Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäisillä naisilla on niin äärettömän tylsät puheenaiheet? Mistä sinä keski-ikäinen keskustelet?

Vierailija
17.07.2021 |

Ainakin omassa suvussa, töissä, jne. sellaisilla viisi, kuusikymppisillä on ihan älyttömän puuduttavat keskustelun aiheet. Yksi saattaa pitää monologia jostain kasvimaastaan, toinen lapsesta tai lapsenlapsestaan, kolmas siitä miten "isäntä" meni harventamaan metsää. Mistä te muut keski-ikäiset puhutte, eikö koskaan tee mieli jutella esim. maailman tapahtumista, politiikasta, tieteestä jne?

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä tai vaikkapa mun ikäisillä naisilla sen mielenkiintoisemmat jutut ole.

Jotkut persoonat ovat erityisen mielenkiintoisia (ei liity ikään, vaan henkilökemioihin), mutta eihän suurinosa ihmisistä ole sellaisia joiden kanssa suuremmin synkkaisi, joten jututkin voi tuntua tylsiltä.

Varsinkin jossain työpaikalla jutellaan usein vaan niitä näitä, ei mitään jännnää.

Harva siellä haluaa sen kummempia jutella.

N28

Vierailija
22/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, ettet kertonut, mitä ovat ne sinun omat, paljon mielenkiintoisemmat aiheet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee tosi usein mieli keskustella kirjallisuudesta, taiteesta, elokuvista, matkustamisesta, jne, mutta valitettavan harva tällaiseen keskusteluun pystyy. Naisista nimenomaan. Miesten kanssa tämä on paljon helpompaa. Itse olen siis nainen.

Ne on kyllä hyvin harvat miehet joiden kanssa pystyy keskustelemaan kirjallisuudesta tai taiteesta.

No mun piireissäni tällaisia miehiä on kyllä aika runsaasti.

Vierailija
24/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten puheenaiheet:

- tiede

- politiikka

- ihmiskehon äärimmäinen suorituskyky (urheilu)

Naisten puheenaiheet:

- pyllybikinit

- seksi

- tissit

- meikit

- Temptation island

Vierailija
25/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja keskustelen mielelläni ajankohtaisista asioista. Viime aikoina minua on askarruttanut ihmisenä oleminen. Erityisesti mistä pelko tulee ym. Ym. Onko pelolla joku viesti.

Vierailija
26/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten puheenaiheet:

- tiede

- politiikka

- ihmiskehon äärimmäinen suorituskyky (urheilu)

Naisten puheenaiheet:

- pyllybikinit

- seksi

- tissit

- meikit

- Temptation island

Just tasan toisinpäin!

Vierailija
27/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiasta, ajankohtaisista asioista, eläimistä, lapsista

Vierailija
28/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin juttelin työpaikalla toisten lähes kolmikymppisten naisten kanssa lähinnä kuolemasta ja keskitysleireistä.

Yksi venäläinen työkaveri tuli puuttumaan siihen, että miksei puhuta meikeistä, pojista jne, niin kuin "oikeat naiset".

Mutta suomalaiset miehethän tykkää venäläisistä naisista.

Vierailija
29/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee tosi usein mieli keskustella kirjallisuudesta, taiteesta, elokuvista, matkustamisesta, jne, mutta valitettavan harva tällaiseen keskusteluun pystyy. Naisista nimenomaan. Miesten kanssa tämä on paljon helpompaa. Itse olen siis nainen.

"I'm not like the other girls"

Vierailija
30/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkako mielenkiintoinen aihe? Kuuntelen mieluummin monologiakasvimaasta

Vierailija
31/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikasta en jaksa puhua. Eikä kiinnosta mikään feminismivouhotus, meetoo, ilmastonmuutos tai vähemmistöjen oikeudet.

Puhuisin mielelläni vaikka eläimistä, arkkitehtuurista, muotoilusta ja designistä. Vaatteet ja värit kiinnostavat. Historiasta olen myös kiinnostunut. Ja taiteesta.

Vierailija
32/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista ja heidän koulumenestyksestään ja uusista hyväpalkkaisista duuneista. Lapsien puolisoiden uusista työpaikoista. Lapsenlapsien kehityksestä ja kaikista kivoista asioista, joita teen heidän kanssaan. Omista ja lapsieni lemmikeistä, ovat muuten maailman viisaimpia ja kauniinpia kuten lapsenikin.

Elän elämäni parhainta aikaa, on hienoa nähdä jälkikasvunsa menestyvän maailmassa äitiänsä paremmin . Siitä puhun, se on minulle tärkeintä maailmassa

Vierailija
33/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teidän suvussa 60-vuotias on keski-ikäinen? Elätte siis n. 120 v.? Minusta keski-ikäinen on 40-50 v. Kuusikymppinen on keski-iän ylittänyt ja seitsemänkymppinen on jo ikääntynyt. Kahdeksankymppistä ja sitä vanhempaa pidän vanhuksena.

Vierailija
34/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen siitä, mistä keskustelukaveri keskustelee.

JOtkut ei tee itse mitään aloitteita. Keksi siinä sitten jotain yleistä. Yleensä tietysti aloitan (jos toinen ei aloita mistään mitään) jostain, mitä toisesta jo tiedän. Perheestä, ammatista, työstä.

Mistä sinä aloittaja lähdet juttelemaan?

Vierailija
35/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap sen verran pienet piirit että ihan naurattaa.

Vierailija
36/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai teidän suvussa 60-vuotias on keski-ikäinen? Elätte siis n. 120 v.? Minusta keski-ikäinen on 40-50 v. Kuusikymppinen on keski-iän ylittänyt ja seitsemänkymppinen on jo ikääntynyt. Kahdeksankymppistä ja sitä vanhempaa pidän vanhuksena.

Köyhissä valtioissa on varmaan rankkaa, kun teini-ikä ja keski-iän kriisi iskevät päälle samaan aikaan.

Vierailija
37/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, tuota ei usko kukaan.

Vierailija
38/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän keskustelun aihe oli ihmisten sosiaalisten taitojen eroavaisuudet.

Vierailija
39/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"I'm not like the other girls"

Myönnän.

Vierailija
40/208 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsista ja heidän koulumenestyksestään ja uusista hyväpalkkaisista duuneista. Lapsien puolisoiden uusista työpaikoista. Lapsenlapsien kehityksestä ja kaikista kivoista asioista, joita teen heidän kanssaan. Omista ja lapsieni lemmikeistä, ovat muuten maailman viisaimpia ja kauniinpia kuten lapsenikin.

Elän elämäni parhainta aikaa, on hienoa nähdä jälkikasvunsa menestyvän maailmassa äitiänsä paremmin . Siitä puhun, se on minulle tärkeintä maailmassa

====

Ketään ei kiinnosta. Kuuntelevat vain kohteliaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi