaan imastu ritsat.
Minusta näytti arvelta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri tunti sitten p0rn0pätkän jossa nuorella naisella oli samanlaiset dd-lollit kuin mulla ja myös iso bärse, näytti ihanalta ku miehel heilu säkit ja naisel tissit kun kiiltävä parru upposi luomulihaan.
Sain o:n.Olen heteronainen, huom. Viestin perusteella taas luultaisi mieheksi, ni pakko ilmottaa näin erikseen oikein.
Niin että kyllä aikuisviihdesivuilta luomutissejäkin löytää. Eikä tolla naisella oltu pyllyrailoakaan valkastu. Oli siis aika normaali nainen, silti aktissa kiihottava kaikinpuolin.
Kirjotatko sieltä mielisairaalan sängyltä, sairas?
Roikkuvatkin rinnat voivat olla todella kiihottavat.