Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soneran asiakas ilmaiseksi Särkänniemeen?

Vierailija
24.07.2014 |

Tutulle oli tullut tarjous päästä Soneran asiakkaana ilmaiseksi yksityistilaisuuteen Särkänniemeen. Meille ei kutsua ole tullut. Entä muille?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:11"]

Ryssitty mikä ryssitty, Sonera partiokin luikki jo karkuun kiireesti, kun ei näy eikä kuulu kuin tuo "vierailijan" sitkeä Soneran sissipuolustus-

[/quote]

En ole edes Soneran asiakas, mutta silti olen samoilla linjalla puolustajien kanssa. 

Eihän mihinkään ilmottautumis-hommaan pääse rajattomasti väkeä, kai sen järkikin sanoo!

[/quote]

Mieheni sai myös saman viestin ja kehotin ilmoittautumaan heti etteivät paikat lopu! Maalaisjärjen käyttö on sallittua!

Vierailija
22/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:11"]

Ryssitty mikä ryssitty, Sonera partiokin luikki jo karkuun kiireesti, kun ei näy eikä kuulu kuin tuo "vierailijan" sitkeä Soneran sissipuolustus-

[/quote]

En ole edes Soneran asiakas, mutta silti olen samoilla linjalla puolustajien kanssa. 

Eihän mihinkään ilmottautumis-hommaan pääse rajattomasti väkeä, kai sen järkikin sanoo!

[/quote]

Mieheni sai myös saman viestin ja kehotin ilmoittautumaan heti etteivät paikat lopu! Maalaisjärjen käyttö on sallittua!

[/quote]

Niinpä. Ja kutsussa itsessäänkin lukee että ilmoittaudu pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Ei täällä mihinkään pakoon olla luikittu!  Vierailen palstalla satunnaisesti. :)

Keräsin viesteistänne palautteen ja välitin eteenpäin markkinoinnille!

Jatkossa osallistujamäärän rajoitusta tullaanpainottamaan paremmin ja selkeämmin. 

Jari@SoneraPartio

www.sonera.fi/sonerapartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
24/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhö. Hitaat tallukat valittavat kun olivat liian hitaita ja toiset ovat kieltäneet markkinointiviestinnän, joten kenen vika se oli ettei kutsuja tullut?

Vaan siellä nähdään, me jotka olimme reippaita ja reagoimme heti eikä viimeinen päivä.

Vierailija
25/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ilmoittauduttu ja saatu kutsut, en tosin tiedä jaksetaanko mennäkään.

Vierailija
26/28 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Mietin vain, että millä perusteella näitä etuja on jaeltu, täytyy varmaan ottaa yhteyttä Soneraan ja kysellä sieltä.. Itse ollut Soneran asiakkaana useampia vuosia, ja ei tännekkään ole mitään muuta tullut, kuin laskut. Tuttu oli kyllä saanut

Vierailija
27/28 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mut ei olla menossa.

Vierailija
28/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tietoinen missä minun pitää tilata ne liput ? Minulle siis tuli tuo kirje sähköpostilla mutta en tiedä mistä ne liput pitää tilata /mihin asiakasnumero laittaa?  Onko joku tietoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi