Apua, olen kateellinen naapureillemme!
Naapurissamme asuu siis perhe, jolle olen todella kateellinen!
Perheen äiti on todella kaunis ja suht. hyväpalkkaisessa työssä. On siis ihan luonnonkaunis (ei melkein yhtään meikkiä). Vaikuttaa myös todella mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Sellaiselta, jota minä en osaa olla! Itse olen ylipainoinen, ja näytän ainakin 20 vuotta vanhemmalta kuin tämä nainen (olemme samanikäisiä, molemmat yli kolmekymppisiä). Minulla ei ole edes töitä, vaan olen työtön yh. Olen myös käynyt kerran hänen kotonaan, ja talo oli todella siisti! Meidän kotimme on oikeastaan aika sekasotku.
Lisäksi hänellä on todella kaunis ja hyväkäytöksinen (esiteini-ikäinen) tytär. Puoliksi venäläinen. Minulla on myös samanikäinen (suloinen) tyttö, mutta häntä kehutaan vähemmän kuin tätä naapurintyttöä ja minun lapseni saa koulussa huonommat arvosanat. Tyttäreni on siitä usein surullinen. Lisäksi tällä naapurintytöllä on paljon enemmän kavereita koulussa. Välillä lapseni tulee surullisena kotiin, ja kertoo että muut tytöt eivät halunneet olla hänen kanssaan koulussa koska haluavat olla tämän toisen tytön kanssa. Naapurintyttö ei siis oikeastaan pidä tytöstäni. Välillä lapseni saattaa olla koko viikonkin yksin koulussa koska muut ovat tuon toisen tytön kanssa. Nyt kesälomalla sitä ongelmaa ei tosin ole, mutta jos soittaa jollekin ystävälleen niin usein vastaus on, että "En nyt voi, olen nyt 'Annan' (naapurintyttö, nimi muutettu) kanssa". Sekin harmittaa.
Kaiken lisäksi naapureilla on uusimmat älypuhelimet, hienot ja uudet pyörät ym. Minun lapseni joutuvat ajamaan vanhoilla pyörillään ja käyttävät vanhoja puhelimia. Nämä naapurit ovat siis paljon rikkaampia kuin me! Lisäksi heillä on todella "hieno" perhe, kun taas meillä huudetaan koko ajan!
Miten pääsen tästä kateudesta eroon?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:58"]ap on vamae
[/quote] vamae XD!!! Reps
Mitä ihmettä? Tuo on tyttös kiusaamista!! Kerro opelle!!
Porvoossa on lupa myös puuttua asioihin ja kasvattaa se itsetunto.
No onko sulla edes isommat tissit?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:22"]No onko sulla edes isommat tissit?
[/quote]
Riippurinnathan minulla :(
AP
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:21"]Eroa.
[/quote]
Mistä ap:n pitäisi oikein erota? Hän kertoi olevansa yh!!
Lopeta huutaminen, siivoa huusholli ja ala kaymaan lapi tyttarellesi vaikeita kouluaineita nyt ennen koulun alkua. Opeta lapsillesi kaytostavat ja vaadi etta niita noudatetaan.
naapurisi on mamupatja. lohduttaudu sillä
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:21"]Eroa.
[/quote]
[/quote]
No ainakin tulisi naapuri kateelliseksi kun ap on niin hurja että eroaa vaikka ei ole naimisissa. Siihen ei joka muija pystykään vaikka olisi kuinka kaunis.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:21"]Eroa.
[/quote]
[/quote]
Käy panemassa miestä. Salasuhde on parassuhde.
Jos sinä kerran olet köyhä niin miten he ovat naapureitanne??? Luulisi, että heillä olisi parempi talo paremmalla aluella
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:29"]naapurisi on mamupatja. lohduttaudu sillä
[/quote]
Rasisti!
Up