Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naista ja tehdä aloite

Vierailija
18.07.2021 |

En ole koskaan uskaltanut.

M27

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä uskaltaisi kohdata?

Uskaltaa ja uskaltaa, ihan joka paikassa, missä heitä näet... kaupassa, rannalla, koulussa/töissä, pihassa, torilla, kadulla, ostarilla, baarissa, puistossa...

Ei nyt ole mikään villi ja vapaa 1980-luku!

Vierailija
42/63 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään uskalla! Opiskelupiireissä oli tietenkin tyttöjä, mutta puhuin niiden kanssa vaan kurssitöistä. Nyt työelämässä en hirveästi naisia näe tässä meidän tiimissä, mutta muiden osastoiden naisten kanssa puhun vaan työasioista. Olisi kiva jos olisi vapaa-ajalla rohkeutta puhua tytöille ja keksisi jotain sanottavaa

M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkuilet ensin sivummalta.

Jos nainen välttelee katsettasi älä lähesty.

Jos silmänne kohtaavat useamman kerran ja nainen jopa hymyilee voit lähestyä.

Aloita tervehtimällä. Tapana on sanoa joku kohteliaisuus. (Näytät tosi nätiltä / sulla on kaunis hymy tms)

Jatka keskustelua luontevasti. Näin kesällä voi esim kysellä kesätekemisistä. (Onko ollut jo lomalla, onko käynyt missään / tehnyt mitään ihmeellistä...)

Ei kannata näitä ulkonäkökehuja, vaan voi kehua tekemistä tai toimintaa. Vain limaiset pinnalliset miehet kehuvat ulkonäköä. Jos taas ei tule mieleen tekemiseen liittyvää kehumista niin on syytä tutustua siihen kohteeseen paremmin, että itsellekin selviää, että miksi on iskemässä naista.

Vierailija
44/63 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään uskalla! Opiskelupiireissä oli tietenkin tyttöjä, mutta puhuin niiden kanssa vaan kurssitöistä. Nyt työelämässä en hirveästi naisia näe tässä meidän tiimissä, mutta muiden osastoiden naisten kanssa puhun vaan työasioista. Olisi kiva jos olisi vapaa-ajalla rohkeutta puhua tytöille ja keksisi jotain sanottavaa

M26

Söpöä!:)

N28

Vierailija
45/63 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivaat puolikovaksi ja näytät typylle samalla kysyen voisiko hän veivata loppuun. Reaktiotakuu.

Vierailija
46/63 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa ja uskaltaa, ihan joka paikassa, missä heitä näet... kaupassa, rannalla, koulussa/töissä, pihassa, torilla, kadulla, ostarilla, baarissa, puistossa...

Ei nyt ole mikään villi ja vapaa 1980-luku!

Keskustelua ei ole kriminalisoitu. Häirintä on ihan eri asia ja fiksu ihminen erottaa nämä ihan vaikeuksitta.

Vierailija
47/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pyörälenkillä vastaan käveli kolmekymppinen vaalea mies, jonka katseessa oli jotain tuttua. Pysähdyin ja katsoin taakseni; hänkin oli pysähtynyt, kääntynyt minuun päin ja näytti siltä, kuin hän olisi ollut ottamassa minusta kuvaa. Tunsin jääneeni kiinni siitä, että pysähdyin hänen takiaan. Päästimme nopeasti ja samanaikaisesti hermostuneen kröhäyksen ja jatkoimme vastakkaisiin suuntiin. 

Päässäni oli sen jälkeen hetken aikaa monenlaisia ajatuksia. Pitäisikö minun kääntyä ja esitellä itseni?  En ehtinyt nähdä häntä kunnolla. En etsi seuraa, vaikka olen sinkku. Voisin jutella hetken, eikä olisi liian kova pettymys, jos pitäisin hänestä mutta hän ei olisi kiinnostunut. Mutta hänen ikäiselle sopisi parikymppinen, tekisin itsestäni hölmön. Tältäkö tuntuu miehistä, jotka näkee yllättäen kiinnostavan naisen, mutta sydämen katkeransuloinen järjen ääni voittaa. Eikä hän tee mitään.

Muutin reittiäni, lähdin hänen peräänsä pienen lenkin kautta. Löysin hänet parin kilometrin päässä. Halusin hänestä hetkeksi ulkoiluseuraa. Oli sopiva hetki edessä, mutta olinkin epävarma: kuvasiko hän minua oikeasti, sehän olisi ollut outoa. Päätin seurata hänen olemustaan hetken aikaa. Hirveää, mikä minuun meni ja ryhdyin stalkkeriksi! 

Vieno tuuli kantoi miehen vaatteista miedon huuhteluaineen tuoksun. That's it. Käännyin pois... oli mielenkiintoinen lisälenkki päivääni.

JOS lähestyisin miestä, tervehtisin ja kertoisin etunimeni. Ei keskustelua voi suunnitella.

Vierailija
48/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata lähestyä. Saa syytteen

Onko tätä tapahtunut oikeassa elämässä ja jos, niin oletko hakenut apua itsellesi?

Minä olen saanut yhden sinnikkään häirikön "kimppuuni" ja kaivoi esiin puhelinnumeronikin. Ei se ollut lähelläkään tilannetta, että olisin edes voinut nostaa syytettä. Siinä vaiheessa jos olisi paljastellut vehjettään, tunkeutunut kotiini tms, asia olisi ollut eri.

Vierailija
49/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi auki ja helikopteri.

Vierailija
50/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Step 1. Hanki varallisuutta. Ilman rahaa olet kuin ilmaa naisille.

Step 2. Ole komea. Naiset ei osaa rakastua rumiin miehiin.

Step 3. Ole naisen kanssa AINA samaa mieltä.

Naisena sanoisin, että minä seurustelen miehen kanssa, en varallisuuden. Toki jos haluat kullankaivajan, sellaisen kyllä löydät. Oikeita ihmissuhteita luodaan ihan muilla spekseillä.

Miesmakuja on myös kaikenkirjavaa, joku tykkää kiiltokuvapojista, toiset karheista metsureista. Ja ihan ehdottomasti suurin turn off on mielistelevä mies. Jos miehellä ei ole mitään omaa mielipidettä, minä en jaksa häntä katella. Minä olen itseni kanssa kaikesta samaa mieltä, en tarvitse siihen toista ihmistä.

Vierailija
51/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin koiranlenkittäjät tutustuu helposti. On juttua koirista ja siitä se lähtee.

Itselleni on tullut miehet jutteleen kun oon kävelylenkillä. Esim säästä voi juttu alkaa

Vierailija
52/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää pyytää naista allekirjoittamaan suostumuslomake kuhunkin aiottuun toimintaan.

Vierailija
53/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tätä tapahtunut oikeassa elämässä ja jos, niin oletko hakenut apua itsellesi?

Minä olen saanut yhden sinnikkään häirikön "kimppuuni" ja kaivoi esiin puhelinnumeronikin. Ei se ollut lähelläkään tilannetta, että olisin edes voinut nostaa syytettä. Siinä vaiheessa jos olisi paljastellut vehjettään, tunkeutunut kotiini tms, asia olisi ollut eri.

Laki on kuitenkin sellainen. Pitää olla suostumus.

Vierailija
54/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä pykälä tarkalleen sanoo, että naista ei saa lähestyä ilman suostumusta? Ei sillä, mulle käy vallan mainiosti että sinunkaltaiset heikkolahjaiset ei lähesty minua.

Normaaliälyiset miehet saa lähestyä ja vaikka puhuakin. Se, että en ole kiinnostunut heistä kaikista, on myös ihan ok.

Vierailija
55/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tunnet naisen ja missä yhteyksissä olette tekemisissä toistenne kanssa?

En tunne naista enkä ole tekemisissä. Kysymys oli yleisluontoinen

-aloittaja

Sitten on aika mahdotonta vastata kysymykseen. Kyllä lähtötilanteeksi tarvittaisiin se, että olisi olemassa kiinnostavalta vaikuttava nainen, jota haluaisit lähestyä. Palataan asiaan, kunhan kohtaat sellaisen.

Opettele juttelemaan ja tutustumaan ensin kaverina naisiin. Siitä sitten lisäät mukaan flirttiä. On aika kova vaatimus muuttua ujosta suoraan naisten hurmaajaksi, jos et tunne naisia.

Siis mitä hlvttiä? Jumalaton vaivannäkö, että saa ehkä jonkun naisen kiinnostumaan itsestään? Ja sitten se nainen on ehkä täysi (whatever)paatti, joka pahimmillaan syyttää sinua oikeudessa ties mistä. Juuei. Pitäkää hiivainen (whatever).

Vierailija
56/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä pykälä tarkalleen sanoo, että naista ei saa lähestyä ilman suostumusta? Ei sillä, mulle käy vallan mainiosti että sinunkaltaiset heikkolahjaiset ei lähesty minua.

Normaaliälyiset miehet saa lähestyä ja vaikka puhuakin. Se, että en ole kiinnostunut heistä kaikista, on myös ihan ok.

No sittenhän voit pitää tunkkisi.

Win-win!

Vierailija
57/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tunnet naisen ja missä yhteyksissä olette tekemisissä toistenne kanssa?

En tunne naista enkä ole tekemisissä. Kysymys oli yleisluontoinen

-aloittaja

Sitten on aika mahdotonta vastata kysymykseen. Kyllä lähtötilanteeksi tarvittaisiin se, että olisi olemassa kiinnostavalta vaikuttava nainen, jota haluaisit lähestyä. Palataan asiaan, kunhan kohtaat sellaisen.

Voihan tästä saada ideoita ja vaihtoehtoja.

Vierailija
58/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisen pitää vaatia mieheltä suostumus kaikkeen keskinäiseen toimintaan. Tasa-arvo, tiedättehän.

Vierailija
59/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tehdä äänestys, kuinka monta heikkolahjaista miestä palstalla on?

AP, älä kuuntele yhtään noita hulluja. Naisia voi lähestyä ihan niinkuin miehiäkin. Ihmisiä me kaikki ollaan.

Vierailija
60/63 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW leviää...! kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

EVVVK (eikä pelota yhtään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme