mies jätti sitten keskenmeno ja töissä yt neuvottelut...
Nyt tekee mieli vähän avautua asiasta ja purkaa ahdistuneisuus tänne kun en muualle sit voi purkaa..
Tuntuu että nyt koetellaan ihmisen elämää ja hurjasti ainakin mulle..
Olin 6 kk kun sain keskenmenon ja sitä ennen ollessani 5 kk raskaana mieheni jätti minut aivan yksin raskauteni kanssa, siitä tää kaikko alkoi.. nyt sain kuulla että töistä potkitaan porukkaa pihalle reippaalla kädellä.. mä oon nyt eläny jotenkin niin sumeeta ja pimeää aikaa etten enää ymmärrä onko yö vai päivä.. jokainen aamu tuntuu niin helvetin raskaalta herätä puhumattakaan että itken itseni uneen.. minulla ei ole kuin muutama hyvä ystävä tukena mutta en niitäkään tahdo vaivata.. ex mieheni pahoitteli vain txt viestillä ja sanoin : olen pahoillani ehkä parempi näin.. nii ehkä sille mutta ei mulle kun synnytin kuolleen lapsen ja hautajaisissa oli vain minä ja kätilö.. sisaruksia mulla ei oo ja vanhemmat.. no toinen rapajuoppo en oo nähny 15 vuoteen ja toinen kasvaa horsmaa.. että tämmönen kesä..
huh.. teki hyvää kirjoittaa anonyymisti vähän helpottaa kun saa jakaa ajatuksia kun sen verran olen arka menemään puhuu tästä kellekkään.. yrittäminen on raskasta mutta kyllä aika parantaa..
nyt yritän toipua tästä kaikesta kauhusta ja katsoa eteenpäin. (Tiedoksi niille ketä häiritsee mies oli myöntänyt että hänellä on ollut toinen jo jpnkin aikaa siksi päätti häipyä )
Kommentit (13)
Niin pistää vihaks miehet, jotka lähtee lätkii ku nainen on raskaana!
Noh.. olin puhunu sen kanssa tilanteesta että ei mulla oikee ole ketää sinne jne. Se itse tarjoutu tulemaan tueksi. Sille olen kiitollinen että jaksa olla minun kanssa.
Eniten harmittaa että lapsi oli esikoinen ja mulle ensikertalaisena tää kaikki on aivan liikaa.. t.av
Haluas sinne! Kyyneleet tuli silmiin, kun luin tilanteestasi.
Ajattele, että onneksi tuollainen p*ska petturi lähti elämästäsi. Todella vastenmielinen mies, jos jättää sinut yksin tuohon tilanteeseen eikä tullut edes lapsen haudalle. Ja jos vielä työpaikka lähtee alta, joudut aika tyhjän päälle.
Sinulla taitaa olla todellakin olla tilanne, jossa sinun on pakko suunnata kohti täysin uutta elämänvaihetta. Ota se mahdollisuutena. Toivotan sinulle onnea matkaan ja voimia surussasi!
Osan otto. Toivon, että saat taas elämästä kiinni, ja opit arvostamaan itseäsi ja kokemuksiasi, ja osaat niiden avulla vaatia muiltakin arvostusta itsellesi. Esimerkiksi tulevaisuudessa otat miehen, joka on kypsä. Joku varmaan osaa neuvoa tukiryhmiä sinulle, kun itselle ei nyt juuri mieleen tule.
Joo en minä miestä murehdikkaan vaan sit ainokaista enkeliä joka olin niin pieni niin siro jota en enään koskaan saa takasin se on arvokkain menetys ikinä miehiä saa aina uusia ja työpaikkoja kanssa.. tää mieli ei vaan piristy millään ja suru ja stressi on mulla suuri.. t. Av
Joo en minä miestä murehdikkaan vaan sit ainokaista enkeliä joka olin niin pieni niin siro jota en enään koskaan saa takasin se on arvokkain menetys ikinä miehiä saa aina uusia ja työpaikkoja kanssa.. tää mieli ei vaan piristy millään ja suru ja stressi on mulla suuri.. t. Av
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:36"]
Niin pistää vihaks miehet, jotka lähtee lätkii ku nainen on raskaana!
[/quote]
mä taas ymmärrän täysin. Kadun sitä hetkeä kun innostuin vauva-ajatuksesta ja aattelin että ois siistiä saada oma perillinen. Vaimo on nyt 7nnella kuulla ja näyttää aivan hel-ve-tin rumalta läskiltä. Ei tee mieli ei niin ollenkaan. Ylipainoa ei ole tullut, mutta vatsa on repeillyt sivuilta ja muutenkin koko ämmä turvonnut tunnistamattomaksi helteet + raskaus yhdistelmästä. nyt jo pelkään palautuuko hän heti synnytyksen jälkeen vai pitääkö alkaa monta kuukautta odotteleen ennen kuin haluan hepilläni kajota tuohon ryhävalaaseen.
[/quote]
Voi ääliö. Pitikö sun juuri tähän ketjuun tulla suoltamaan noita juttujasi? :( Toinen on juuri menettänyt vauvan, mies on pettänyt ja jättänyt, ja työpaikkakin on vaarassa.
En minä välitä tommoisista kommenteista sinä olet valintas tehny ja siinä se. toivo että saat terveen lapsen syliisi ja vaimosikin kaunistuu synnytyksen jälkeen. Kyllä sun pinnallisuus ja heppikuume laantuu kun saat vauva arjen elämääsi. T.av
Hautajaisissa vain sinä ja kätilö? Mitä kätilö siellä teki?