Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan parisuhteen jossa voi nauraa ja iloita elämästä

Vierailija
24.07.2014 |

Elämäniloa, seikkailua, naurua, rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa, sellaista haluan.

Pois kaikki turha valittaminen, mihin et pysty vaikuttamaan, anna olla. 

Se mihin voit vaikuttaa, niin vaikuta.

Itse tykkään matkailla ympäri Eurooppaa kesäisin autolla ja talvisin sitten vaikka lentokoneella, tutustua vieraisiin kulttuureihin. Nauttia erilaisten ihmisten tavasta elää, katsella ja valokuvata ihmisiä, maisemia ja rakennuksia.

Taiteet, tieteet, elämänviisaus ja harrasteet ovat minun henkireikiä, nautin niistä.

Toivon vierelleni ihmistä joka ei ole liian pinnallinen, mutta tykkää kuitenkin kauniista asioista.

Toivon keskustelutaitoa, koska tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Toivon huumorintajuista naista vierelleni, koska elämä voi olla ja saa olla hauskaa.

Olenko kohtuuton toiveillani?

Tästä lähtien käytän samaa nimimerkkiä.

Bias

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:40"]

Elämäniloa, seikkailua, naurua, rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa, sellaista haluan.

Itse tykkään matkailla ympäri Eurooppaa kesäisin autolla ja talvisin sitten vaikka lentokoneella, tutustua vieraisiin kulttuureihin. Nauttia erilaisten ihmisten tavasta elää, katsella ja valokuvata ihmisiä, maisemia ja rakennuksia.

Taiteet, tieteet, elämänviisaus ja harrasteet ovat minun henkireikiä, nautin niistä.

Toivon vierelleni ihmistä joka ei ole liian pinnallinen, mutta tykkää kuitenkin kauniista asioista.

Toivon keskustelutaitoa, koska tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Toivon huumorintajuista naista vierelleni, koska elämä voi olla ja saa olla hauskaa.

Bias

[/quote]

Tämä oli kuin suoraan ajatuksistani! :O

Vierailija
2/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä haluta saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Vaan mitäpä haluaa mies... Maata sohvalla. Ja nimenomaan sisätiloissa.

Vierailija
4/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:40"]

Bias

[/quote]

Tämä oli kuin suoraan ajatuksistani! :O

[/quote

Ja et tosiaan mielestäni vaadi kohtuuttomia. Olen itse nainen.

-2

Vierailija
5/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myötähäpeä mikä kokeilma kliseitä ja latteuksia joita AP kuvittelee naisten haluan kuulla. Rivien välistä ei kuulla tippaakaan personaallisuus ...

Vierailija
6/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ajatus kuten kommunismi aikoinaan, mutta ei toimi käytännössä.

Todellisessa elämässä iskevät rajat vastaan siinä kun epäillään toista pettämisestä, kyylätään miten katselee muita ihmisiä sekä vertailee niitä minuun sekä kaikki yms.

Joten unelmoida saa ja ehkä sen pienen lumivalkoisen hetken sitä kokea, mutta ei oikeasti elää niin.

Vierailija
7/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut valittaja miehiä kahdesti. Nyt tapailen miestä joka on ihan eri, keskustellaan ja pidetään samoista elokuvista, ja eilen käytiin kesäteatterissa yhdessä. Ei ne kaksi muuta sellaiseen olisi ikinä lähtenyt. Luulin aina, että pidän niin erilaisista asioista ettei voi löytyä samanlaista miestä. On se vaan ihme kun löytyy...

Vierailija
8/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa just aattelin että tätä mäkin haen, kirjoittaja on varmaan nainen mutta että mies?

Missä sä oot, lähdetään treffeille!

Vierailija
9/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
10/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen, ja nämä ei ole mitään kliseitä. 

Nämä ovat omia toiveitani.

Bias

Vierailija
11/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mies, niin oisit mun unelma-sellainen :)

Vierailija
12/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9:lle vastauksena, Helsingin lähistöllä.

Bias

Vierailija
13/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ollenkaan kohtuuton.

Mä toivoin tuollaista miestä itselleni, ex oli sitä sohvaperunamallia jonka mielestä minnekään ei kannattanut mennä jos a) hän oli käynyt siellä jo kerran tai b) hän ei ollut siellä käynyt. Mutta se olikin tyyppi, joka teki kaiken vaikeimman kautta muutenkin. Tai siis yleensä ei tehnyt koska oli niin vaikeaa. Kaikki.

Nykyinen mies lähtee taidemuseoon, teatteriin, museoihin ylipäätään, pienille ja isommillekin reissuille lasten kanssa tai ilman. Ravintolaan tanssimaan, pubiin parille, vanhempieni luokse kahville. Elokuviin tai sitten sohvalle vierelleni katsomaan milloin mitäkin leffaa. Uimaan, luontoon, marjaan, sienelle, festareille, keikoille. Kovin aktiivisesti hän ei itse keksi menopaikkoja, mutta lähtee mukaan mielellään eikä nurise. Sanoo suoraan jos ei halua lähteä.

Ennen ihmettelin niitä pareja, jotka vuosi toisensa jälkeen halusi lähteä keskenään vaikka ravintolaan, enää en. Mulla on mieheni kanssa hauskaa kahdestaan :)

Vierailija
14/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olen pääsääntöisesti ulkona, iso piha ja puutarha vaatii hellää huolenpitoa.

Bias

Vierailija
15/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:43"]

Sama täällä! Vaan mitäpä haluaa mies... Maata sohvalla. Ja nimenomaan sisätiloissa.

[/quote]Mulle kelpaisi oikein hyvin mies joka vaikka makaa sohvalla, kunhan tekee sen valittamatta ja nalkuttamatta ja olematta naama norsunvitulla koko ajan, kuten nykyinen. Tai että koko ajan saa olla varuillaan milloin napsahtaa taas valituksen puolelle jos erehdyt vaikka pyytämään keittämään kahvit.

Vierailija
16/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteiden ja tapahtumien hauskuus suoraan riippuvainen siitä miten hyvää läppää mies heittää. Jos tuijottaa vain tylsistyneenä sekä poissaolevana, niin kyllä siitä yhdessäolon autuudesta jää hyvin paljon puuttumaan. Ja sen lisäksi täytyy miehen tienata rahaa ettei ole vain joku taivaarantaa maailaileva haihattelija.

Vierailija
17/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää treffeille, siis sinä joka pyysit ja ap!! :)

Minustakin aloittaja on kiinnostava.

-2

Vierailija
18/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit kiinnostaa, ensi viikolla on hyvin aikaa.

Olisi kiva käydä jutustelemassa.

Bias

Vierailija
19/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Minäkin kiinnostuin. t.33v nainen :)

Vierailija
20/47 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ap aika nuori vielä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä