Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uinka eroon ennustajakierteestä?!

Vierailija
16.07.2014 |

Olen järkevä ihminen ja häpeän asiaa. En edes ole saanut aina yhteneviä ennustuksia. Otan itseeni vielä ne huonot ennustukset, kuten eron povaamiset. Osa on taas povannut pitkää liittoa. Yksi sanoi, että minä haluan eron ja toinen, että miehellä näkyy toinen nainen. Ero tulee jos on tullakseen ja turha sitä on etukäteen surra. Kuinka päästä tästä eroon?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, kuinka päästä eroon ennustajakierteestä

Vierailija
2/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan sinua pääsemään siitä eroon välittömästi:

"Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." (3.Moos.19:31)

"Ja jos joku kääntyy vainaja- tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa."(3.Moos.20:6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että kaikki vastaukset mitä ennustajilta saat on Saatanan johdatusta ja Saatana johtaa aina harhaan, eikä elämäsi tule siten koskaan olemaan hyvää eikä sitä mitä sen oli alunperin tarkoitus olla.

-3

Vierailija
4/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen miettinytkin, voiko joukossa henkiä, jotka johdattavat harhaan tahallaan. Eräs on minulle sanonutkin, että kakki henget eivät ole hyviä eikä tarkoitusperät ole hyviä. Kiitos kolmonen, asian ajattelu tuolta kannalta todellakin auttoi pahaan olooni.

ap

Vierailija
5/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:22"]

Tuota olen miettinytkin, voiko joukossa henkiä, jotka johdattavat harhaan tahallaan. Eräs on minulle sanonutkin, että kakki henget eivät ole hyviä eikä tarkoitusperät ole hyviä. Kiitos kolmonen, asian ajattelu tuolta kannalta todellakin auttoi pahaan olooni.

ap

[/quote]

No kun ne näkijät eivät oikeasti ole mihinkään henkiin yhteyksissä. Kunhan intuition ja ihmistuntemuksen perusteella tekevät valistuneita arvauksia. Lue ilmiöstä,jota englannin kielessä kutsutaan "cold readingiksi", ja jota "tietäjien" lisäksi käyttävät mm. mentalistit ja useat karismaattisten uskonnollisten liikkeiden johtajat.

Vierailija
6/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä tutustua heti ilmiöön. Selvästi täytyy kysyä ennemmin neuvoa Av:lta eikä ennustajalta. Positiivinen kokemus. Kiitos;)

Vierailija
7/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ihan vaan vahvistaisit omaa psyykettäs sen verran, ettet tarvitse ulkopuolista ohjausta?

Vierailija
8/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et luota omiin tuntemuksiisi asioissa?

Vierailija
9/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitteletko palvelunumeroihin vai mistä noita humpuukimaakareita löytyy? pistä palvelunroesto liittymään.

Vierailija
10/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tulee vastaan sellasia asioita joihin itse ei voi vaikuttaa eikä kyse mielestäni ole "psyykkeen vahvistamisesta" mitä ikinä sillä tarkoitatkaan. Tuo parisuhde asian annoin esimerkkinä. Kuten sanoin jo häpeän itsekin asiaa. 

Omaan tuntemukseen täytyisi kyllä luottaa enemmän.

ap

Vierailija
11/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hyväksymään se, että tulevaisuus on avoin. Sitä ei ole kirjoitettu minnekään ennalta, joten sitä ei voi ennustakaan. Kuuntele eniten sisintä itseäsi, kunnioita itseäsi jopa silloin kun olet neuvoton. Vastaukset löytyvät vain elämällä. Opi menneisyydestä ja iloitse siitä että elämä tuo yllätyksiä. Maailma on valmiiksi tehty ja tarjoiltu nykyään, mutta oma elämäsi on ennenkokematon. Ei sitä kannata pelätä!

Vierailija
12/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny Jeesuksen puoleen ja pyydä johdatusta elämääsi.

Vierailija
13/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:16"]

Lisään vielä että kaikki vastaukset mitä ennustajilta saat on Saatanan johdatusta ja Saatana johtaa aina harhaan, eikä elämäsi tule siten koskaan olemaan hyvää eikä sitä mitä sen oli alunperin tarkoitus olla.

-3

[/quote]

VMP

Vierailija
14/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:48"]

Käänny Jeesuksen puoleen ja pyydä johdatusta elämääsi.

[/quote]

Jumala vastaa kaikkiin rukouksiin ja voi muuttaa elämäsi ihmeellisellä tavalla antaen sisimpääsi rauhan, jota et ennustajaeukoilta ja -ukoilta saa.

Vierailija
15/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:59"]

Elämässä tulee vastaan sellasia asioita joihin itse ei voi vaikuttaa eikä kyse mielestäni ole "psyykkeen vahvistamisesta" mitä ikinä sillä tarkoitatkaan. Tuo parisuhde asian annoin esimerkkinä. Kuten sanoin jo häpeän itsekin asiaa. 

Omaan tuntemukseen täytyisi kyllä luottaa enemmän.

ap

[/quote]

Terapiassa voi käsitellä oman mielen tuntemuksia ilman kenenkään johdattelua. Koska kyse on nimenomaan tuntemuksista kun epävarmuus pelottaa. Sitä pelkoa ja epävarmuutta voi työstää jolloin opettelet kestämään asioita sekä olemaan rauhallinen ja ehkä jopa ottamaan enemmän ohjia omasta elämästäsi omiin käsiisi. Ennustajilla ei ole mitään tekemistä Saatanan kanssa, sinulla kenkä puristaa jostain aivan muualta, kun ennustajaistunnot aiheuttavat ahdistusta. Tätäkin voi puida ammattimaisen terapeutin kanssa, eikä siinä ole mitään hävettävää. 

Oikein vihaksi pistää Saatanahuutelijat!

Vierailija
16/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et sä kyllä kovin järkevältä vaikuta. Sori.

Vierailija
17/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisille vastauksille ja mukavaa iltaa! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä