Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jäit yh-äidiksi?

Vierailija
23.07.2014 |

Mikä sai sinut ottamaan lapset riesoiksesi? miksi et alkanut viikko-viikko systeemin tms?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

Vierailija
2/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Mitä otti ja siihenkö kuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Mitä otti ja siihenkö kuoli?

[/quote]

Kuoli tapaturmaisesti....ja siinähän sitten olin yllättäen yksin kahden kouluikäisen lapsen kanssa..

Vierailija
4/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös leski. Ei siinä minulta mitään kysytty, kun mies joutui toisen henkilön huolimattomuuden takia työtapaturmaan.

Vierailija
5/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin leskeksi 2vk sitten. Toisen lapsen la ensi viikolla.

Vierailija
6/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoholisoitui ja muuttui väkivaltaiseksi. Kosti minun lähtöni lasten kautta, ei tavannut heitä enää. Enkä olisi antanutkaan yhdeksikään yöksi, en olisi luottanut hyvään hoitoon.

 

Entinen totaali-yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin eron, kun sain kivat elarit tylsältä mieheltä ja lisäksi nyt voin bailata joka viikko ja panna uusia tyyppejä, kun miehellä on vuoro pitää lapsia. Miehet on niin sikoja, kyllä niitä kelpaakin ryöstää, mulla onneksi kaikki hyvin ja munaa piisaa!

Vierailija
8/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Mitä otti ja siihenkö kuoli?

[/quote]

Kuoli tapaturmaisesti....ja siinähän sitten olin yllättäen yksin kahden kouluikäisen lapsen kanssa..

[/quote]

Tapaturmaisesti, mutta miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:06"]Itse jäin leskeksi 2vk sitten. Toisen lapsen la ensi viikolla.

[/quote]

Osanottoni ja voimia sinulle!

T:13

Vierailija
10/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:06"]Itse jäin leskeksi 2vk sitten. Toisen lapsen la ensi viikolla.

[/quote]

Voi ei, onpa musertava tilanne. Voimia ja jaksamista tähän hetkeen ja tulevaan. Toivottavasti sinulla on muuta perhettä tai muita läheisiä lähellä, jotka voivat auttaa paitsi nyt surun keskellä myös tulevaisuudessakin lasten kanssa. Älä jää yksin, ota apua vastaan ja pyydä sitä tarvittaessa. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselimme jo aviossa miehen veljen lasten viikko- viikkosysteemiä ja päätimme että jos eroamme, lapset asuvat yhdessä kodissa ja käyvät viikonloppuisin ja lomilla isällään. Ero tuli ja koska jäin asumaan lasten kotia, lapset jäivät asumaan sinne myös.

Vierailija
12/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:06"]Itse jäin leskeksi 2vk sitten. Toisen lapsen la ensi viikolla.

[/quote]

Mitä miehellesi tapahtui?

Osanottoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Mitä otti ja siihenkö kuoli?

[/quote]

Kuoli tapaturmaisesti....ja siinähän sitten olin yllättäen yksin kahden kouluikäisen lapsen kanssa..

[/quote]

Tapaturmaisesti, mutta miten?

[/quote]

Oma arviointivirhe matkalla työstä kotiin moottoripyörällä vei hengen. Ja siis oli ihan selvinpäin....Ei ainakaan tarvinnut käyttää voimia siihen vihaan, että syy olisi ollut jonkun toisen, mutta miehelle olin vihainen, kun kehtas jättää mut yksin lasten kanssa..

Vierailija
14/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Mitä otti ja siihenkö kuoli?

[/quote]

Kuoli tapaturmaisesti....ja siinähän sitten olin yllättäen yksin kahden kouluikäisen lapsen kanssa..

[/quote]

Tapaturmaisesti, mutta miten?

[/quote]

Oma arviointivirhe matkalla työstä kotiin moottoripyörällä vei hengen. Ja siis oli ihan selvinpäin....Ei ainakaan tarvinnut käyttää voimia siihen vihaan, että syy olisi ollut jonkun toisen, mutta miehelle olin vihainen, kun kehtas jättää mut yksin lasten kanssa..

[/quote]

Ymmärrän.

Olen pahoillani menetyksesi vuoksi.

T: nro 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:57"]Kaikille ne lapset eivät ole riesa, vaan tärkein asia maailmassa. Kuten itselleni.

T: yh-isä

[/quote]

Voi kun löytäisin itelleni mieheksi yh-isän.. mistä teitä löytää?

T. 1 lapsen yh-äiti

Vierailija
16/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pahoinpiteli, alisti ja petti.

Vierailija
17/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuoli.

Vierailija
18/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:06"]Itse jäin leskeksi 2vk sitten. Toisen lapsen la ensi viikolla.

[/quote] Voi, paljon tsemppiä sinne! <3

Vierailija
19/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:57"]Kaikille ne lapset eivät ole riesa, vaan tärkein asia maailmassa. Kuten itselleni.

 

T: yh-isä

[/quote]

Voi kun löytäisin itelleni mieheksi yh-isän.. mistä teitä löytää?

T. 1 lapsen yh-äiti

[/quote]

pk-seudulta. Baareissa en pahemmin käy koskaan (ehkä korkeintaan sen 1x vuodessa). Mutta leikkipuistoista, rannoilta ja ylipäätänsä paikoista joissa ollaan lapsien kanssa liikkeellä :)

T: viestin 3 kirjoittanut.

Vierailija
20/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-äiti, mutta lapsi on minulla ja isällään suunnilleen yhtä paljon. Ei tosin vuoroviikoin, vaan työvuorojen yms. mukaan. 

 

Yksihuoltajuus ja tapaamissopimus ovat kaksi eri asiaa. Voi olla yh ja laaja tapaamissopimus tai vastaavasti yhteishuoltajuus, eikä juuri lainkaan tapaamisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme