Rehellisesti, kuinka kauan olet ollut ilman seksiä?
Kommentit (166)
1,5vuotta ja ihan omasta tahdosta. Nyt orastava alkava suhde ja "eka kerta" ihan piakkoin. Joskus ajattelin et en pystyis olemaan ilman seksiä kovin kauan mutta tuo 1,5vuotta meni ihan kepeästi.
n. kolme viikkoa. Neitsyys meni 17 vuotiaana, nyt olen 46v. Kolme lasta on ja joka synnytyksen jälkeen on ollut tuo kolmisen viikkoa.
Kuusi päivää on pisin aika ilman seksiä (eli menkkojen ajan)
Miten seksi tällä kertaa määritellään? Suuteluna, hitaiden tanssimisena (kuten pettämisketjuissa) vai minä? Tiukimman määritelmän mukaan minulla on ollut viimeksi seksiä pari vuotta sitten, vaikka olen n.s. onnellisessa avioliitossa ja sängyssä kyllä tapahtuu yhtä ja toista.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:33"]Tunnin...
[/quote]
Eikä! Tajusinko aloituksen ihan väärin? :D Seksielämän alettua varmaankin pisin aika ilman on 2-3 kuukautta.
17 vuotta, kunnes kaksi viikkoa sitten sain ekaa kertaa upealta muijalta ;)
Se on kyllä totta, enemmän sitä haluaa läheisyyttä toiselta, vaikka jätkä oonki?
Helmikuussa kävin Amsterdamissa tyhjentämässä pussini ilotalossa kauniin naisen kanssa, eli 7kk. Sitä ennen oli n. 2 vuotta. Runkataan taas
Käytän fleshlightia, olen 51 vuotias mies ja en ole koskaan nussinut oikeaa pillua.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:57"]Käytän fleshlightia, olen 51 vuotias mies ja en ole koskaan nussinut oikeaa pillua.
Miksi?
1 vrk