Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niitä ranskalaisia pakko popsia siinä tiskillä jo?

Vierailija
20.06.2014 |

Olen töissä hampurilaismestassa ja että mua ärsyttää tyypit jotka jo siinä tiskillä alkaa ahmimaan niitä ranskalaisia. Eikö tosiaankaan voi odottaa että saan ladattua tarjottimelle koko tilauksen ja vasta pöydässä syödä niitä ruokia?

Teen nykyään niin että laitan ranet tarjottimelle vasta viimeisenä, niin eipä tarvi sit siinä tiskillä mässyttää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta omat senkin kateellinen akka!!!

Vierailija
2/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ne pussit on niin höttösesti täytettyjä ettei ne ranet oo enää kuumia kun pöytään pääsee.Pakko syödä edes muutama kuumana kun niistä kuitenkin joutuu ihan oikeaa rahaa maksamaan. Jos ne olis ilmaisia, en taitaisi edes ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:49"]

osta omat senkin kateellinen akka!!!

[/quote]Ei tarvi ostaa, saan ilmaiseksi vitun läski!

Vierailija
4/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:51"]no ne pussit on niin höttösesti täytettyjä ettei ne ranet oo enää kuumia kun pöytään pääsee.Pakko syödä edes muutama kuumana kun niistä kuitenkin joutuu ihan oikeaa rahaa maksamaan. Jos ne olis ilmaisia, en taitaisi edes ottaa.

[/quote]

jos et edes ottais jos ne olis ilmasia, niin miksi sitten ylipäätään ostat niitä? Kun niistä joutuu maksamaan ihan oikeaa rahaa?

Vierailija
5/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranet <3

Vierailija
6/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan hakee sitä tilausta sen verran pitkään, että asiakkaalla tulee odotellessa nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin hyvä, jos ihmisen elämä on niin täysin ongelmatonta, että muiden ranskisten syömiset hesessä on se hänen suurin ongelmansa. Mene jonnekin hiljaisuusretriittiin, ja tule takaisin vähemmän kireenä. :D

Vierailija
8/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäis saada mulkkua kunnolla, niin loppus kitinä

Vierailija
10/10 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös ärsyttää. Mutta tee niin joskus, että otat suoraan (potenttiaalisen näköiselle tyypille) rasvakeittimessä. Ja laitat hymyillen tarjottimelle. Se sisäinen nauru mikä tulee, kun ihminen poltaa suunsa.. Siinä kun se kakoo niin hymyilet nätisti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän