Millä tavalla nukut nyt helteellä? Alasti? pikkupöksyissä? lakanan alla? lattialla?
Ikkuna auki?
Vai miten helpotat oloasi?
Mä nukun lyhyt yöpaita päällä ja ohuen lakanan alla, jonka potkin välillä lattialle. ;-)
Onneksi kattotuuletinkin viilentää. :-)
Kommentit (27)
Olen muuttanut evakkoon olohuoneeseen ja nukun siellä alasti parvekkeenovi auki (naapureilla ei siis ole mahdollisuutta nähdä parvekkeenovesta tai ikkunasta sisään).
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]
Alasti, kuten aina. Samoin mies.
[/quote]
Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.
[/quote]
Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D
[/quote]
Varmaan pieraset ripulia ja menkkaa ja valkkarii(siis sitä pillusta tulevaa) lakanalle. Onkopersekarvat kassihiet nahkasohvalla. Se vako haisee, jos on käyny justa paskalla. Haista vaikka miehes karvapersettä.
[/quote]
Äitis tais huutaa sua, menehän syömään.
Alasti pussilakanan kanssa, en välttämättä sen alla. Kaikki ikkunat auki, jos vaikka sattuis tuulemaan niin joku viileä henkäys eksyisi makkariinkin.
Alasti kuten aina, peitto jalkojen välissä. Mies on nukkunut pari yötä sängyn vieressä lattiallakin, sanoi että ei hikoile yhtään niin paljoa. Nyt raahattiin patja olkkarin lattialle kun esikoinen on kuumeessa ollut ja tulee testattua että onko viileämpää.
Makkarin ikkunaa ei olla voitu nyt pitää auki kun parikuinen nukkuu siellä ja herää heti jos on vetoisaa.
Ja kun joku oli huolissaan tuosta alastomuudesta niin ainoastaan menkkojen aikaan nukun pikkarit jalassa koska käytän öisin sidettä, tamponia ei suositella ympäri vuorokauden.
Vaatteet päällä nukkuvat, haudutatteko paikkoja ympäri vuorokauden vai kekkuloitteko sitten päivällä ilkosillanne?
Nukun alasti ikkunaluukku auki normaali peitto jalkojen välissä.
Pikkupöksyissä. Mulla on katutason kämppä. Verhot aika ohuet... Toivottavasti ei ohikulkijat älyä vilkuilla sisään. Toisaalta en tiedä, näkeekö ne edes pimeään kämppään. En yksinkertaisesti voi nukkua peiton kanssa. Itse asiassa olen nyt päiväsaikaankin pelkissä alushousuissa.
Ihan kuin yleensäkin, toppi ja shortsit. Kivitalo ja ikkunat pohjoiseen niin ei ole kuuma. Mutta poikaystävän luona on aivan tuskaa, ja ikkuna antaa vielä isolle tielle jossa autoja menee läpi yön. Siellä nukun alasti ja seksikin on jätetty suosiolla välistä pahimpien helteiden ajaksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]
Alasti, kuten aina. Samoin mies.
[/quote]
Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]
Alasti, kuten aina. Samoin mies.
[/quote]
Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.
[/quote]
Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]
Alasti, kuten aina. Samoin mies.
[/quote]
Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.
[/quote]
Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D
[/quote]
Varmaan pieraset ripulia ja menkkaa ja valkkarii(siis sitä pillusta tulevaa) lakanalle. Onkopersekarvat kassihiet nahkasohvalla. Se vako haisee, jos on käyny justa paskalla. Haista vaikka miehes karvapersettä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:05"]teippaan itseni kattoon
[/quote]
Eikö katonrajassa oo vielä kuumempi? :-O
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]
Alasti, kuten aina. Samoin mies.
[/quote]
Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.
[/quote]
Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D
[/quote]
Varmaan pieraset ripulia ja menkkaa ja valkkarii(siis sitä pillusta tulevaa) lakanalle. Onkopersekarvat kassihiet nahkasohvalla. Se vako haisee, jos on käyny justa paskalla. Haista vaikka miehes karvapersettä.
[/quote]
Mulla ei ole miestä. En ole ton alkuperäisen tekstin kirjoittaja. Menkkojen aikaan on tietenkin hyvä käyttää pikkuhousuja. Mutta mulla on terve toimiva perse. Ei tule ripulia pierun mukana. Ihan siistiä on.
Alasti mahallaan, peitto toisen jalan alla. Mutta nukun kyllä aina alasti, talvisin vaan peiton alla.
Ei ihmiset yleensä alasti kotonaan ole. Ainakin fiksummat pitää paidat ja kalsarit päällä.
Ei koti mikään luonto ole jossa kävellään neljällä jalalla ja pakotaan keskelle mattoo
Lähden joka yö kuulennolle, siellä on mukavan vilpoista.
Alasti paksun peiton alla. Aulassa partsin ovi auki, huoneessa tuuletusikkuna ja paljon parjattu, ihan ehdoton kattotuuletin niin tulee jo kylmäkin.
Ihan yöpaita ja peitto. Meillä on ilmastointi.
Ilmastointi päällä, peitto päällä, ilman vaatteita.