Suomessa ei voi tulla yhtä tuhoisia tulvia kuin Saksassa
Kommentit (12)
Ei ainakaan tällä hetkellä. Maasto niin rutikuiva että sinne kyllä uppoaa kovatkin sateet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tällä hetkellä. Maasto niin rutikuiva että sinne kyllä uppoaa kovatkin sateet.
Väärin. Nyt jos tulisi rankkasade ei kuiva maa sitä imisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka? Ihan luonnonlaki että maa imee vettä jos on kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän asuu jollain savimaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova ja sileä pinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova ja sileä pinta.
Kova ja sileä savimaa halkeilee ja vesi valuu raoista maan sisään pehmentäen sen. Mitä stadin vihreitä täällä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova ja sileä pinta.
Kova ja sileä savimaa halkeilee ja vesi valuu raoista maan sisään pehmentäen sen. Mitä stadin vihreitä täällä liikkuu?
Kova ja kuiva savimaa ei ehdi imemään esim. tulva- tai rankkasateita, ja siksi se vesi vyöryy eteenpäin.
Saksan maasto on äkkitulville sopiva. Suomessa tulva voi nousta, mutta kaikki ehtii alta pois.
Ei niin, koska EI KOSKE SUOMEA!!!!!! 111!! 😂
No hyvä, ettei koske Suomea. Sittenhän voidaan jatkaa sikailua ja porsastelua entiseen malliin. Minä, minä, ei koske meitä. Kyllä meitä on ihan tarpeeksi puolustamaan tätä maata, kun ilmastopakolaiset päättää tulla rajojen yli. Nämä helteetkin on muuten kivoja. Kiva, kun nurmikko on vaiheeksi keltainen eikä aina sama vihreä.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, ettei koske Suomea. Sittenhän voidaan jatkaa sikailua ja porsastelua entiseen malliin. Minä, minä, ei koske meitä. Kyllä meitä on ihan tarpeeksi puolustamaan tätä maata, kun ilmastopakolaiset päättää tulla rajojen yli. Nämä helteetkin on muuten kivoja. Kiva, kun nurmikko on vaiheeksi keltainen eikä aina sama vihreä.
Tuo ei koske Suomea kommentti oli sarkasmia.
sivusta
Ei niin.
Me tienataan ilmaston muutoksella. Näin on Vihreä puolue maininnut.