Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirullisinta mitä anoppisi on tehnyt/sanonut?

Vierailija
23.07.2014 |

Mun anoppi kehui mieheni eksää. Hän oli tullut toimeen hänen miesystävänsä kanssa ja mä en voi sitä miestä sietää silmissäni.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"]

Anoppi totesi miehelleni, että olisi aika hankkia uusi, parempi nainen kun vanhassa on ainoastaan vikoja (minulla on useita vakavia sairauksia, olen työkyvyttömyyseläkkeellä jne.). Kun olin vakavasti sairaana anoppi sanoi pojalleen, että tämän pitäisi alkaa tapailemaan muita naisia, koska minä en selviä tästä hengissä. Monenmoista muutakin kamalaa sanonut. Anoppini oikeasti vihaa minua :(

[/quote]

Kauheankuuloinen anoppi :O! Miksi ihmeessä joku on vielä alapeukuttanut tätä?

Vierailija
22/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kylässä anopin luona, joka asuu aika kaukana meistä. Totesi, että mähän voisin jo lähteä bussilla kotiin ja mieheni jäädä kylään pidemmäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoo minua kaikessa siis aivan kaikessa. Vauvan hoidossa, kastejuhlassa kahvipöydän kattamisessa (teen työkseni sellaista) jne...

Vierailija
24/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, viimeksi tänään taivasteli, että kauanko jaksat tuota kusipäätä oikein kattella eikä ymmärrä, miksei olla jo erottu aikoja sitten. Kusipäällä viittasi siis omaan poikaansa.

Vierailija
25/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt rakkaani lapsuudesta helvettiä.

Vierailija
26/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapseni ei olla tervetulleita mummolaan kun en suostu pokkuroimaan ja kumartelemaan appivanhempia. Ovat yrittäneet maksaa meitä erilleen jne.. Lupas appi jättää mieheni ilman perintöäkin. Tuskin saa lakia muutettua vaikka on kuinka narsisti! Lapsille haukutaan meitä vanhempia. pojan oppimishäiriö on jo kuulemma kohdussa saatua..

Vierailija
27/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,mitä anoppeja !! Omani on ollut miedoimmasta päästä, silti aiheuttanut mielipahaa... Kuppia ei kahville mennessä katettu pöytään, kutsuttu väärällä nimellä, kehuttu toisen miniän vaatevalintoja lapsille isoon ääneen...vauvan saatuani kyttäsi vieressä imetysasennot ja vaipanvaihdot, varoitteli useaan kertaan pudottamasta. Mietoa siis, mutta olin nuori ja herkillä, nykyisin tulemme toimeen kun en lorvi enää kotona mieheni rahoilla vaan käyn töissä :D

Vierailija
28/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ex-anoppi on mm. sanonut kaiken tämän: 

- Miehelle toisen tapaamisen jälkeen kuullessaan että minulla on lapsia aikaisemmasta suhteesta (mies siis ehdottomasti kielsi kertomasta ensimmäisessä tapaamisessa asiaa kun piti saada "pehmeä alku") että ole varovainen, olen vain onnea onkimassa. 

- heti alkuaikoina oli vakuuttunut siitä että olen esiintynyt iltatyttönä ja pakotti poikansa kahlaamaan kaikki iltatytöt läpi. Heillä meni useampi tunti tähän hommaan ja eihän sellaista kuvaa löytynyt, koska en ole ikinä ollut iltatyttö...

- väitti lapsiani häiriintyneiksi, kun hoiti heitä hetkisen omassa kodissaan jossa ei ollut lapsille yhtään mitään tekemistä ja jossa oli samaan aikaan lapsia vihaava ex-appiukko. Tämän jälkeen en koskaan vienyt lapsia heille hoitoon. Lapseni ovat hyvin aktiivisia ja energisiä, mutta kaksi rauhaa rakastavaa ihmistä eivät kertakaikkiaan ymmärrä että lapset tarvitsevat aktiviteetteja. Heidän mielestään ainoa oikea lapsi on sellainen joka istuu hiljaa paikoillaan ja piirtelee kukkasia... Mikään muu ei kelpaa.

- On haukkunut minua sairaaksi koska ostan suurimman osan lastenvaatteista kirpputoreilta

- Kertonut minulle kuinka kaunis se ja se tyttö oli, mutta minusta ei ole ikiä sanonut mitään hyvää

- Haukkunut minut vaikka millä sanakäänteillä kun hänen mielestään en siivonnut tarpeeksi. Oli siis mennyt meille kun olimme yllättäen poissa ja ovi ei ollut mennyt lukkoon. Oli käynyt tutkimassa paikkoja ja siirtänyt ultrakuvaani (ei oltu kerrottu kenellekään raskaudesta siinä vaiheessa koska olin todella kipeä vatsaonteloon vuotaneen puhjenneen munasarjakystan vuoksi). Tällöin olohuoneeseen oli jäänyt miehen jättämiä astioita ja meidän sängyllämme oli minun mekkojani joista valitsin itselleni päällelaitettavaa. 

- Vähätellyt koulutustani sanomalla mm. etten saa koskaan töitä ja muutenkin kuulleni puhuvat korkeasti koulutetuista ihmisistä todella vähättelevästi, haukkuen suorastaan etteivät tajua mistään mitään ja eivät tiedä oikeasta elämästä mitään - hoh hoijaa...

- Väittänyt että koliikkikipuinen ja allergioista kärsivä silloin muutaman kuukauden ikäinen vauva kiukuttelee ja että pitäisi kouluttaa ennen kuin ottaa ylivallan. Itse vei oman poikansa hoitoon kahden kuukauden ikäisenä

- kehuskeli lähes heti synnytyksen jälkeen kuinka hän viikossa pääsi kaikista raskauden aikaisista kiloistaan ja oli oikea malliesimerkki --> itse olin juuri sanonut että minulla yleensä menee hetki toipua (lähtötilanne siis se että ex-anoppi oli ja on pieni ja pyöreä, minä urheilullinen ja todella hoikka aina ja silloin juuri vauvan saaneenakin paljon hoikempi kuin anoppi varmasti on ikinä ollut)

- Haukkunut lapsiani häiriintyneiksi useaan otteeseen exälle kun tosiaan ovat aktiivisia ja tarvitsevat aikuisen ohjausta paljon eli sitä normaaliarkea ja läsnäoloa

- Kiroilee jatkuvasti lasteni kuullen, tuli lässyttämään ainoalle lapsenlapselleen kun tämä oli minulla manducasssa tehdessäni kotitöitä näin: "perkele mihin minut on laitettu" jne. 

- Paras ehkä kaikista on se, että tosiaan erottuamme haukkui minut mielenvikaiseksi ja sanoi ettei ihmettele että poikansa ei jaksanut katsella minua ja erottiin, kun en alistunut hänen haukkumisilleen --> huusi ja jankutti vieressä että rikon lakia kun en joka kerta ohittaessani palannut takaisin toiselle kaistalle VAIKKA siis ohitettavat autot olivat jonossa... Lasten kuullen siis kaikki tämä. Tähän loppui yhteydenpitoni kyseiseen ihmiseen. Siihen mennessä olin tosiaan auttanut anoppia vaikka missä. Omaa poikaa kun kiinnosti niin paljon että toivoi vain vanhempiensa pysyvän poissa ja joutuvan mahdollisimman pian hoitolaitokseen. Annoin anopin jopa asua asunnossani kun hän joutui melko pahan pahoinpitelyn kohteeksi, kuskasin tutkimuksiin ja autoin kaikin tavoin. Hoidin myös hänen apunaan muuton takaisin Suomeen kun asui välillä ulkomailla. Oma poika ei tehnyt mitään. Lisäksi kuuntelin, lohdutin ja autoin läheisen sairautta koskevissa asioissa. 

Äitienpäivänä ja syntymäpäivinä yritin muistaa kun oma poikansa ei muistanut millään tapaa. 

Kaikenlaisia ihmisiä tähän maailmaan mahtuu. Onneksi minun ei tarvitse olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Säälittävä ihminen. On karkottanut kaikki muutkin ympäriltään enkä ihmettele miksi. 

Vierailija
29/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käski lopettaa esikoisen imettämisen että voisi itsekkin syöttää vauvaa. En totellut :)

Vierailija
31/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti mieheni veljelle talon. Meille lupasi käsirahan sillä ehdolla, että teemme lapsen ja eron sattuessa talo jää miehelle ja minä suostun olemaan etävanhempi. Toisin sanoen olen anopilleni pelkkä väline saada lapsenlapsia.

Vierailija
32/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on varsin harmiton ja leppoinen tapaus. Välillä huolehtii vähän liikaa, mutta ihan hyvää hyvyyttään. Alkuaikoina kuitenkin harmitti kun hän usein kutsui minua mieheni exän nimellä. Vaikka onhan se ymmärrettävää jollain tasolla, olivathan he yhdessä muutamia vuosia ja olemme tämän exän kanssa epäillyttävän samannäköisiä

Vierailija
33/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:41"]Mun anoppi kehui mieheni eksää. Hän oli tullut toimeen hänen miesystävänsä kanssa ja mä en voi sitä miestä sietää silmissäni.

[/quote]

Siis ymmärsin tästä että miehesi exä on mies?

Vierailija
34/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikokelaani sanoi miehen kaverin parisuhteesta että kaveri on iskenyt kätensä kyynerpäitä myöten paskaan. Että mies voisi saada paremman tytön kuin minä ja että minulla on varmasti anoreksia (ei ole). Onneksi pääsin heistä eroon, siisa myös miehestä.

Vierailija
35/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes säännöllisesti kertoo kuinka toinen nainen olisi ollut parempi kumppani hänen pojalleen (Ja näillä ei koskaan ole edes ollut mitään sutinaa)

Yrittää määrätä kaikesta, mitään ei saisi tehdä ilman hänen lupaansa. Ollaan nyt muuttamassa kauemmas heistä eikä nähdä enää viikottain joten odotan kauhulla millaisen hepulin anoppi siitä saa.

Neuvoo aivan älyttömissä asioissa: kuinka pyykkikonetta käytetään, miten astiat pestään, miten vaatteet viikataan. Hermostuu kun totean että osaan kyllä.

On haukkunut huonoina päivinä niin minut kuin äitini.

Tuo viimeinen katkaisi mun pinnani ja nyt olen vain viileän kohtelias anoppiani kohtaan, en yhtään enempää.

Vierailija
36/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitti perättömiä juoruja minusta :(  kertoi kaikille että minä olin kieltänyt miestäni osallistumaan hänen 60-vuotisjuhliin, totuus oli että mieheni ei voinut lähteä juhliin koska hänellä oli tärkeä essee kirjoitettava ja deadline oli samana päivänä keskiyöllä. Tämän mieheni kertoa äidilleen, mutta hän ei sitten ilmeisesti uskonut poikaansa. 

Vierailija
37/37 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"]

Anoppi totesi miehelleni, että olisi aika hankkia uusi, parempi nainen kun vanhassa on ainoastaan vikoja (minulla on useita vakavia sairauksia, olen työkyvyttömyyseläkkeellä jne.). Kun olin vakavasti sairaana anoppi sanoi pojalleen, että tämän pitäisi alkaa tapailemaan muita naisia, koska minä en selviä tästä hengissä. Monenmoista muutakin kamalaa sanonut. Anoppini oikeasti vihaa minua :(

[/quote]

Kauheaa! Vain todella, todella äärettömän ilkeä ja kieroutunut ihminen voi sanoa noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän