Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain täällä 254 yläpeukkua. Haluatko tutustua?

Vierailija
23.07.2014 |

Olen nyt nyymien kruunaamaton kuningatar ja selvästi mahtava. Tyhmä kysymys sinänsä. Tietysti haluatte tutustua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:19"]

Kriittiset mitat, hiusten ja silmien väri, ikä ja asuin paikka jos kerran haluat tutustua, oletko edes nainen?

[/quote]

93-92-93. Olen versovassa tilassa sikiön kera ja pyöreitä muotoja on vaikka muille jakaa. 22 vuotta, Helsinki ja hiukset violetit, silmät sinivihreät. Penistä en omista, mutta siunatusta tilasta päätellen olen joskus moisen nähnyt tai jättänyt näkemättä pimeässä huoneessa.

Vierailija
22/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:14"]

Mikä on salaisuutesi, oletko mystinen liskonainen?

[/quote]

Pidän enemmän tittelistä vesilisko. Tai mystinen jerboa. Nyt iski vakavan laadun identiteettikriisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uran paras on päälle 880 yläpeukkua jonkun toisen aloittamassa ketjussa.

Vierailija
24/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän tukisukkahousuja!!!! ja vaikka en käyttäisi niin nyt alan käyttämään! hain pirtistä äidin piirongista sellaiset ruskeat. sopivatko ne??? haluatko kuvan niistä?? siis ne jalassani!!!! ja olen virkannut frisbeeseuran syksyjuhlilla -89!!! virkkasin hyvin rakkaani!! voisin virkata sinulle tukisukkahousut kultaseni??? käytän myös tummelia atooppiseen ekseemaan nivustaipeissani joka johtuu liian kireistä pikkuhousuista. käytän tummelia myös saranoiden rasvaukseen, hiustenpesuun ja salaatinkastikeena!! meillä tuoksuu alati tummeli!!! ja kyllä saamme papin säkylän hiekkasärkille, en tiennyt että paikka on sinullekin merkityksellinen!!!! olen ollut nuorena poikana säkylässä kummipojan siskon kotikirpputorilla. ostin sieltä purkillisen kalvosinnappeja ja sain ilmaiseksi antiikkisia henkareita. ripustin henkariin koottavan lentokoneen!!! en muista enää mitä kaikkea sain. mutta säkylä on minulle elinätärkeä!!!! uskomatonta että vaalit samaa paikkaa sydämessäsi!!! olen pian ovellasi rakas!!!! mikä on sinun osoite!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi