Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirullisinta mitä anoppisi on tehnyt/sanonut?

Vierailija
23.07.2014 |

Mun anoppi kehui mieheni eksää. Hän oli tullut toimeen hänen miesystävänsä kanssa ja mä en voi sitä miestä sietää silmissäni.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut mulle, että epäilee ettei poikansa ole lapsemme isä...

Vierailija
2/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti meille vauvan hiusharja-kampa -setin kun olimme vuosia kärsineet lapsettomuudesta. 

Olimme ostamassa kaupasta moppia, anoppi mukana. Mopin osto oli anopin mielestä todella outoa, sain hänen puheistaan sen käsityksen kuin olisimme olleet seksivälineitä ostamssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:47"]Osti meille vauvan hiusharja-kampa -setin kun olimme vuosia kärsineet lapsettomuudesta. 

Olimme ostamassa kaupasta moppia, anoppi mukana. Mopin osto oli anopin mielestä todella outoa, sain hänen puheistaan sen käsityksen kuin olisimme olleet seksivälineitä ostamssa. 

[/quote]

Wat? o_o

Vierailija
4/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailee minua toisen poikansa naiseen. "Kyllä hän sitä ja tätä"

Vierailija
5/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti aikaisin häistämme sanomatta minulle tai miehelle mitään, näin pihalla auton takavalot menossa poispäin...

Vierailija
6/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se vielä järkiinsä tulee." Tarkoitti, että kyllä poikansa vielä tajuaa, miten epäsopiva puoliso olen hänelle ja vaihtaa parempaan. Tästä on jo neljä vuotta, ja vieläkin tulee todella epäreilu ja arvoton olo kun käymme miehen vanhemmilla. Aina löytyy jotain vikaa. Mutta jännä kyllä, että mies ei vieläkään ole tajunnut jättää...

Mies on "akateemisesta perheestä" ja opiskelee lääkäriksi. Minä vain ammattikorkean käynyt yrittäjä. Muistaa koulutuksestanikin aina puhua, että ammattikoulu, vaikka ymmärtää kyllä hyvin, että ammattikorkea on eri asia. Huoh.

(ja en siis tarkoita, että ammattikorkea olisi mitenkään lääkäriin tai edes yliopistoon verrattavissa. Mutta kyllä se nyt eri asia on kuin ammattikoulu.)

Vierailija
7/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi miehelleni, että ota koirat mukaan... Meillä ei ole kuin yksi koira...

Vierailija
8/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on ex-anoppi mutta kun erosin hänen poikansa kanssa niin hän oli käynyt sillä aikaa kun olin töissä niin hakemassa asunnostamme poikansa tavaroita. Sänky oli ex-mieheni ostama niin vei sen. Ei siinä mitään mutta siirtänyt lemmikkikoiramme pedin sen sänkymme tilalle... Arghh :D

Vierailija
9/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:00"]Sanoi miehelleni, että ota koirat mukaan... Meillä ei ole kuin yksi koira...

[/quote]

Joo! :D nartut messiin!

Vierailija
10/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppini sanoi, että ei pieni selkäsauna nyt mitään haittaa. Exä oli just viikkoa aiemmin hakannut mut sairaalakuntoon.

Vierailija
11/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:05"]Ex-anoppini sanoi, että ei pieni selkäsauna nyt mitään haittaa. Exä oli just viikkoa aiemmin hakannut mut sairaalakuntoon.

[/quote]

huh... :/

Vierailija
12/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo vaimolleni, että jätä se sika joka kerta kun käyvät kylässä.

Vierailija
13/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meni kuolemaan :(

Vierailija
14/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi totesi miehelleni, että olisi aika hankkia uusi, parempi nainen kun vanhassa on ainoastaan vikoja (minulla on useita vakavia sairauksia, olen työkyvyttömyyseläkkeellä jne.). Kun olin vakavasti sairaana anoppi sanoi pojalleen, että tämän pitäisi alkaa tapailemaan muita naisia, koska minä en selviä tästä hengissä. Monenmoista muutakin kamalaa sanonut. Anoppini oikeasti vihaa minua :(

Vierailija
15/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"]

Anoppi totesi miehelleni, että olisi aika hankkia uusi, parempi nainen kun vanhassa on ainoastaan vikoja (minulla on useita vakavia sairauksia, olen työkyvyttömyyseläkkeellä jne.). Kun olin vakavasti sairaana anoppi sanoi pojalleen, että tämän pitäisi alkaa tapailemaan muita naisia, koska minä en selviä tästä hengissä. Monenmoista muutakin kamalaa sanonut. Anoppini oikeasti vihaa minua :(

[/quote]

Anoppi myös järjestelee pojalleen treffejä toisten naisten kanssa, vaikka olen edelleen elossa...

Vierailija
16/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi löi mua käsilaukullaan päähän, koska en ois saanut kuulemma olla samassa baarissa töissä, missä hän on aikoinaan ollut. Nainen on muutenkin mielenvikainen ja alkoholiongelmainen - sääliksi käy ihmistä, kun ympärillä olisi lapsia ja lapsenlapsia, mut pullo vaan vie aina voiton :(

Vierailija
17/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuule, ei mulla ole varaa sua tässä elättää" (ei ollut missään vaiheessa tarkoitus jäädä hänen elätettäväkseen, olin vain vierailulla käymässä)

Vierailija
18/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi ettei se nyt mitään haittaa. Voit sä ottaa sitä vähäsen.

Niin tarjolla kakkua, jossa pähkinää ja olen pähkinöille allerginen. Anopille se on sama asia, kun saa mahan kuralle esim maidosta. Ei ymmärrä mitä se pähkinästä tuleva reaktio mulle tarkoittaa. Ja on sanottu ja puhuttu sen monet kerrrat.

Tuossa vaan yksi anopin touihuista ja sanomisista.

Vierailija
19/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun otsikoksi kävisi: Karmeita tarinoita anopeista

Antaa palaa mammat.

Vierailija
20/37 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ehdotti, että laitamme lapsen kastejuhlassa (kotona) vieraille pahvimukit ja pahvilautaset tarjoilua varten. Kaivoin kaapista kahviastiastoja kaksin kappalein esiin, ei ikinä pahvimukeja kastejuhlaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän