Ihana kun ilta-auringossa kristallikruunusta lähtee pieniä valonsäteitä
ympäriinsä ja näyttää kuin keijut tanssisivat seinillä :)
(Kerropa omasta kodistasi myös jokin kiva yksityiskohta!)
Kommentit (6)
Ap, oletko juonut? Omassa kodissani yksi mukava yksityiskohta on kirjahyllyn epäjärjestyksessä olevat kirjat muuten siistissä kodissa. Tänään olen pitkästä aikaa siivonnut, joten yleensä ei tuollaista kontrastia ole.
ap, minulla on ulkona pyörimässä sellainen tuulispiraali, jonka sisällä on iso prismapallo. Juuri siksi, että näkisin paljon noita "sateenkaarienkeleitä". Se on ollut lasten ja mun juttu jo... apua, 23 vuotta. Avasin muuten juuri sälekaihtimet, että ilta-aurinko saisi tapetin kimaltamaan. Siinä on pieniä hopean värisiä hippuja.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:15"]
Ap, oletko juonut? Omassa kodissani yksi mukava yksityiskohta on kirjahyllyn epäjärjestyksessä olevat kirjat muuten siistissä kodissa. Tänään olen pitkästä aikaa siivonnut, joten yleensä ei tuollaista kontrastia ole.
[/quote]En, vaan ihan selvinpäin olen niin kuin yleensä aina. :)
Kodista en nyt keksi, mutta sain hääpäivälahjaksi rannekkeen, jossa on kristalleja. Se helkkyy varsinkin autossa juuri noin. =) Mieskin nauroi diskopallofiilistä.
Minullakin on kristallia kattolampussa, tosin siihen ei osu koskaan auringonsäteet, mutta jo valon sytyttäminen siihen tuo kivan tunnelman.
Aurinko heijastuu kivasti tyttären kattokruunusa olevasta pinkkipaljettisesta koristenauhasta (tai ehkä ne on peilinpalasia, mutta pinkkejä ja pyöreitä). On hauska nähdä yksittäisiä pinkkejä täpliä eri puolilla huonetta :)
Mulla on sälekaihtimet kiinni 24/7 ja täällä on paljon viileäpää kuin ulkona, niin viileää etten ole pariin päivään ulkona käynytkään.