Miten luottaa ikinä yhteenkään mieheen?
Siis niin karmeaa kokemusta niistä, tutuilla ei sen parempaa.
Netin avulla näkee vielä lähemmäs mitä niiden pään sisällä liikkuu.
Miten ihmeessä sitä voisi uskoa löytävänsä hyvää miestä (jos sellaista on edes olemassa)?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luottaa.
Tai, luottaa voi jos on valmis myös siihen, että kaikki joku päivä romahtaa.
Elämän kestävä parisuhde on nykyisin harvinainen. Herrasmiehet on kuolleet sukupuuttoon.Onnekkaita on ne naiset, jotka ymmärtävät miesten petollisuuden jo nuorena.
Herrasmies on yhtä harvinainen kuin hieno lady
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, hanki vaan kauhea lauma kissoja ja elä niiden kanssa.
Samaa suosittelen.
Näin saa hyvän ja mukavan elämän.
🥰
Etpä ainakaan koskaan herää aamuyöstä nyrkin iskuun.
Elin tossa kuvitelmassa. Minua petettiin ja hakattiin kahdessa edellisessä suhteessa. Menetin uskoni miehiin. Tapasin miehen, joka oli mukava ja juttu luisti. En silti luottanut yhtään. Kun opin tuntemaan häntä ja meni 3kk ennen kun pyysin kotiini tämän, niin aloin uskomaan häneen. Hän ymmärsi minua alusta asti, kun kerroin hänelle kahdesta edellisestä suhteesta. Ei painostanut mihinkään, mutta osoitti minulle halukkuuden olla minun kanssa. Sanoi myös, että älä tee mitään mitä et halua luullaksesi, että häivyn. Et ole ns palkinto vaan haluan sinut ja sinua. Minä tein kaikki aloitteet tapaamisiin ja seksiin. Ensimmäistä kertaa elämässä tunnen itseni aidosti rakastetuksi ja, että toinen ihminen haluaa minua ja olla hyvä minulle. Ensimmäistä kertaa luotan ihmiseen aidosti. Nyt 5v myöhemmin mies on sama, kun tapasin paitsi parempi. Hän on minulle lottovoitto. Enkä sano tätä kehuakseni. Sanon, koska olen kokenut hirveitä asioita elämässäni ja tämä mies on korjannut kaiken. Rakastan häntä ylikaiken aidosti.
Miehet ovat sukupuoliviettinsä orjia. Suurin osa miehistä ei varasta, vaikka tilaisuus tulisi, mutta en tunne yhtään miestä joka ei toteuttaisi alkukantaista seksuaalisuuttaan, jos siihen tarjoutuu pienikin mahdollisuus. Tämän tietäen voit luottaa miehiin hyvin monessa asiassa, suljet vain seksin pois.
En tiedä yhtään hyvää miestä. Oma isä ja molemmat isoisät eivät sellaisia myöskään ole. En edes usko sellaisia olevan olemassa.
Eiks mammat teidän tutka toimi? Kerrotte kuinka huomaatte kaikki epäilyttävät miehet ja silti teitä petetään ja hakataan?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään hyvää miestä. Oma isä ja molemmat isoisät eivät sellaisia myöskään ole. En edes usko sellaisia olevan olemassa.
Niitä on enemmän kuin hyviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavia miehiä on olemassa, ehkä harvinaisia mutta kyllä heitä löytyy….
Ne on menneet jo hyville, luotettaville naisille jotka ovat yksisarvisen asemassa miesten silmissä.
Paitsi hyviä ja luotettavia naisia on maapallo täynnä.
Miehiä taas..... Max 1 tai 2, niistäkin vähintään toinen jo kuollut.
Tätä minäkin olen miettinyt, kun itselläni on pelkkiä huonoja kokemuksia. Varmaan hyviäkin miehiä on olemassa, mutta miten muka uskaltaisin luottaa keneenkään. Helpompi olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole harvinaisia. Useimmat miehet ovat sellaisia.
🤣🤣🤣🤣
Olispa totta!
Miksi miesten täytyy aina valehdella niin hirveesti?
maailma on täynnä erilaisia miehiä ja naisia ja muunsukupuolisia. hyviä, pahoja, huonoja, luotettavia, vähemmän luotettavia. turha luulla kaikkia pahoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Olispa totta!Miksi miesten täytyy aina valehdella niin hirveesti?
Koska naiset teettää kakarat vierailla miehillä.
Miksi otatte siemenen yhdeltä ja rahat siltä rikkaammalta?
Mä uskon kns että helpompi sinkkuna. Ei tarvi laskee mitään yhden ukkelin varaan, vaan voi olla itsenäinen ja upee ja sit harrastaa irtosuhteita jos sellaista haluaa. Miehet on ihan kivoja kamuja mut en luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, hanki vaan kauhea lauma kissoja ja elä niiden kanssa.
Samaa suosittelen.
Näin saa hyvän ja mukavan elämän.
🥰Etpä ainakaan koskaan herää aamuyöstä nyrkin iskuun.
Miehillä on helpompaa kun niiden ei tarvitse herätä. Veitsellä tappaa miehen nopeasti.
Miehillä on helpompaa koska heidän ei tarvitse pelätä parisuhde väkivaltaa.
Naisille se on arkipäivää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Olispa totta!Miksi miesten täytyy aina valehdella niin hirveesti?
Koska naiset teettää kakarat vierailla miehillä.
Miksi otatte siemenen yhdeltä ja rahat siltä rikkaammalta?
Tämä muuten pitää vlaitettavasti paikkansa. Jopa 30% lapsista on käenpoikasia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sukupuoliviettinsä orjia. Suurin osa miehistä ei varasta, vaikka tilaisuus tulisi, mutta en tunne yhtään miestä joka ei toteuttaisi alkukantaista seksuaalisuuttaan, jos siihen tarjoutuu pienikin mahdollisuus. Tämän tietäen voit luottaa miehiin hyvin monessa asiassa, suljet vain seksin pois.
Ja sen että saattavat suurella todennäköisyydellä ràiskátã.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on menneet jo hyville, luotettaville naisille jotka ovat yksisarvisen asemassa miesten silmissä.
Paitsi hyviä ja luotettavia naisia on maapallo täynnä.
Miehiä taas..... Max 1 tai 2, niistäkin vähintään toinen jo kuollut.
Se että sanotte olevanne hyviä ja luotettavia ei todellakaan tee teistä sellaisia.
Olette alhaisinta kuraa mitä pallo kantaa päällään.
#naisvihanäkyviin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen että saattavat suurella todennäköisyydellä ràiskátã.
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse luottaa.
Todistetusti sinkkunaiset ovat onnellisimpia.
Miehet tuo vain tuskaa ja tauteja.
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Älä nyt sotke tähän tervettä järkeä!