Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi

Vierailija
16.07.2014 |

Minun mieheni kommentoi aina tissejäni sängyssä tyyliin näin: "jäätävät" "miten noi voi olla noin isot ku sä oot niin pieni" "kunnon rintapanssari tässä päällä" (kun puristelee tissejä paita päällä) yms. Tietää hyvin että minulla on itsetunto ongelma rintojen koon kanssa ja silti sanoo tyyliin "noi on kivat mutta yhtään isommat ei sais olla". Onko teillä mitään samaa että mies kommentoi tai on joskus kommentoinut jotenkin jotain kehon osaanne väärillä sanoilla sängyssä ja teitä jäänyt harmittamaan tai vaivaamaan? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole muotoja oikeastaan ollenkaan. Seurustelin vuosia sitten erään miehen kanssa ja hän sanoi takaapäin laittaessa että "ihan kuin pikkupoikaa panisi".. Oli ehkä vitsi joo mutta voin kertoa että siihen loppui se kerta.. Ja aika nopeasti meni mies vaihtoon :D

Vierailija
2/3 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebrag

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:17"]Minulla ei ole muotoja oikeastaan ollenkaan. Seurustelin vuosia sitten erään miehen kanssa ja hän sanoi takaapäin laittaessa että "ihan kuin pikkupoikaa panisi".. Oli ehkä vitsi joo mutta voin kertoa että siihen loppui se kerta.. Ja aika nopeasti meni mies vaihtoon :D

[/quote]

Ei hitto mikä Urpo -.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän