Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon syyllisyydestä, että on itse aiheuttanut sen että lapsella ei ole isää?

Vierailija
29.11.2025 |

Olin erittäin häiijy, ailahtelevainen ja epäkypsä. Täynnä vihaa ja katkeruutta. Mies jätti kun vauva oli 2 kk ja lähti uuteen suhteeseen. Uusi nainen otti vahvan roolin samantien ja sekaantui ihan kaikkeen, änkesi lastenvalvojallekin. Mies yritti aikansa tavata lasta, mutta raivosta ja katkeruudesta sekopäinen käytökseni sai hänet luovuttaman kokonaan. Hän ei enää koskaan palannut asiaan, vaan perusti uuden perheen tämän naisen kanssa.

Tuosta on kulunut jo vuosia, ja kun olin lopulta saanut itseni kasattua ja yritin sopia ja pyytää anteeksi, niin isä ilmoitti lyhyesti että palaa asiaan ehkä sitten kun lapsi on täysi-ikäinen. Olin yksinkertaisesti niin vaikea, että isä jätti lapsen kokonaan. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa

Vierailija
2/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi anteeksi. Aidosti. Et voi muuttaa menneitä. Voit yrittää kertoa nämä asiat lapsen isälle. Mutta voi olla että asiat jää näin. Sitten näin on. Ehkä tulevaisuudessa tulee jotakin uutta tilalle. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heikolle lapselle täysin oikein!

Vierailija
4/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen kantaa syyllisyys oman lapsensa hylkäämisestä. 

Jos roolit olisi toisin päin, kuinka moni äiti toteaisi "lapsen isä on ilkeä, yhyy, enpä sitten enää koskaan suostu näkemään omaa lastani"?

Niinpä. 

Vierailija
5/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Paskan miehen aloitus naisena taas. 

Vierailija
6/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit kuitenkin sait isältä?

Vierailija
7/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos roolit olisi toisin päin, kuinka moni äiti toteaisi "lapsen isä on ilkeä, yhyy, enpä sitten enää koskaan suostu näkemään omaa lastani"?

Niinpä. 

Tämä.

Vierailija
8/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit ehkä olla vaikea, mutta sinusta riippumatta hänellä olisi voinut olla vähän suurempi halu olla tekemisissä lapsen kanssa. Viimeistään siinä kohtaa hän olisi voinut aktivoitua, kun leppyneenä ja rauhallisena otit uudelleen yhteyttä.

Miehellä on omakin vastuu, ja mahdollisuus luoda suhde suoraan lapsen kanssa, ilman sinua.

Vierailija
9/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti ja surkimus.

Vierailija
10/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. 

Juuri näin. Isän osuus on 50%.  Ap. n exä on käyttänyt Henkistä väkivaltaa, kun hylkäsi lapsensa. Miehen uudella puolisolla ei ole mitään asiaa puuttua lasten asioihin ja kävellä lasten äidin yli.

Vierailija
11/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sen lapsen isä on? Mielikuvitus-siittäjä vai?

Vierailija
12/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isähän se on lapsen jättänyt. Toki käytöksesi on ollut huonoa, mutta isä on päätökset tehnyt eroon ja siihen ettei ole yrittänyt tavata lasta.

Itse olen eronnut lasten ollessa teinejä. Eropäätös oli minun, mutta eron jälkeen isä vain lopetti tapaamasta ja huoltamasta lapsia. Enkä todellakaan ole käyttäytynyt huonosti. 

Vierailija
13/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kukaan tällaista tunnustaa. 

Vierailija
14/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestrollin aloituksia, osa 1000.

Vierailija
15/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. 

"Mies yritti aikansa tavata lasta..."

Harva nainen voi samaistua tuohon, koska äiti pääsee aina halutessaan osaksi lapsen elämää.

Niinpä. 

Vierailija
16/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on myös sisarpuoli jota ei ole koskaan nähnyt, jotenkin ihan kauhean ahdistava ajatus että senkin mahdollisuuden vein katkeruuksiasani. Olisin varmasti tarvinnut jotain apua silloin eron läpikäymiseen, tilanne olisi voinut mennä toisin. Lähetin isälle aikoinaan viestillä lapsen puhelinnumeron jos haluaa puhua lapsen kanssa ja sopia tapaamisista. Kerroin että en en ole tiellä. Isä kuitenkin sanoi että tein kaiken niin mahdottomaksi että hän ei enää luota. Asia jäi silleen, eikä yhteyttä tullut.

Ap

Vierailija
17/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli hullussa ei saa mitään hyvää aikaiseksi.

Vierailija
18/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamainen isä, anteeksi vaan.

Vierailija
19/19 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, olen käynyt läpi melkoisen henkisen myllyn asian kanssa. Olen monessa muussakin asiassa kyennyt tunnistamaan omat virheeni. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan