Jos saisit yhden toiveen nyt toteutumaan, mikä se olisi?
Reunaehdot on, että sen tulee olla fyysisesti ja oikeassa elämässä mahdollinen asia, ja jos se on jokin mikä maksaa, niin rahallinen arvo voi olla max 10 000 €.
Mitä toivoisit?
Kommentit (47)
Tupakka kasvaisi täällä luonnostaan. On irvokasta maksaa askista 9,30.
Että yksikään rullalauta ei nousisi millään jalkatempulla ilmaan enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Voihan kessua kasvattaa itse.
Kiusantekijät lopettaisivat häiriköinnin ketjuissa.
Ainaskin elokuvia koskevissa ketjuissa.
Tämä on toiveeni.
Haluaisin että vanhan kaverin lapsi tervehtyisi. Tekee niin pahaa nähdä miten paljon toista sattuu.
Voittaisin useamman miljoonan lotossa. Sillä pääsisin kauemmas tätä nykymaailman hulluutta.
No vaikka covid hevonv*** täältä
Toisaalta ennen sitä toivoisin kuitenkin terveitä lapsia ja heille hyvää elämää
Toivoisin kolme uutta toivomusta, ensinnäkin Toivoisin, että tämä h..n Corona on Vain pahaa unta Kaikki on ennallaan , mihin Elämä jäi 2019, jatkuisi elämä kuten ennenkin,sitten toivoisin, että saisin miehen ja runokirjan kirjoitettua ihan julkaista se .No siinä alkuun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan kessua kasvattaa itse.
No, kessu on kessua. Ja id_ootti on id_ootti.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka covid hevonv*** täältä
Toisaalta ennen sitä toivoisin kuitenkin terveitä lapsia ja heille hyvää elämää
Se kiertää kuitenkin jossain ja tulee takaisin varianttina omega.
Että saisin yhden yön nukuttua kunnolla, niin, että heräisin aamuna levänneenä ja virkeänä.
Palkankorotus tai uusi parempi työ jossa arvostetaan, saan jatkuvasti tehdä lähiesimieheni töitä niin että deadline meni jo... vasta sitten sysää ne itseltään pois. Hänen jäädessä lomalle jäi ihan helvetin pommi mun selvitettäväksi kun hän oli "unohtanut" . Myös hänen esimies lomailee niin ei tässä auta kun tehdä parhaansa.
Haluaisin olla terve.