TESTAA SAISITKO AJOKORTIN
Näihin 10 kysymykseen tyssää monen korttihaave!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:13"]4/10
[/quote]
Saatana ja kaikki oli inssissä ja teoriakokeessa oikein 20v sitten!
Nainen
OLET MAANTIEN ÄSSÄ
10/10
Jee. Nainen ratissa ja jo aikoinaan täydet pisteet mutta vieläkin 18 jälkeen!!!
Jihuu
9/10 kortti ollu taskussa vajaa kaks kuukautta niin vielä tuoreessa muistissa ;)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:11"]
Saisin, 9/10.
[/quote]
Minulla on siis kortti ollut vuodesta 1996. Aikoinaan kirjallisissa pääsin läpi maksimivirheillä, yksi virhe lisää ja olisin joutunut uusimaan kokeen.
Vain 6/10. Mutta virheet eivät olleet varsinaisissa "liikenne"kysymyksissä, siis noissa joissa kysytään kenen pitää väistää ja saako kääntyä jne.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:27"]6/10 eikä mulla ole ajokorttia edes.
[/quote]
Onko sulla rollaattori tai kelkka. Se koskee niitäkin sovitaan niin.
7/10, väärin meni perävaunu ja ajokorttiluokkakysymykset ja autokoulun aloitan ensi syksynä. Tosin mopokortti löytyy.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:27"]6/10 eikä mulla ole ajokorttia edes.
[/quote]
Onko sulla rollaattori tai kelkka. Se koskee niitäkin sovitaan niin.
[/quote]No ei mun ajokortittomana tarvi tietää mistään lähivaloista esimerkiksi, koskaan kuullutkaan ;) Tai jotain perävaunun painorajaa, tai että moottorikelkkaa saa ajaa B-kortilla...
7/10
Heh, vai olen vaaraksi liikenteelle! :D
Mähän olisin antanu tietä semmoselle kellä ei ees ois ollu etuajo-oikeutta. Ja ja, mitäs muuta, nii en tienny mitä kaikkee B kortilla saa ajella. Kolmatta en ees enää muista.
4/10. Tosin olen suorittanut korttini ulkomailla, enkä koskaan ajanut Suomessa.
Saisin, 9/10.