Seksi
Minun mieheni kommentoi aina tissejäni sängyssä tyyliin näin: "jäätävät" "miten noi voi olla noin isot ku sä oot niin pieni" "kunnon rintapanssari tässä päällä" (kun puristelee tissejä paita päällä) yms. Tietää hyvin että minulla on itsetunto ongelma rintojen koon kanssa ja silti sanoo tyyliin "noi on kivat mutta yhtään isommat ei sais olla". Onko teillä mitään samaa että mies kommentoi tai on joskus kommentoinut jotenkin jotain kehon osaanne väärillä sanoilla sängyssä ja teitä jäänyt harmittamaan tai vaivaamaan? :D
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:17"]Minulla ei ole muotoja oikeastaan ollenkaan. Seurustelin vuosia sitten erään miehen kanssa ja hän sanoi takaapäin laittaessa että "ihan kuin pikkupoikaa panisi".. Oli ehkä vitsi joo mutta voin kertoa että siihen loppui se kerta.. Ja aika nopeasti meni mies vaihtoon :D
[/quote]
Ei hitto mikä Urpo -.-
Minulla ei ole muotoja oikeastaan ollenkaan. Seurustelin vuosia sitten erään miehen kanssa ja hän sanoi takaapäin laittaessa että "ihan kuin pikkupoikaa panisi".. Oli ehkä vitsi joo mutta voin kertoa että siihen loppui se kerta.. Ja aika nopeasti meni mies vaihtoon :D