Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain täällä 254 yläpeukkua. Haluatko tutustua?

Vierailija
23.07.2014 |

Olen nyt nyymien kruunaamaton kuningatar ja selvästi mahtava. Tyhmä kysymys sinänsä. Tietysti haluatte tutustua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava aloitus on: "sain tänään 255 alapeukkua..." ?

Vierailija
2/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo!!!!!!!! göö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli annoit ne itse itsellesi puhelimella. On nuo niin nähty

Vierailija
4/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:53"]

[/quote]

Hyvin todennäköisesti. Mutta tulit silti hieromaan tuttavuutta. Voisimmeko kenties hieroa vähän lanteita seuraavaksi?

Vierailija
5/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:53"]

[/quote]

Hyvin todennäköisesti. Mutta tulit silti hieromaan tuttavuutta. Voisimmeko kenties hieroa vähän lanteita seuraavaksi?

[/quote]

Toki voisimme, mutta emme silti taida tehdä niin.

Vierailija
6/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja on helpompi saada. Yläpeukkuja saa parhaiten kun perustaa oman ketjun.

t. nimimerkki kokemusta löytyy

Vierailija
7/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Peukuttaminen on perseestä.

Vierailija
8/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, miten tuon teit? MInä sain vain 202. Ilman kikkailua tosin.

Vierailija
9/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:53"]

[/quote]

[/quote]

Toki voisimme, mutta emme silti taida tehdä niin.

[/quote]

Painokas

Vierailija
10/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:56"]

Oho, miten tuon teit? MInä sain vain 202. Ilman kikkailua tosin.

[/quote]

Pastesin facepäivystysraatiin päivitykseni. Ilmeisesti oli hauskaa, että joku on tarpeeksi säälittävä tilatakseen 500 metrin päästä rullakebabbia.

Vierailija
11/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tutustua teihin! vaikutatte aloituksenne ja suosionne perusteella uskomattomalta. olen suunnitellut muuttoa luoksenne!! muistathan että pidän pitkistä kävelyretkistä ja kaurapuurooni haluan kaksi lusikallista sokeria. oma höpsykkäiseni, näkemisiin

Vierailija
12/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran saanut yli 600. Se oli mun av-urani huippuhetki

Vierailija
13/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:59"]

haluan tutustua teihin! vaikutatte aloituksenne ja suosionne perusteella uskomattomalta. olen suunnitellut muuttoa luoksenne!! muistathan että pidän pitkistä kävelyretkistä ja kaurapuurooni haluan kaksi lusikallista sokeria. oma höpsykkäiseni, näkemisiin

[/quote]

Onko sulle pakko ostaa puuroa. Jos tilataan lisää rullakebabbia nurkan takaa?

Vierailija
14/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime paskaa nyymi.

Vierailija
15/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas höpsykkäni; olen suunnattoman pahoillani!!!!!!!!!!! en osaa lainata viestiäsi. toivottavasti et pahastu ja luule että keskustelen muiden sydänkäpysten kanssa, niin en tekisi!!!!!! uskothan? olen saanut jo sukuni hyväksynnän meidän liitollemme. Aune-serkku martin puolelta, se joka tekee hyviä kuppiperunoita on luvannut hirvaskankaan mökin käyttöömmme jos teille kelpaa häämatka askeettisessa suomen kauniissa luonnossa. palatakseni tuohon tiedusteluun ruokamieltymyksistäni vastaan sinulle ilomielin!!! syön takiasi mitä vaan! en ole tutustunut tälläiseen nuorison ruokaan, käytin kooklen hakukonetta selvittääkseni mitä tämä kebabb on. mutta tykkään!!!! aijon syödä sitä kanssasi. se on varmasti makoisaa!! ihailen ruokasuosikkejasi. en tarvi tavanomaista puuroani sokerilusikallisineen, aijon irtautua vanhasta rutiinista teidän vuoksenne. toivottavasti en ikävystyttänynt teitä, olette suurin kaipaukseni!!!!!!!!!!!! ettehän ikävöi kovasti, se surettaisi minua niin. olette niin hieno ihminen!!!

Vierailija
16/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on salaisuutesi, oletko mystinen liskonainen?

Vierailija
17/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutatko myös kakkosta ;D

Vierailija
18/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriittiset mitat, hiusten ja silmien väri, ikä ja asuin paikka jos kerran haluat tutustua, oletko edes nainen?

Vierailija
19/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun armas!!! kyynelsilmin odotan sua paikalle kertomaan!!! että mitä nämä ylläolevat on?? mitä aijot heille vastata!!!! meidän suhteemme on nyt punnituksessa. olen tyrmistynyt että täällä inter netissä näin häikäilemättömästi halutaan vokotella toisia. vaikka näkevät kyllä että olemme yhdessä onnellisia!!!! jään odottamaan paluutasi tänne. minulla on kyyneleitä poskella!!!

Vierailija
20/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:46"]

minun armas!!! kyynelsilmin odotan sua paikalle kertomaan!!! että mitä nämä ylläolevat on?? mitä aijot heille vastata!!!! meidän suhteemme on nyt punnituksessa. olen tyrmistynyt että täällä inter netissä näin häikäilemättömästi halutaan vokotella toisia. vaikka näkevät kyllä että olemme yhdessä onnellisia!!!! jään odottamaan paluutasi tänne. minulla on kyyneleitä poskella!!!

[/quote]

Kyynelehdin myös vuoksesi! Olin rypemässä murheen alhossa, että voinko noin tuntemattoman nyymi-nuubin kanssa mihinkään ryhtyä. Minullahan on sentään peukkuja ja kaikkea. Löysin kuitenkin sydämestäni kaipauksen ja suuren palon, jonka vain sinä pystyt täyttämään kuppiperunoilla ja jatkuvalla egoni pönkityksellä! Kai käytät tukisukkahousuja? Olethan paatunut virkkaaja? Sydämeni roihuaa kaipauksesta ja haluan sieraimiini vienon tummelin tuoksusi! Olisiko vielä mahdollista saada pappi ja kesähäät Säkylän hiekkasärkille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän