Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissiflashmobit - miksi?

Vierailija
17.07.2021 |

En ymmärrä Free the nipple -liikettä. Miksi naisten nännien pitäisi olla samalla tavalla neutraalit kuin miesten nännien? Mitä pahaa on naisten nännien seksualisoinnissa? Itse ainakin pidän rintoja ja nännejä yksinä meidän naisten supervoimista, joiden avulla saamme miehet hullaantumaan. En näe mitään tarvetta ehdoin tahdoin pyrkiä hälventämään tätä taikaa.

Kommentit (255)

Vierailija
61/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräät haluavat julkisuutta keinolla millä hyvänsä. Toiseksi eräät nauttivat paljastelusta. Kolmanneksi eräät haluavat haastaa yhteiskunnan normit.

Onko tässä tarpeeksi paljon syitä? Ei kovin hyviä, mutta onpa edes jotain.

Minusta kaikki nuo on vähintään yhtä hyviä syitä kuin niiden nännien näkymisen kritisoijienkin perustelut.

Vierailija
62/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. He hakevat mm. sitä (kai?), että voisi kävellä ”kaupungilla” ilman paitaa. Mutta eihän tuo ole hyväksyttyä miehelläkään, vaan täysin junttimaista käytöstä.

Aloittajalla on myös pointti, ei kaikesta tarvitse yrittää tehdä arkista.

NIMENOMAAN tämä. Joo, ookoo on että tissit ei olisi meille niin seksuaalisia asioita jos itse ei halua. Minä naisena haluan, minun rintani ovat seksuaaliset enkä kulje enkä halua kulkea tissit paljaana tai esitellä niitä somessa tms. mutta vaikka se olisi hyväksyttyä kaikella tavoin ni se nyt vaan olisi junttia ja sivistymätöntä.

Niin siis kukaanhan ei pakota sua kulkemaan tissit paljaana tai esitelemään niitä somessa. 

Niin? Enhän mä niin sanonut. Vaan sanoin että vaikka se olisi hyväksyttävää niin se olisi junttia ja sivistymätöntä.

No kuitenkin vaikkapa miespoliitikot voivat esiintyä lehtikuvissa ilman paitaa, eikä kukaan kilju junttia ja sivistymätöntä. Kuvat ohitetaan olankohautuksella.

No, enpä ole koskaan törmännyt? Vai tarkoitatko jotain seiskan paparazzikuvia? Siis junttia ja sivistymätöntä lehteä? 😅

Olet törmännyt, mutta et vain muista, kun miehethän eivät esittele, vaan ainoastaan ovat. Nainen taas aina esittelee, ei vain ole olemassa.

Tässä esimerkiksi: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008038189.html 

Muistan kun Ahtisaari aikoinaan valittiin presidentiksi miten huolissaan oltiin miten tuon näköinen mies voi hoitaa tämän maan asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. He hakevat mm. sitä (kai?), että voisi kävellä ”kaupungilla” ilman paitaa. Mutta eihän tuo ole hyväksyttyä miehelläkään, vaan täysin junttimaista käytöstä.

NIMENOMAAN tämä. Joo, ookoo on että tissit ei olisi meille niin seksuaalisia asioita jos itse ei halua. Minä naisena haluan, minun rintani ovat seksuaaliset enkä kulje enkä halua kulkea tissit paljaana tai esitellä niitä somessa tms. mutta vaikka se olisi hyväksyttyä kaikella tavoin ni se nyt vaan olisi junttia ja sivistymätöntä.

Niin siis kukaanhan ei pakota sua kulkemaan tissit paljaana tai esitelemään niitä somessa. 

Niin? Enhän mä niin sanonut. Vaan sanoin että vaikka se olisi hyväksyttävää niin se olisi junttia ja sivistymätöntä.

No kuitenkin vaikkapa miespoliitikot voivat esiintyä lehtikuvissa ilman paitaa, eikä kukaan kilju junttia ja sivistymätöntä. Kuvat ohitetaan olankohautuksella.

No, enpä ole koskaan törmännyt? Vai tarkoitatko jotain seiskan paparazzikuvia? Siis junttia ja sivistymätöntä lehteä? 😅

Olet törmännyt, mutta et vain muista, kun miehethän eivät esittele, vaan ainoastaan ovat. Nainen taas aina esittelee, ei vain ole olemassa.

Muistan kun Ahtisaari aikoinaan valittiin presidentiksi miten huolissaan oltiin miten tuon näköinen mies voi hoitaa tämän maan asioita.

Ahtisaarestakin löytyy muuten yläosaton kuva, kas tässä: https://finlandabroad.fi/web/nor/ajankohtaista/-/asset_publisher/TV8iYv…

Timo Soinista löytyy myös, mutta se on Seiskan sivuilla (ei tosin paparazzikuva, vaan ihan poseerauskuva), joten jätetään nyt se, kun se eräs kommentoija ei ilmeisesti laske Seiskan yläosattomia kuvia kunnollisiksi.

Vierailija
64/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tämä meni tähän? Itse olen 70 luvun lopussa syntynyt ja silloin naisia näki uimarannoilla yläosattomissa.

Vierailija
65/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen varhaisteini-ikäisen poikani kanssa rannalla ja nuo tulee siihen eteen heilumaan niin pidän sitä seksuaalisena ahdisteluna :/ Saati sitten jos olen pienen alakoululaisen poikani kanssa. Pidän heitä pedofiileinä. Tommonen voi olla tosi ahdistavaa katsottavaa pienelle lapselle.

Tissit ahdistavia pienelle lapselle?

Esitätkö tahallaan tyhmää? Se, että naiset kulkee jonossa veteen tissit paljaana ja vedessä alkavat tarkoituksella hyppiä ja heilutella tissejään, kuten näemmä eilen Hietsussa, on ihan eri asia kuin pelkät tissit.

Rajatonta touhua ja tämä voi olla lapsille hyvin hämmentävää ja ahdistavaa.

- eri

En ihan ymmärrä miten, mutta ehkä selität.

Mä luulen, että tilanteesta hämmentävän pienelle lapselle tekee mamman paheksuva puhina ja silminnähtävä ärsyyntyminen, jonka syytä lapsi ei ymmärrä.

Totta kai luulet, koska vahvistusharhasi.

Ihanko oikeasti joku aikuinen väittää, että lapset ahdistuu tisseistä? Sitten on kyllä todella vaikeita ongelmia kyseisellä lapsella jo valmiiksi.

Vierailija
66/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tämä meni tähän? Itse olen 70 luvun lopussa syntynyt ja silloin naisia näki uimarannoilla yläosattomissa.

On heitä vieläkin, mutta ilmiö syntyy…

Yksittäinen ihminen paheksuu, ilmoittaa uimavalvojalle, yksittäinen ihminen loukkaantuu ja syntyy yhteiskunnallinen ongelma.

Vierailija
67/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ei se ole sama asia onko kyseessä miehen vai naisen rinta. Vai onko muka rikosoikeudellinen seuraamus sama? Naisen tissiä kun puristaa luvatta syyte on seksuaalinen häirintä, miehen rinnasta pahoinpitely (jos oikein kovaa puristaa). Suurimmalle osalle naisista tissit on erogeeninen alue. En tunne yhtäkään miestä joka nänniensä nypläämisestä ainakaan seksuaalisessa mielessä nauttisi.

Minun mieheni nauttii...

Hyvä, että meitä on monenlaisia!

Tosielämässä useimmat nauttii, täällä on vaan jotain peräkammarin poikia ja kitkeriä vanhoja piikoja räyhäämässä jotka ei tiedä kummankaan sukupuolen seksuaalisuudesta oikein mitään.

Vierailija
68/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei todellakaan elä miehiä miellyttääkseen. Minä en tahdo yhdenkään urpon "hullaantuvan" rinnoistani.

Vierailija
69/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten Hyvien herrojen jakso, jossa Sauli Niinist esiintyy ihan kokonaan alasti. Kohdassa 13:40 hyppää alastomana uima-altaaseen. https://www.youtube.com/watch?v=EYkRV4Hsz80

Missä ovat nyt ne kommentoijat, jotka kertoivat, ettei miespoliitikoista ole paidattomia kuvia muuta kuin jotain Seiskan paparazzikuvia? 

Sauli Niinistö on esiintynyt alastomana televisiossa, mutta ei kukaan ole siitä jaksanut kohuta. Sen sijaan Jutta Urpilaisen verkkosukkahousuista jauhettiin vuosia, samoin Sanna Marinin kaula-aukosta jankataan edelleen. Mutta ei toki ole olemassa mitään kaksoisstandardeja, ehei.

Vierailija
70/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti näihin "flashmobbeihin", osallistuvat, ovat ainakin näin miehen silmään, kaikkea muuta kuin siitä kauniimman sukupuolen viehättävämmästä päästä! Kun kerran esittelemällä esittelevät, niin eipä ole joukossa koskaan juuri sellaisia, joita toista kertaa haluaisi katsoa. Miten ne todelliset pään kääntäjät aina kummasti puuttuvat joukosta? No kauniin naisen ei tunnetusti tarvitse vaivata itseään turhanpäiväisyyksillä, tai paljon muutenkaan, jos ei halua!

Niistä tissienesittelijöistä ei ollut kuin yksi sellainen josta olisin ulkonäön puolesta voinut kiinnostua mutta sekin oli hetikohta jonkun kuulamörssärin riepoteltavana, tai siis halittavana.

Vierailija
71/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut törmännyt koska asun hesarin ulottumattomissa. Mutta joo. Ei lempikuvani todella, ei siksi että mies uimapuvussa ahdistaisi kun ei nainenkaan uimapuvussa ahdista. Mutta miksei hän poseeraa? Mitä ihmettä? Hänellähän on speedot jotka peittää pakarat?!? Ja kaikintavoin epäedullinen asento hänelle. Naisesta kun tommonen julkaistaisi, ei ketän kiinnostaisi tissit kun nainen huutaisi pää punaisena miten epäedullinen kuvakulma, uutinen pois ja äkkiä!!! Tarkoitus ei ollut mainostaa uimista vaan näyttää sensuellille!

Vierailija
72/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin palliflashmob ?

Mä voisin järjestää kulliflashmopit mutta siitä joutuu putkaan.

Tässäkin sitä kivaa taikaa. Ei nähdä eroa tissien ja sukuelimien välillä, vaan naisen rinnat rinnastetetaan kiveksiin ja penikseen. Mun mielestä tämä ketju vastaa aika hyvin siihen, miksi tuota liikettä selvästi tarvitaan.

Rinnat ovat erogeeninen alue. Jos rinnoilla ei olisi merkitystä, niin miksi sitten niiden poistaminen koetaan naisellisuuden menetyksenä? On aivan älytöntä väittää, että rinnoilla ei olisi seksuaalista merkitystä. Totta kai on, ja paljon!

Tissiflasmobilla on kahdenlaisia seurauksia: Nuoret tytöt hämmentyvät ja nolostuvat ihan valtavasti. Heillä rinnat ja niiden kasvaminen on varsin merkityksellinen asia. Ja toisekseen, kuolaavat peräkammarinpojat saavat lisää kiihoketta ja naurun aihetta. Naisten tasa-arvoa ja kunnioitusta tämä vähentää. Feminismi nähdään yhä enemmän vain tatuoitujen friikkien rantasekoiluna. Ei suinkaan vakavasti otettavana järjestönä.

Tuossa lopussa paljastuukin se yhteiskunnallinen ongelma jota vastaan tällä taistellaan. Miksi joidenkin naisten kehon näkyminen vähentää kaikkien naisten tasa-arvoa ja kunnioitusta? Jotkut lampaat sitten puhisevat, että nyt pitäisi kaikkien naisten ahtautua kiltisti siihen ainoaan oikeaan muottiin, jota pidetään ehtona tasa-arvon ansaitsemiselle. Ei saa keinuttaa venettä ettei ne miehet vaan menetä kunnioitusta ja yhtäkkiä me ollaankin kaikki taas nyrkin ja hellan välissä.

Tämä on se ongelma. Miksi sinä koet, että naisten tulee pyytää miehiltä lupaa olla tasa-arvoisia? Miksi koet, että miehillä on oikeus ja valta arvioida, onko nainen käyttäytynyt riittävän kiltisti ja oikein ollakseen tasa-arvoinen?

Vierailija
73/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahtisaarestakin löytyy muuten yläosaton kuva, kas tässä: https://finlandabroad.fi/web/nor/ajankohtaista/-/asset_publisher/TV8iYv…

Timo Soinista löytyy myös, mutta se on Seiskan sivuilla (ei tosin paparazzikuva, vaan ihan poseerauskuva), joten jätetään nyt se, kun se eräs kommentoija ei ilmeisesti laske Seiskan yläosattomia kuvia kunnollisiksi.

Enhän minä niinkään sanonut? Mutta siis koska timo soini junttina poseeraa seiskassa niin sinulla pitää olla oikeus kävellä kaupungilla tissit esillä?

Vierailija
74/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan elämään kyllästyneet ja katkerat kateelliset, lopettakaa jauhaminen. Kuka haluaa paljastaa tai ei , ne myös sen tekevät vaikka kuinka päätä auottaisiin. 👍

Vierailija
75/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut törmännyt koska asun hesarin ulottumattomissa. Mutta joo. Ei lempikuvani todella, ei siksi että mies uimapuvussa ahdistaisi kun ei nainenkaan uimapuvussa ahdista. Mutta miksei hän poseeraa? Mitä ihmettä? Hänellähän on speedot jotka peittää pakarat?!? Ja kaikintavoin epäedullinen asento hänelle. Naisesta kun tommonen julkaistaisi, ei ketän kiinnostaisi tissit kun nainen huutaisi pää punaisena miten epäedullinen kuvakulma, uutinen pois ja äkkiä!!! Tarkoitus ei ollut mainostaa uimista vaan näyttää sensuellille!

