Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan parisuhteen jossa voi nauraa ja iloita elämästä

Vierailija
24.07.2014 |

Elämäniloa, seikkailua, naurua, rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa, sellaista haluan.

Pois kaikki turha valittaminen, mihin et pysty vaikuttamaan, anna olla. 

Se mihin voit vaikuttaa, niin vaikuta.

Itse tykkään matkailla ympäri Eurooppaa kesäisin autolla ja talvisin sitten vaikka lentokoneella, tutustua vieraisiin kulttuureihin. Nauttia erilaisten ihmisten tavasta elää, katsella ja valokuvata ihmisiä, maisemia ja rakennuksia.

Taiteet, tieteet, elämänviisaus ja harrasteet ovat minun henkireikiä, nautin niistä.

Toivon vierelleni ihmistä joka ei ole liian pinnallinen, mutta tykkää kuitenkin kauniista asioista.

Toivon keskustelutaitoa, koska tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Toivon huumorintajuista naista vierelleni, koska elämä voi olla ja saa olla hauskaa.

Olenko kohtuuton toiveillani?

Tästä lähtien käytän samaa nimimerkkiä.

Bias

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 16. Multakin löytyy samanlainen valittaja mies sohvan pohjalta.

Arvelinkin että ap olisi vähän vanhempi.

Treffeille vaan kaikki kynnelle kykenevät :)

Vierailija
42/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin jo että mun mies on kirjoittanut av:lle. Se voisi juuri kirjoittaa jotain noin runollista sontaa. Todellisuudessa on saamaton nettiaddikti, jolla on vaikeuksia ymmärtää ettei elämä ole yhtä kesälomaa. Antaa vaimonsa hoitaa kaikki kotityöt sekä lapset ja loukkaantuu kun pyydetään osallistumaan velvollisuuksiin. Loukkaantuneena nalkuttavalle vaimolle varmasti haaveilee ihanasta naisesta, joka on rento ja kulturelli maailmanmatkaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan kohtuuttomia vaatimuksia. Olen kolmikymppinen mies ja toivelistani on ihan samanlainen. Ja noita ominaisuuksia vaimostani myös löytyy.

Vierailija
44/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:55"]

26, missä olen niin ilmoittanut?

Tuo pinnallisuus karsii monia pois mun suosikkilistalta.

Toki ulkonäöllä on merkitystä, mutta se ei ole niin yksiselitteistä.

Bias

[/quote]

Ahaa. Eli nainen ei saa olla pinnallinen, mutta sinulle itsellesi ulkonäöllä on merkitystä?

Suomeksi sanottuna olet siis ruma ja elähtänyt vanha ukko, joka himoissaan etsii sitä parikymppistä megabeibeä. Voivoi. En suosittele pidättämään hengitystä etsinnän aikana.

[/quote]

Kuvottava kommentti. Olet ihmissaastaa, joka ei ansaitse mitään.

Vierailija
45/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:55"]

26, missä olen niin ilmoittanut?

Tuo pinnallisuus karsii monia pois mun suosikkilistalta.

Toki ulkonäöllä on merkitystä, mutta se ei ole niin yksiselitteistä.

Bias

[/quote]

Ahaa. Eli nainen ei saa olla pinnallinen, mutta sinulle itsellesi ulkonäöllä on merkitystä?

Suomeksi sanottuna olet siis ruma ja elähtänyt vanha ukko, joka himoissaan etsii sitä parikymppistä megabeibeä. Voivoi. En suosittele pidättämään hengitystä etsinnän aikana.

[/quote]

Kuvottava kommentti. Olet ihmissaastaa, joka ei ansaitse mitään.

[/quote]

..ja yhtä alas vajottiin tässäkin kommentissa.

Vierailija
46/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:39"]

Säikähdin jo että mun mies on kirjoittanut av:lle. Se voisi juuri kirjoittaa jotain noin runollista sontaa. Todellisuudessa on saamaton nettiaddikti, jolla on vaikeuksia ymmärtää ettei elämä ole yhtä kesälomaa. Antaa vaimonsa hoitaa kaikki kotityöt sekä lapset ja loukkaantuu kun pyydetään osallistumaan velvollisuuksiin. Loukkaantuneena nalkuttavalle vaimolle varmasti haaveilee ihanasta naisesta, joka on rento ja kulturelli maailmanmatkaaja.

[/quote]

Toi on muuten tosi että moni mies haaveilee just siitä ihanan kevyestä ja humoristisesta suhteesta (ja vieläpä kuulostaa hyvältä paperilla itsekin)  mut on tosielämässä joko apaattinen ja tylsä valittaja tai joku f***ing oraakkeli joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja valistaa meitä tyhmempiä hienoilla teorioillaan ihannenaisesta, ihanne-elämästä ja milloin mistäkin. 

Vierailija
47/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot monia asioita ap mutta mitä ANNETTAVAA sinulla on toiselle ihmiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän