Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen kateellinen naapureillemme!

Vierailija
24.07.2014 |

Naapurissamme asuu siis perhe, jolle olen todella kateellinen!

Perheen äiti on todella kaunis ja suht. hyväpalkkaisessa työssä. On siis ihan luonnonkaunis (ei melkein yhtään meikkiä). Vaikuttaa myös todella mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Sellaiselta, jota minä en osaa olla! Itse olen ylipainoinen, ja näytän ainakin 20 vuotta vanhemmalta kuin tämä nainen (olemme samanikäisiä, molemmat yli kolmekymppisiä). Minulla ei ole edes töitä, vaan olen työtön yh. Olen myös käynyt kerran hänen kotonaan, ja talo oli todella siisti! Meidän kotimme on oikeastaan aika sekasotku.

Lisäksi hänellä on todella kaunis ja hyväkäytöksinen (esiteini-ikäinen) tytär. Puoliksi venäläinen. Minulla on myös samanikäinen (suloinen) tyttö, mutta häntä kehutaan vähemmän kuin tätä naapurintyttöä ja minun lapseni saa koulussa huonommat arvosanat. Tyttäreni on siitä usein surullinen. Lisäksi tällä naapurintytöllä on paljon enemmän kavereita koulussa. Välillä lapseni tulee surullisena kotiin, ja kertoo että muut tytöt eivät halunneet olla hänen kanssaan koulussa koska haluavat olla tämän toisen tytön kanssa. Naapurintyttö ei siis oikeastaan pidä tytöstäni. Välillä lapseni saattaa olla koko viikonkin yksin koulussa koska muut ovat tuon toisen tytön kanssa. Nyt kesälomalla sitä ongelmaa ei tosin ole, mutta jos soittaa jollekin ystävälleen niin usein vastaus on, että "En nyt voi, olen nyt 'Annan' (naapurintyttö, nimi muutettu) kanssa". Sekin harmittaa.

Kaiken lisäksi naapureilla on uusimmat älypuhelimet, hienot ja uudet pyörät ym. Minun lapseni joutuvat ajamaan vanhoilla pyörillään ja käyttävät vanhoja puhelimia. Nämä naapurit ovat siis paljon rikkaampia kuin me! Lisäksi heillä on todella "hieno" perhe, kun taas meillä huudetaan koko ajan!

Miten pääsen tästä kateudesta eroon?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupulojdf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinun helpompi antaa naapurille hänen onnensa anteeksi, jos hänen tyttärensä olisi kiltti omallesi? Onko tuossa kuitenkin ongelmana se, että olet katkera, että kaikki se onni johtaa siihen, että naapurissa kasvatetaan paarmaa, joka puree lastasi joka päivä? Että naapurin pitäisi ansaita onnensa?

Olisiko kuitenkin naapurin kulisseissa jotain häikkää, jos lapsesta tulee harminkappale?

Vierailija
44/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että elämäsi on ihan hirveää.

Vierailija
45/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:51"]mene sinä huutamaan naapurille että "mamupatja!!" ja käske lapsesi huutaa "Annalle" että "ryssä!"

[/quote]

Venäläiset lapset ovat kauneimpia lapsia.

Vierailija
46/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap todella itsekkäältä!!!!!!!!111

Vierailija
47/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia

Vierailija
48/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurintyttö ASK-TYTTÖ?!

Vierailija
49/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:17"]Mitä ihmettä? Tuo on tyttös kiusaamista!! Kerro opelle!!

[/quote]

Tai tee itse asialle jotain, oletat varmaan että opettaja myös paskoo puolestasi?

Vierailija
50/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että olet jo voittaja, koska perheen mies on ryssä.

Vierailija
51/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tiedän tunteen!!!!

Minä en ole koskaan eläissäni ollut kateellinen (aikaisemmin) kenellekään. Sitten se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. 

Olimme molemmat ystäväni kanssa neljän pojan äitejä. Odotimme yhtä aikaa viidensiä lapsiamme. Molemmat toivoimme tyttöä ja puhuimme siitä avoimesti toisillemme. Hän sai tytön, minä viidennen pojan. Siitä se kateus sitten alkoikin. Aloin kadehtimaan ystävääni aivan kaikessa. Kadehdin hänen upeaa asuntoaan, kaunista ulkomuotoaan, kivaa miestään, heidän hyvää liittoaan, ystäväni lasten luonteita, ulkonäköä, KAIKKEA. Ja ihan vaan sen takia, että hän sai tyttären ja minä en. 

Tarinani tarkoitus oli nyt se, että ehkä sinullakin ap kateus on oikeasti vain yksi iso asia, mutta sen liitännäisenä alat kadehtimaan tuossa naapurissasi aivan kaikkea. Keksitkö itse mitään asiaa mitä selvästi kadehdit hänessä eniten? Jos keksit sen syyn niin yritä ymmärtää, että todellisuudessa kadehdit vain ja ainoastaan tuota yhtä asiaa ja muut ovat ikään kuin "hämäys kateutta". Minä en ainakaan kadehtinut ennen tuota tyttö uutista ystävässäni mitään asiaa. En hetkeäkään, enkä koskaan. Ja yht äkkiä ne samat asiat olivatkin niin kadehdittavia.

Miten kateudesta pääsee eroon? En tiedä, kerro minullekin kun keksit! :)

Vierailija
52/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:05"]Olisiko sinun helpompi antaa naapurille hänen onnensa anteeksi, jos hänen tyttärensä olisi kiltti omallesi? Onko tuossa kuitenkin ongelmana se, että olet katkera, että kaikki se onni johtaa siihen, että naapurissa kasvatetaan paarmaa, joka puree lastasi joka päivä? Että naapurin pitäisi ansaita onnensa?

Olisiko kuitenkin naapurin kulisseissa jotain häikkää, jos lapsesta tulee harminkappale?

[/quote]

Minustakin tässä mättää tuo. Nyt sinun on nostettava pääsi ylös ja tajuttava, että olet kuin maaorja venäläisen edessä. Oikeasti nyt asennetta.

Vierailija
53/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan niin että et ole kateellinen. Etsi omasta elämästä ne hvyät puolet joista saat olla onnellinen. Ohjaa tytärtäsi etsimään uusia harrastuksia ja sitä kautta uusia ystäviä. (jos kyseessä oikeasti kiusaaminen ota yhteyttä kouluun) Opeta tyttärellesi ettei tarvitse olla riippuvainen kavereista. Kavereita tulee ja menee, mutta todellisia ystäviä on yleensä elämän aikana vain muutama.

Vierailija
54/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää mitä ongelmia tuon perheen kulissien takana on. Keskity nauttimaan omasta elämästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi