Millaisia nämä naiset ovat, joille ukkomiehet ehdottelevat?
Kun itse en ole ikinä saanut yhden yhtäkään seksiehdotusta varatuilta enkä kyllä varsinaisesti vapailtakaan kun itse olen kaikki mieheni iskenyt, niin mieleen tulee että miten tällainen edes tapahtuu?
Tuossa toisessakin avauksessa oltiin tuttuja kamppailulajiharrastuksen kautta. Siinäkö kesken kaiken nyrkkeilyn tms. mies heittää että mitä jos rupeisit mulle rakastajattareksi? Vai miten?
Ihan utopistista mun maailmaan :) Ja ps. on mulla itselläkin ns. miehinen harrastus, samoin työpaikalla olen useamman miehen kuin naisen kanssa tekemisissä eikä tosiaan missään ole tultu noin suorasukaisesti ehdottelemaan! Jotain ihastuksentapaista joskus ilmassa voinutkin olla.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:41"]
Halpoja h-a.
[/quote]
Ai olen halpaa hoo siksi, että useampi varattu mies on ehdotellut minulle jotain, vaikka olenkin aina sanonut EI.
Aloittajahan kysyi, millaisia ovat naisia joille varatut ehdottavat seksiä, ei sitä, millaiset naiset siihen suostuvat.
Nyt itsetuntoa kasvattamaan!
Onneksi lähimpiin ystäviini kuuluu pari varattua kunnon miestäkin, siis uskollista.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:46"]
Halpoja h-a.
[/quote]
Ai olen halpaa hoo siksi, että useampi varattu mies on ehdotellut minulle jotain, vaikka olenkin aina sanonut EI.
Aloittajahan kysyi, millaisia ovat naisia joille varatut ehdottavat seksiä, ei sitä, millaiset naiset siihen suostuvat.
Onneksi lähimpiin ystäviini kuuluu pari varattua kunnon miestäkin, siis uskollista.
[/quote]Näin juuri ja lisää vastauksia kaipaisin.
Koska omalla kokemuksellani kuten tuossa avauksessakin kirjoitin, ei kaikki "kelpaa" ukkomiehille, esim. minä itse. Osaan myöskin olla flirtti ja nauravainen, mutta esim. omien kavereiden miehiin en sitä edes kokeile ettei tule väärinkäsityksiä. Aspatyössä saa usein olla pilke silmäkulmassa ja heittää läppää monenlaisten miesten ja naistenkin kanssa enkä siltikään ole tosiaan saanut minkäänlaisia ehdotuksia! Eli eivät ihan kaikki ilmeisestikään käy. ap
Ei miehille selvinpäin kaikki käy eikä välttämättä kukaan muu kuin oma vaimo, mutta kun mies on humalassa, niin siinä autuudessa oma vaimo unohtuu ja hän oikein syöksee vieraiden naisten syleilyyn. Jos nämä ovat vielä humalassa, niin yhtälö on selittämättä valmis. Ei mies kontrolloi itseään samalla tavalla humalassa itseään kuin selvinpäin eivätkä naiset ala kyselee että ollaanko sitä naimisissa. Silloin pidetään hauskaa, silloin unohdetaan arjen murheet eikä mietitä vaimon jänkytyksiä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:21"]
Halpoja h-a.
[/quote]
Koska omalla kokemuksellani kuten tuossa avauksessakin kirjoitin, ei kaikki "kelpaa" ukkomiehille, esim. minä itse. Osaan myöskin olla flirtti ja nauravainen, mutta esim. omien kavereiden miehiin en sitä edes kokeile ettei tule väärinkäsityksiä. Aspatyössä saa usein olla pilke silmäkulmassa ja heittää läppää monenlaisten miesten ja naistenkin kanssa enkä siltikään ole tosiaan saanut minkäänlaisia ehdotuksia! Eli eivät ihan kaikki ilmeisestikään käy. ap
[/quote]
Siis oikeasti olet sitä mieltä, että syy on naisessa ja nainen on halpa, jos varattu mies ehdottaa hänelle seksiä? Vaikka äijä olisi mikä häiriintynyt kusipää ja sellaisiahan uskottomat ovat!
Tällä logiikalla olet varmaan myös sitä mieltä, että raiskattu on syyllinen raiskaukseen, seksuaalisen häirinnän uhri ahdistelluksi tulemiseensa ja perheväkivallan uhri mustelmiinsa????
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:30"]
Ei miehille selvinpäin kaikki käy eikä välttämättä kukaan muu kuin oma vaimo, mutta kun mies on humalassa, niin siinä autuudessa oma vaimo unohtuu ja hän oikein syöksee vieraiden naisten syleilyyn. Jos nämä ovat vielä humalassa, niin yhtälö on selittämättä valmis. Ei mies kontrolloi itseään samalla tavalla humalassa itseään kuin selvinpäin eivätkä naiset ala kyselee että ollaanko sitä naimisissa. Silloin pidetään hauskaa, silloin unohdetaan arjen murheet eikä mietitä vaimon jänkytyksiä.
[/quote]Toi alkuperäinen ehdotus kamppailulajin tiimellyksessä oli ilmeisesti tapahtunut selvinpäin. Tai en ainakaan usko että joku jossain salilla heiluisi humalassa... ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:21"]
Halpoja h-a.
[/quote]
[/quote]
Siis oikeasti olet sitä mieltä, että syy on naisessa ja nainen on halpa, jos varattu mies ehdottaa hänelle seksiä? Vaikka äijä olisi mikä häiriintynyt kusipää ja sellaisiahan uskottomat ovat!
Tällä logiikalla olet varmaan myös sitä mieltä, että raiskattu on syyllinen raiskaukseen, seksuaalisen häirinnän uhri ahdistelluksi tulemiseensa ja perheväkivallan uhri mustelmiinsa????
[/quote]En tiedä mitä oikein luet rivien välistä kun yritän kysyä millaisille naisille ehdotellaan suorasukaisestikin seksisuhdetta ja millaisille ei? Rinnastan kyllä raiskaukseen siinä mielessä että on se nyt vähintään seksuaalista häirintää, että edes tuollaisia aletaan ehdottelemaan.
Syyllistä en tässä hae, naisen halpuudesta en ole puhunut yhtään mitään - ihan sosiologisesti kiinnostaa miten tilanteet etenevät sellaiseen pisteeseen että joku mies kokee luontevaksi ehdotella. Täytyy varmaan perehtyä jos joku sosiologi tai psykologi olisi tehnyt aiheesta tutkimusta, kun mammat vetävät tämän ihan tunteella miinuksistakin päätellen.
Tosiasia on että suurin osa miehen pettämisistä ja yritelmistä siihen tapahtuvat humalassa. Silloin se oma kullanuppu unohtuu eikä silloin mies niin valikoi sitä naista, vaan siihen käy se ken sattuu kohdalle sattumaan ja suostumaan. Niissä naisissa on logiikka aivan yhtä vähän kuin lottonumeroissa. Osa voi olla prinsessoja ja osa ryhävalaita.
Ja kun mies pettää humalassa, voi vaimo oikeasti olla ihana sekä täyteläinen, mutta känni vain sotkee miehen ajatusmaailmaa. Toisaalta voi jo itse humala olla pakoa vaimon luomasta todellisuudesta.
Olen 21-vuotias, 175 cm pitkä, laiha, pitkät hiukset, meikkaan vain vähän, en pukeudu paljastavasti. En tee aloitteita miehille, lähestymisiin vastaan vain huumorilla, jos olen hyvällä tuulella. En ota miehiä tosissaan enää. Varatut ovat melkein aina lähestyneet vasta yökerhossa, vaikka tuntisimme töistä tai muualta. Ikähaarukalta lähinnä 19-31 v.
Ukkomiehille käy kaikki! Jopa nuorista miehistä haaveilevat salaa. Mikä tahansa kuhan ei oma, motkottava ja lahna akka.