Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan parisuhteen jossa voi nauraa ja iloita elämästä

Vierailija
24.07.2014 |

Elämäniloa, seikkailua, naurua, rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa, sellaista haluan.

Pois kaikki turha valittaminen, mihin et pysty vaikuttamaan, anna olla. 

Se mihin voit vaikuttaa, niin vaikuta.

Itse tykkään matkailla ympäri Eurooppaa kesäisin autolla ja talvisin sitten vaikka lentokoneella, tutustua vieraisiin kulttuureihin. Nauttia erilaisten ihmisten tavasta elää, katsella ja valokuvata ihmisiä, maisemia ja rakennuksia.

Taiteet, tieteet, elämänviisaus ja harrasteet ovat minun henkireikiä, nautin niistä.

Toivon vierelleni ihmistä joka ei ole liian pinnallinen, mutta tykkää kuitenkin kauniista asioista.

Toivon keskustelutaitoa, koska tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Toivon huumorintajuista naista vierelleni, koska elämä voi olla ja saa olla hauskaa.

Olenko kohtuuton toiveillani?

Tästä lähtien käytän samaa nimimerkkiä.

Bias

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähellä viittäkymmentä.

Bias

Vierailija
22/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että sinulla Bias ei ole sellaista suhdetta kuin toivot. Ehkä se johtuu jostakin.
t. Hyvän ihmisen kanssa elävä onnellinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia toiveita sulla on naisen ulkonäköä kohtaan? Käykö tälläinen 46-vuotias, reilusti ylipainoinen viiden lapsen yhäippä?

Vierailija
24/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onnellinen, olen selvitellyt omia ajatuksiani muutaman vuoden pitkän suhteen jälkeen, ja nyt uskallan tunnustaa mitä haluan. 

Aikani on mennyt remontoidessa tätä taloani, ei ole ollut aikaa omiin mieltymykssiin parisuhdeasioissa.

Siksi en ole päässyt nauttimaan sellaisesta suhteesta kuin haluan.

Bias

Vierailija
25/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Taas näitä "nuorekkaita" ja "poikamaisia" viiskymppisiä pappoja, jotka etsii itselleen  kolkytvuotta nuorempia silikonibimboja. Ja sitten kun ei irtoo, niin nillitetään miten nykyajan naiset on niin kauheita.

Vierailija
26/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, missä olen niin ilmoittanut?

Tuo pinnallisuus karsii monia pois mun suosikkilistalta.

Toki ulkonäöllä on merkitystä, mutta se ei ole niin yksiselitteistä.

Bias

Vierailija
27/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin

Vierailija
28/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton :) Itse ennen kuvittelin olevani kohtuuton, mutta onneksi olin väärässä.

Vierailija
29/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitkö miestä vai naista?

Vierailija
30/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole toivomasi kaltaista parisuhdetta? Olet kuitenkin jo viisissäkymmenissä ja toiveittesi perusteella suurinpiirtein joka naisen unelma. Olet varmaankin eronnut ainakin yhden kerran, onko erostasi kauan?

Vierailija
31/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:55"]

Bias

[/quote]

Ahaa. Eli nainen ei saa olla pinnallinen, mutta sinulle itsellesi ulkonäöllä on merkitystä?

Suomeksi sanottuna olet siis ruma ja elähtänyt vanha ukko, joka himoissaan etsii sitä parikymppistä megabeibeä. Voivoi. En suosittele pidättämään hengitystä etsinnän aikana.

Vierailija
32/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BIAS, ota yhteyttä jos kiinnostaa :) hopeapaju@outlook.com

Vierailija
33/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:55"]

Bias

[/quote]

Ahaa. Eli nainen ei saa olla pinnallinen, mutta sinulle itsellesi ulkonäöllä on merkitystä?

Suomeksi sanottuna olet siis ruma ja elähtänyt vanha ukko, joka himoissaan etsii sitä parikymppistä megabeibeä. Voivoi. En suosittele pidättämään hengitystä etsinnän aikana.

[/quote]

Jestas sentään, ihminen. Millaiset lasit sulla oikein on päässä kun mieleesi suodattuu tuollainen kuva ap:n tekstistä? Äläkä väitä että realistiset kun ei ole. Ei edes inhorealistiset. 

Miksi suhtaudut tuolla tavalla toisen ihmisen haaveisiin ja unelmiin? Millä tavalla ap:n kirjoittamat asiat loukkaavat sinua niin, että oikeutat tuon kaltaisia vastauksia ilmeisen omahyväisesti vielä; "kyllä nää tällaiset on nyt niin nähty!"? Jos itse olet törmännyt kuvailemasi kaltaisiin miehiin, se ei tarkoita että joka ainoa muukin mies sellainen on, vaan se tarkoittaa vain sitä että olet itse joko hakeutunut tyypiltään hyvin samanlaisiin miehiin kerta toisensa jälkeen, tai sitä, ettet ole edes uskaltanut hakeutua miesten seuraan sen enempää koska sinähän jo tiedät mitä miehet haluavat.

Olen pahoillani puolestasi joka tapauksessa, kaltaisesi ajattelumaailma on hyvin raskas kantaa mukana.

terveisin 39-vuotias nainen jolla on jo mies, joka tekee ap:n haaveilemia asioita.

Vierailija
34/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:40"]

Elämäniloa, seikkailua, naurua, rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa, sellaista haluan.

Pois kaikki turha valittaminen, mihin et pysty vaikuttamaan, anna olla. 

Se mihin voit vaikuttaa, niin vaikuta.

Itse tykkään matkailla ympäri Eurooppaa kesäisin autolla ja talvisin sitten vaikka lentokoneella, tutustua vieraisiin kulttuureihin. Nauttia erilaisten ihmisten tavasta elää, katsella ja valokuvata ihmisiä, maisemia ja rakennuksia.

Taiteet, tieteet, elämänviisaus ja harrasteet ovat minun henkireikiä, nautin niistä.

Toivon vierelleni ihmistä joka ei ole liian pinnallinen, mutta tykkää kuitenkin kauniista asioista.

Toivon keskustelutaitoa, koska tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Toivon huumorintajuista naista vierelleni, koska elämä voi olla ja saa olla hauskaa.

Olenko kohtuuton toiveillani?

Tästä lähtien käytän samaa nimimerkkiä.

Bias

[/quote]

Ihan hauskalta kuulostaa. Minulla on tällainen onnellisuutta huokuva parisuhde, jollaista toivon jokaiselle! Paitsi että mies ei ole kiinnostunut syvällisistä keskusteluista vaan on enemmän toiminnan miehiä. Itse taas selitän välillä niin korkealentoisia etten itsekään meinaa pysyä kärryillä mitä oikeastaan tarkoitan.

Muuten, kauneudesta nauttivat ihmiset eivät mielestäni useinkaan ole pinnallisia. Esteetikko voi olla hyvinkin syvällinen pohdiskelija. Jäin pohtimaan, miksi liitit nämä kaksi asiaa samaan lauseeseen? Toinen asia mitä mietin, on se, asetatko tälle unelmiesi puolisolle ikärajoja? Tätä kysyn siksi, koska uskon että löydät elämäsi naisen hyvinkin pian, ellet etsi kovin paljoa itseäsi nuorempaa naista.

Vierailija
35/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin samaa, mutta mieheni on neuroottinen ja stressaava, kun itse taas melko boheemi ja en joka asiasta jaksa murehtia. Se rassaa molemminpuolisesti suhdettamme.

Vierailija
36/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä taas, olin muutaman päivän puhelin ja tietokonevapaalla vyöhykkeellä.

Bias

Vierailija
37/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen tarvitse saada kaikkia asioita yhdestä suhteesta. vaikka siitä parisuhteesta saa varmasti jotain erityistä, voi olla myös lukuisia muita ihmissuhteita olemassa ja elämä mallillaan, saa toteuttaa itseään ja kokea asioita, olla onnellinen.

T. Nainen joka onnellisesti aviossa 10v

Vierailija
38/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika kun luin tuon listasi, sehän oli aivan tasan kuin minun kirjoittamani. Olen nainen ja minulla on kerran nuoruudessani ollut tuollainen rento ja hauska mies, jonka kanssa synkkasi aivan täydellisesti. Ikävä kyllä hän ei ollut suomalainen, vaan itäblokin maasta, ja käytännön ongelmat olivat sitten ylivoimaisia. Suren vieläkin sitä, että maantiede ja maailmanpolitiikka onnistuivat nitistämään ainoan täydellisen suhteen, mitä minulla on ollut. Harmi, etten koskaan tavannut vastaavanlaista suomalaista miestä. Nuo piirteet muistuvat mieleen yhä useammin, mitä kauemmin elän tässä epätyydyttävässä suhteessa pikkumaisen, kaikesta valittavan miehen kanssa.

Vierailija
39/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on joskus myös ikäviä asioita ja suruja, ihan mitä tahansa. Minä olen aina halunnut ihan oikean parisuhteen, jossa eletään yhdessä läpi mitä tahansa. Tällaisen avioliiton olen myös saanut. En lämpene tuollaiselle, että halutaan parisuhde jossa voi nauraa ja iloita elämästä. Voihan sitä, mutta se on vain yksi osa elämää. Ei keneltäkään kumppanilta voi vaatia, että koko ajan pitää olla kivaa. Tai voi, mutta sellaisella ihmisellä on sitten vain onnetonta suhdetta toisen perään, kuten minun exälläni, ja ikävät asiat ovat aina sen kumppanin syy.

Vierailija
40/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tällaisen aloituksen tarkoitus on? Etsitkö elämänkumppania tältä sivustolta?? Eikö tämä ole ikään kuin viimeinen hätävara? Jos ei tosielämässä tai deittipalstalla löydä naista niin täältäkö sitten? Dream on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme