Poikaystäväni ihastui toiseen
Yksi aamu heräsin ennen poikaystävääni ja menin hänen tietokoneelle, johon hänen facebookkinsa oli jäänyt auki. Auki oli jäänyt myös facebook-keskustelu kaverin kanssa. Poikaystävä oli siis valvonut aamuyöhön ja jutellut kaverilleen minun nukkuessa samassa huoneessa. Näin osan keskustelusta ja mielenkiinto heräsi, ja selasin keskustelua vähän ylöspäin.
Keskustelussa kaverinsa kanssa poikaystäväni kertoi kaverilleen tavanneensa pari päivää sitten rannalla tytön. Tyttö oli liittynyt poikaystäväni kaveriporukkaan heittelemään frisbeetä. Fb-keskustelussa poikaystäväni kertoi kaverilleen kutakuinkin näin: "tutustuin toissapäivänä yhteen tyttöön, ihastuin siihen, se oli niin nätti <3" ja hän myös linkitti kaverilleen kyseisen tytön fb-profiilin.
Tämän jälkeen poikaystävä heräsi ja kerroin nähneeni keskustelun. Aluksi hän väitti sanoneen niin kaverilleen "huvikseen", mutta lopulta tunnusti että oli ihastunut tyttöön. Ei siinä, kyllähän ihmiset ihastuu muihin vaikka ovatkin parisuhteessa. Enemmän jäi vaivaamaan kuitenkin se, että hän oli mennyt "retostelemaan" ihastuksellaan kaverilleen mutta ei ollut puhunut minulle mitään, vaikka olemme sopineet että kerromme jos ihastumme toisiin. Oonko ihan turhaan mustasukkanen ja pahalla mielellä tästä? Jos minä ihastun muihin, pidän sen omana tietonani enkä mene kavereilleni ihastustani kehuskelemaan.
Kommentit (8)
Et ole turhaan mustasukkainen tosiaankaan.
Miten vakava teidän suhde on? Normaali parisuhde? Se oli sinulta väärin toimittu, että luit poikaystäväsi viestejä. Mutta tehty mikä tehty.
Jotkut miehet saattavat retostella ihastuksillaan näyttääkseen "kovemmilta" kaverinsa silmissä. Kyllähän naisetkin saattaa hehkuttaa kaverilleen, että "Mä näin tänään niin kuuman miehen kaupungilla!".
Tietenkin tuo tuntuu pahalta ja sulla on oikeus olla vähän loukkaantunut mutta ei siinä mitään, jos poikaystäväsi ei ala tapailemaan sitä tyttöä tai se ei mee tästä yhtään pitemmälle. Etkä sinä enää lue salaa toisen viestejä.
Meillä syttyisi ydinsota.
Parisuhteesta, ihastumisista tai muista näin henkilökohtaisista asioista ei todellakaan puhuta ulkopuolelle tuolla tavalla. Se ei todellaakaan ole kohteliasta omaa puolisoa kohtaan.
Varmaankin jättäisin miehen, ei tuollainen ole sun kanssa tosissaan.
Ei ole pitänyt tyttöön kuulemma mitään yhteyttä tuon illan jälkeen. Eikä heidän välillään tapahtunut mitään, tyttö vain vietti aikaa poikaystäväni porukassa. Tuohon porukkaan kuuluu yksi läheinen ystäväni, jolta varmistin asian.
Meillä on normaali parisuhde. Tiedän, että oli väärin lukea viestejä, mutta hänen facebook tosiaan oli jo auki keskusteluineen kun avasin koneen, joten en tieten tahtoen mennyt erikseen hänen viestejään penkomaan.
Olen ollut pahoilla mielin asiasta muutaman päivän ja poikaystävä vakuuttelee ettei enää ajattele tyttöä. Hän ymmärtää että teki väärin kertoessaan ihastuksesta kaverilleen ja vieläpä kehuneensa tälle tyttöä. Vaikuttaa olevan aidosti pahoillaan. Silti olen vihainen että hän toimi niin, olisi ollut täysin eri asia jos hän olisi heti tunnustanut minulle ihastuneensa toiseen. Minähän en ihastumisesta tietäisi tänäkään päivänä jollen itse olisi saanut asiaa selville.
Ensinnä mitä ihmettä sinä teit toisen koneella. Se mikä on toisen henkilökohtasta annetaan sen myös olla sitä. Toiseksi, ei varmaan kertonu sen vuoksi että tiesi miten sinä reakoit.
Kai sinullakin on joku tosi ystävä jonka kanssa jaatte asioita. Todennäköisesti tuo kaveri oli pikaystäväsi luottokaveri. Sellainenhan pitää olla jokaisella. Olen ollut naimisissa 30v ja ei tulisi pieneen mieleenkään mennä toisen koneelle ilman lupaa. En menisi toisen vaatekaapillekkaan ilman lupaa.
Noh viel joku päivä se käy puikottamassa sitä tytyä, kannattaa olla varuillaan. Jos sinäkään et niin mustis ole niin kynnys madaltuu tehdä tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 11:36"]
Ensinnä mitä ihmettä sinä teit toisen koneella. Se mikä on toisen henkilökohtasta annetaan sen myös olla sitä. Toiseksi, ei varmaan kertonu sen vuoksi että tiesi miten sinä reakoit.
Kai sinullakin on joku tosi ystävä jonka kanssa jaatte asioita. Todennäköisesti tuo kaveri oli pikaystäväsi luottokaveri. Sellainenhan pitää olla jokaisella. Olen ollut naimisissa 30v ja ei tulisi pieneen mieleenkään mennä toisen koneelle ilman lupaa. En menisi toisen vaatekaapillekkaan ilman lupaa.
[/quote]
"Sellainenhan pitää olla jokaisella." No ei todellakaan ole, eikä tarvitse olla sellaista jolle jaetaan parisuhteen asioita ilman kysymättä toiselta osapuolelta. Ne ei kuulu muille kuin pariskunnalle.
Myös ihastumisista leuhkiminen on todella keskenkasvuista varatulta ihmiseltä, loukkaa puolisoa todella.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 11:36"]
[/quote]
Satuimme olemaan reissussa ja hänen kone oli yhteisessä käytössä reissussa mukana, käytämme kyseistä konetta molemmat eikä minun ole koskaan tarvinnut kysyä lupaa mennä hänen tietokoneelleen.
Kyllä mää pahastuisin :/ ainaki tekisin selväksi että pahalta ja riittämättömältä tuntuu. ihastuksia tosiaan tulee ja menee elämässä, eri asia tarttuuko ihastuksen tunteeseen vai tiedostaako ja unohtaa nykyisen suhteen vuoksi tämän ihastuksen. henkinen pettäminen on kuitenki mielestäni pahempaa kuin fyysinen. Tässä ei kuitenkaan ihan siihen oo vissii menty jossei ole tyttöön ottanu yhteyttä?