Sulla on netti, et asu Hesarin ulottumattomissa. Ei ole HS ainoa, joka on julkaissut kuvia yläosattomista piliitikoista.

Aiemmin sanoit, ettet usko sellaisia kuvia olevankaan. Nyt kun niitä löytyy, siirrät keskustelua toiseen aiheeseen, etenkin siihen, miten joku kuvittelemasi nainen johonkin kuvitteelliseen kuvaan reagoi. Ei kovin laadukasta keskustelua minusta. Oletus, että nainen haluaa näyttää sensuellilta kuvassa, on sinun omasi.

Mutta jos puhutaan siitä, ketkä poliitikot ovat julkisesti ja ihan oikeasti (ei mielikuvituksessa) valittaneet heistä julkaistuista kuvista, niin Jussi Halla-aho nousee mieleen.

Vierailija
76/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin palliflashmob ?

Mä voisin järjestää kulliflashmopit mutta siitä joutuu putkaan.

Tässäkin sitä kivaa taikaa. Ei nähdä eroa tissien ja sukuelimien välillä, vaan naisen rinnat rinnastetetaan kiveksiin ja penikseen. Mun mielestä tämä ketju vastaa aika hyvin siihen, miksi tuota liikettä selvästi tarvitaan.

Rinnat ovat erogeeninen alue. Jos rinnoilla ei olisi merkitystä, niin miksi sitten niiden poistaminen koetaan naisellisuuden menetyksenä? On aivan älytöntä väittää, että rinnoilla ei olisi seksuaalista merkitystä. Totta kai on, ja paljon!

Tissiflasmobilla on kahdenlaisia seurauksia: Nuoret tytöt hämmentyvät ja nolostuvat ihan valtavasti. Heillä rinnat ja niiden kasvaminen on varsin merkityksellinen asia. Ja toisekseen, kuolaavat peräkammarinpojat saavat lisää kiihoketta ja naurun aihetta. Naisten tasa-arvoa ja kunnioitusta tämä vähentää. Feminismi nähdään yhä enemmän vain tatuoitujen friikkien rantasekoiluna. Ei suinkaan vakavasti otettavana järjestönä.

Tuossa lopussa paljastuukin se yhteiskunnallinen ongelma jota vastaan tällä taistellaan. Miksi joidenkin naisten kehon näkyminen vähentää kaikkien naisten tasa-arvoa ja kunnioitusta? Jotkut lampaat sitten puhisevat, että nyt pitäisi kaikkien naisten ahtautua kiltisti siihen ainoaan oikeaan muottiin, jota pidetään ehtona tasa-arvon ansaitsemiselle. Ei saa keinuttaa venettä ettei ne miehet vaan menetä kunnioitusta ja yhtäkkiä me ollaankin kaikki taas nyrkin ja hellan välissä.

Tämä on se ongelma. Miksi sinä koet, että naisten tulee pyytää miehiltä lupaa olla tasa-arvoisia? Miksi koet, että miehillä on oikeus ja valta arvioida, onko nainen käyttäytynyt riittävän kiltisti ja oikein ollakseen tasa-arvoinen?

MITÄ?! 😂😂

No nyt mä tajusin miksi näitä kampanjoita järjestetään. On olemassa joukko ihmisiä jotka kehittää mitä erikoisempia ajatuskehiä! 😂 ei tasa-arvolla ja paljailla naisen rinnoilla ole mitään tekemistä keskenään

Vierailija
77/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani jokainen saisi kulkea kadulla vaikka alasti. Ei liikuta minua enkä oikein ymmärrä niitä ihmisiä joita liikuttaa.

Vierailija
78/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä samat naiset valittavat että miksi naisia esineellistetään... En tajua. 

Vierailija
79/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako normaalisti liikkuvaa ja syövää näkyy nuissa  tissiflashmobeissa?

0 ?

Vierailija
80/255 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä niinkään sanonut? Mutta siis koska timo soini junttina poseeraa seiskassa niin sinulla pitää olla oikeus kävellä kaupungilla tissit esillä?

Se oikeushan mulla jo on. Mutta siis näillä kuvilla tarkoitukseni oli herättää keskustelua kaksoisstandardeista: miespoliitikot saavat esiintyä ilman paitaa, jopa alasti (ks. linkitetty video), naiset eivät, koska jos nainen on alasti/ilman paitaa, hän ESITTELEE. Mies vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi