Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee yhtään mitään kotitöitä

Vierailija
04.10.2022 |

Istuu sohvalla ja tuijottaa puhelinta, nousee sohvalta syömään ja jatkaa puhelimen tuijotusta. Paljon asioita olisi tehtävä, hän ei kajoa mihinkään. Jos pyytää, että siivoaisi oman vaatekaapin, eli ottais pois ne, joita ei enää pidä, jotta minä voin viedä kirppikselle, ei tee. Miten kauan täysin passiivista miestä jaksaa katsoa, siis täysin passiivista? Ainoa mitä hän tekee, on puuttuminen muiden ihmisten tekemisiin ja suunnitelmiin. Ihan järkky tilanne!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytäisi, vaan löisin nyrkkiä pöytään. Nyt teet osuutesi tai jatkossa hoidetaan kumpikin omat kotimme.

Vierailija
2/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskaa ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyytäisi, vaan löisin nyrkkiä pöytään. Nyt teet osuutesi tai jatkossa hoidetaan kumpikin omat kotimme.

"Et sä viitsis, viitsis et sä.." 😅

Vierailija
4/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pihalle, sillä olet jo varmaan vuosikausia yrittänyt miestä muuttaa. Ei onnistu. Täämån tyypin mies loisii sun kotitöillä maailman tappiin, jos et jätä sitä.

Vierailija
5/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne mutta ongelma olen minä. En vain pysty eroamaan puhelimestani, vaikka tiedostan että mies varmaan jättää mut kohta. Kiroan sitä päivää jona tällaisen kapineen menin ostamaan. :'( Kaikki hyödyllinen ja jopa hauska jää tekemättä, koska puhelin vie kaiken ajan ja energian.

Vierailija
6/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen vaatekaapin olla. Anna fiksumman johtaa ja sanoa mitä kannattaa ja ei kannata tehdä. Vaikka provohan tämä aloitus on.

Vierailija
7/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täydy jaksaa katsoa, miksi täytyisi? Itse en katsoisi päivääkään.

Vierailija
8/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne mutta ongelma olen minä. En vain pysty eroamaan puhelimestani, vaikka tiedostan että mies varmaan jättää mut kohta. Kiroan sitä päivää jona tällaisen kapineen menin ostamaan. :'( Kaikki hyödyllinen ja jopa hauska jää tekemättä, koska puhelin vie kaiken ajan ja energian.

Googlaa device addiction and cure from it

Vierailija
9/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ei kuulu naisten työt.

Mitkä kotityöt ovat naisten töitä? Ruokakaupassa käyminen, ruoanlaitto, siivoaminen, tiskaaminen, pyykkääminen, lakanoiden vaihto? Miehen kotitöitä ovat asuminen ja syöminen, niinkö? Kumman työtä on laskujen maksaminen ja lastenhoito?

Vierailija
10/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänen vaatekaapin olla. Anna fiksumman johtaa ja sanoa mitä kannattaa ja ei kannata tehdä. Vaikka provohan tämä aloitus on.

Sinä nyt et johda muutaku kullias

Vierailija
11/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut aihe... Heitä se sika.

Vierailija
12/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et johda muutaku kullias

Eikä ees sitä vaan muluqqu vie miestä. Säälittävää.

Vierailija
13/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ei kuulu naisten työt.

Minä käytän edelleen naisten vaatteita, joten en voi kokeilla hänen vaatteita ja päättää hänen puolestaan mitä pitää ja mitä ei. Onkohan äiti aina kokeillut poikansa vaatteet päälleen ennenkuin antanut ne hänelle. Hänen äitinsä oli nimittäin nainen.

Vierailija
14/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsekin huushollin hoito joksikin aikaa.  Jos ei tepsi niin lopeta aviolliset "oikeudet" ja ruoanlaitto.

Vierailija
15/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaatekaappi oli outo veto. Siivoaminen, pyykit, ruuanlaitto jne kuuluu kaikille, ellei toisin sovita, mutta jokainen saa hittovie pitää vaatekaappinsa haluamassaan järjestyksessä. Sairasta puuttua siihen.

Mistä tuli mieleen, että pomotatko, määrääkö ylipäänsä ja ootko sillä tappanut toisen innon osallistua?

Vierailija
16/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vaatekaappi oli outo veto. Siivoaminen, pyykit, ruuanlaitto jne kuuluu kaikille, ellei toisin sovita, mutta jokainen saa hittovie pitää vaatekaappinsa haluamassaan järjestyksessä. Sairasta puuttua siihen.

Mistä tuli mieleen, että pomotatko, määrääkö ylipäänsä ja ootko sillä tappanut toisen innon osallistua?

Suora lainaus:"Paljon asioita olisi tehtävä, hän ei kajoa mihinkään. "

Vierailija
17/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suora lainaus jatkuu: "Jos pyytää, että siivoaisi oman vaatekaapin, eli ottais pois ne, joita ei enää pidä, jotta minä voin viedä kirppikselle, ei tee."

Kandeisko ehdottaa hommaa, joka on molempien vastuulla? Eikä tunkeilla määräämään toisen vaatekaapista.

Vierailija
18/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä fantasioivat läskiperseämmät poistelevat vastauksia, kun totuus kirpaisee liikaa. :D

Itse poistin turhakemiehen taloudesta. Oletko katkera, kun kukaan nainen ei ole antanut sinulle mahdollisuutta yhdessäasumiseen?

Taisi lähteä lätkimään miekkonen, oikein varmastikin teki.

Vierailija
19/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä fantasioivat läskiperseämmät poistelevat vastauksia, kun totuus kirpaisee liikaa. :D

Itse poistin turhakemiehen taloudesta. Oletko katkera, kun kukaan nainen ei ole antanut sinulle mahdollisuutta yhdessäasumiseen?

Taisi lähteä lätkimään miekkonen, oikein varmastikin teki.

No ei oikeastaan, lähti vasta kun hain hänelle häätöä omistamastani asunnosta. Onneksi pelkä häätöuhka riitti, eikä jäänyt roikkumaan päätöksen saamiseen asti asunnossani.

Joskus miehet tulevat jätetyiksi.

Vierailija
20/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suora lainaus jatkuu: "Jos pyytää, että siivoaisi oman vaatekaapin, eli ottais pois ne, joita ei enää pidä, jotta minä voin viedä kirppikselle, ei tee."

Kandeisko ehdottaa hommaa, joka on molempien vastuulla? Eikä tunkeilla määräämään toisen vaatekaapista.

Mies ei vaikuta muutenkaan tekevän mitään. Ongelma on ja pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä