Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä ei ole kunnollisia miehiä? Tässä vastaus

Vierailija
17.07.2021 |

Miehenä olen samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä että Tinderistä on vaikeaa, lähestulkoon mahdotonta, löytää kunnollista miestä. Ymmärrän sen täysin.

Siihen on aika yksinkertainen selitys.(Varoitus, älä lue jos olet ammattiloukkaantuja)

Jakakaamme miehet kolmeen kategoriaan haluttavuuden, ja kahteen kategoriaan sen perusteella mitä he hakevat.

On todella komeat, tavalliset ja epähaluttavat. Sitten on pelkkää seksiä hakevat ja parisuhdetta haluavat.

Komealle seksiä hakevalle miehelle Tinder on taivas. Voi hakea seksiä ilman pelimiehen mainetta omissa kaveripiireissä, ja ilman että joutuu lähtemään baarikierrokselle. Nämä miehet ovat ehdottomasti Tinderissä.

Komealle parisuhdetta hakevalle miehelle Tinder on turhaa. Tämä mies löytää seuraa livenä, jos sosiaalisia taitoja on vähänkin. Miksi harrastaa hakuammuntaa Tinderissä? Siksi näitä miehiä on Tinderissä vähän.

Tavallisille, riippumatta siitä mitä he hakevat, Tinder on ajan haaskausta koska naiset swaippaavat heidät vasemmalle..pl. epähaluttavat naiset joita lähestyvät livenä vain rapajuopot. Suurin osa miehistä on naisille harmaata massaa, koska harva meistä erottuu muista. Livenä ehkä, Tinderissä ei.

Siten on mahakkaat setämiehet jotka lähettelevät pippelinkuvia ja muut vastaavat. Näillä ei ole mitään hävittävää, eikä selvästikään häpeän tunnetta siitä että naiset kokevat ehidät inhottavina.

Epähaluttavat mutta kunnolliset katoavat Tinderistä koska 0 matchia masentaa ennen pitkää. kts. tavalliset miehet.

Mitä jää jäljelle?

Komeat pelimiehet (ainoat jotka saavat matcheja)
Ne tavallisen näköiset jotka eivät ole vielä löytäneet naista livenä, kaikoavat Tinderistä ennen pitkää koska eivät saa matcheja kuin epähaluttavilta naisilta
Törkimykset
Epähaluttavat miehet, katoavat myös ennen pitkää, millä ei ole merkitystä koska ovat jo näkymättömiä

Kommentit (318)

Vierailija
101/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.

Monet komeat miehet nussii läskejäkin jos ei just sillon parempaa ole saatavilla. Miesten vika tämä oikeastaan on. Komeiden miesten pitäisi lähestyä vain niitä oikeasti kauniita naisia ja jättää keskitason naiset keskitason miehille. 

Joo, kyllä pillun pitäisi olla kaikille miehille saatavilla oleva hyödyke. Naisten pitäisi jakaa kaikille halukkaille. Erityisesti rumat ja läskit saisi olla onnellisia, että niiden pllua edes joku haluaa. Ei niissä ole parisuhdeainesta, kukaan mies ei voi rakastua rumaan ja läskiin naiseen, rakkaus on varattu vain kauniille naisille. Tavisnaiset kelpaa hyödykkeiksi eli vakiplluiksi ja kodinkoneiksi ja viihdykkeeksi, jos sitä kaunista ei saa.

Hoikka ei tarkoita kaunista

No ei kun niin, kun naisen pitää olla nuori, kaunis ja hoikka- ainoastaan sellaiset on naisia., eikä mies voi rakastua, kuin nuoreen, kauniiseen ja hoikkaannaiseen.

Vierailija
102/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niille epähaluttaville kunnollisille miehille sitten kelpaa epähaluttava kunnollinen nainen? Kun epähaluttavia naisia kerran vain rapajuopot lähestyvät, niin eikö siinä olisi saumaa epähaluttavalla kunnollisella miehellä tasoiseensa naiseen, jos viitsisi lähestyä sellaista?

Epähaluttava nainen = läski nainen ja tämä on turn off miehille, vaikka he itse myös olisivat epähaluttavia naisten mielestä (vaikkei läskejä). Kun taas pulskat varmaan löytävät itselleen parinsa Tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://cdn.technologyreview.com/i/images/tinder-graph.jpg

Siinä ero miesten vs naisten saamien matchien määrässä.

Hmm. Jos tämä on yhtään luotettava grafiikka toi tarkoittaa sitä että tinderissä on 20kertainen määrä miehiä verrattuna naisiin. Ei ihme että naiset ei löydä hyvää miestä sieltä!

Ei niin, kun menee aika etsiessä ne helmet se kaiken moskan keskeltä. Sitä tosiaan on paljon siellä.

Vierailija
104/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niille epähaluttaville kunnollisille miehille sitten kelpaa epähaluttava kunnollinen nainen? Kun epähaluttavia naisia kerran vain rapajuopot lähestyvät, niin eikö siinä olisi saumaa epähaluttavalla kunnollisella miehellä tasoiseensa naiseen, jos viitsisi lähestyä sellaista?

Epähaluttava nainen = läski nainen ja tämä on turn off miehille, vaikka he itse myös olisivat epähaluttavia naisten mielestä (vaikkei läskejä). Kun taas pulskat varmaan löytävät itselleen parinsa Tinderistä.

Hyvä, että myös lyhyille miehille riittää noita kauniita naisia.

Vierailija
105/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epähaluttava mies= ylipainoinen, sksinvonkaaja, tupakoi, juoppo, tatuointeja tai lävistyksiä, yh, etsii 30 vuotta ja siitä ylöspäin nuorempaa, ei kelpaa oman ikäiset, ei kelpaa vanhemmat, prshäirikkö, rikollinen, nrkki

Vierailija
106/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen hakee puolisoa ulkomailta, suomalaisia miehiä ei edes riitä.

Vierailija
107/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen hakee puolisoa ulkomailta, suomalaisia miehiä ei edes riitä.

Olen 170 cm pitkä nainen, ruotsalaiset ja norjalaiset miehet on pidempiä kuin suomalaiset miehet niin löytyy helpommin puoliso sieltä. Olen suomalaisille miehille liian pitkä.

Vierailija
108/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on ollut muita deittipalveluja. Kaikista palveluissa joissa olen pyörähtänyt (tinderiä lukuunottamatta) olen saanut juuri sellaista seuraa mitä olen halunnut (parisuhde). En ota kantaa kuinka huonoja miehiä tinderiin eksyy, kun itsekin kävin siellä. Mutta se ei todellakaan ole parisuhdetta etsiville miehille tarkoitettu palvelu. Ikäväkseni joudun toteamaan että vaikka kaikki haukkuu esim. Suomi24 treffi sivustoa että siellä on vain jämänaiset, itse väitän että tinderiin eksyvät ne.

Vierailija
109/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm pitkä nainen, ruotsalaiset ja norjalaiset miehet on pidempiä kuin suomalaiset miehet niin löytyy helpommin puoliso sieltä. Olen suomalaisille miehille liian pitkä.

On myös parempi mahdollisuus muuttaa toiseen maahan, Suomessa menee kaikki niin huonoksi.

Vierailija
110/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös parempi mahdollisuus muuttaa toiseen maahan, Suomessa menee kaikki niin huonoksi.

Suomessa on huono ilmapiiri nykyään. Ihmiset todella töykeitä.

Vierailija
111/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mun ystävät ovat kyllä löytäneet Tinderistä ihan tavallisia miehiä puolisoikseen.

Kai me eletään eri todellisuuksissa.

Sun kaverit ovat sitten varmaan olleet niitä epähaluttavia, jos ovat kelpuuttaneet tavalliset miehet

Ilmeisesti sitten. :D

Jotenkin itse rankkaisin esimerkiksi kauniin tankotanssija-hoitsun johonkin muuhun kategoriaan. Tai crossfit-pankkineidin. Tai toso nätin ja nauravaisen opettajaopiskelijan. Tai mallinakin työskennelleen heppatytön. Tai....

No, en kyllä ymmärrä tasoista mitään.

Nuo sinun kuvailusi eivät kerro näistä naisista yhtään mitään. -eri 

Eipä minun heistä enempää tarvitse kertoakaan. Mukavia ja kauniita naisia joka tapauksessa.

Sinun mielestäsi. Sinun mielipiteelläsi ei ole paljon painoarvoa miesten seuranhaussa. 

Osaan ehkä päätellä jotain siitä miten paljon ylitarjontaa on miesseurasta vuosien varrella ollut. :D

Juu, kyllähän nyt perusnäteiltä naisilta sitä tussua vongataan. Sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteiden kanssa. 

Jep, onhan heiltä sitäkin tietenkin vongattu. Parisuhteissa kuitenkin olleet valtaosan aikuisiästään.

Miten niillä sitä vientiä on ollut sitten niin saatanasti? sähän puhut ihan pehmeitä =D 

Mitä kummaa? :D Oikeastiko ajattelet ettei ihmisellä voi olla enää vientiä kun on suhteessa? Ihana.

Vierailija
112/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla naisista siellä on nuoria lapsia elämässä.

Parhaassa iässä oleva kaunis nainen, pari pientä lasta, miestä etsimässä. Sillä voi olla hyvä koulutus, oma talo ja kaikki materia ok. Sitten parisuhteen puolelta romahtanu.

Uskotte tai ette niin nainen jolla on lapsi tai lapsia, sen kohtalo ajautua vain tapailusuhteisiin.

Vierailija
113/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naisille:

Jostain syystä on siis niin että Tinderissä ns. naamaraja on paljon korkeamma kuin livenä. Livenä se 80% miehistä saa parisuhteen, Tinderissä lähes 90% miehistä on näkymättömiä.

Mikä omasta mielestänne on syynä tähän?

Johtuuko se siitä että tykkäyksiä saa komeammiltakin, niin rima nousee ja vähemmän komeat jäävät?

Vai odottetako te että kiinnostuksen ja perhosten vatsassa pitäisi herätä jo Tinder-profiilin perusteella (tämä selittäisi miksei tavismies herätä kiinnostusta)? Itselleni on selvää ettei Tinder-profiili herätä vahvempaa kiinnostusta, vasta livenä syntyy jotain jos syntyy, Tinder on vain ensikontakti ja keino vähän selvittää ollaanko edes potentiaalisesti samantyyppisiä.

Vierailija
114/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisia ei oteta töihin kun voi tulla raskaaksi ja vielä haukutaan päälle. Ruotsissa kysytään mitä työtä haluaisit tehdä ja työtä järjestyy.

115/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä on tutkittu ihan tieteellisesti ja siellä todettiin että 80% naisista on kohdistavat tykkäyksen 20%:n miesparhaimmistolle. Eli viidennes miehistä kerään käytännössä koko potin jota sitten pyörittelevät mielensä mukaan. Tutkimuksen lopuksi todettiin että jos mies ei kuulu kuumimpaan viidennekseen niin Tinderissä on melko turhaa olla.

Käytännössä tämä tarkoittaa että tavallisen tai jopa keskevertoakin atraktiivisemman miehen on aika turha olla Tinderissä. Naiset taasen kilvoittelevat siitä kuumimmasta viidenneksestä joten naistekin on vaikeaa siellä pärjätä. 

Olen sitä mieltä että Tinder on käytännnössä hyvin vaikea foorumia vaikka se näennäisesti onkin helppo tapa kohdata vastakkaista sukupuolta.

Toinenkin karmaiseva tutkimus sanoo ikäiviä asioita: naiset kokevat vain 17% miehistä atraktiivisina kun taas miehet kokevat 46% naisista atraktiivisina. Huikea ero näissä lukemissa - ei ihme että on niin vaikeaa löytää sopivaa.

Vierailija
116/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yeah, right.

Enemmistölle 170cm tai sitä pidemmistä miehistä kävisi 170cm nainen helposti. Myös useimmille tuota lyhyemmistä.

Kyse on vain siitä että sinä vaadit todella pitkää miestä.

Vierailija
117/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla naisista siellä on nuoria lapsia elämässä.

Parhaassa iässä oleva kaunis nainen, pari pientä lasta, miestä etsimässä. Sillä voi olla hyvä koulutus, oma talo ja kaikki materia ok. Sitten parisuhteen puolelta romahtanu.

Uskotte tai ette niin nainen jolla on lapsi tai lapsia, sen kohtalo ajautua vain tapailusuhteisiin.

Tämäkin on jotenkin hassu harhaluulo johon törmää vain palstalla. Kun avaat silmäsi ja katsot ympärillesi, huomaat että yyhoot todellakin pariutuvat uudestaan ihan vakituisiin suhteisiin.

En siis itse huolisi ikipäivänä lisääntynyttä miestä, mutta noin yleensä eivät kersat todellakaan tunnu haittaavan tai hidastavan menoa.

Kaveri erosi 8 vuoden suhteesta keväällä. Hän on siilitukkainen ja lävistetty nainen jolla on 2 pienehköä lasta, 3 kissaa ja koira. Meni kuukausi niin alkoi tapailla uutta miestä. Mies haluaa suhteen, ystäväni jarruttelee lasten takia.

Ihan vain yhtenä esimerkkinä.

Vierailija
118/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hakenut seuraa tinderistä. Enkä aio hakea jatkossakaan..

Vierailija
119/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille:

Jostain syystä on siis niin että Tinderissä ns. naamaraja on paljon korkeamma kuin livenä. Livenä se 80% miehistä saa parisuhteen, Tinderissä lähes 90% miehistä on näkymättömiä.

Mikä omasta mielestänne on syynä tähän?

Johtuuko se siitä että tykkäyksiä saa komeammiltakin, niin rima nousee ja vähemmän komeat jäävät?

Vai odottetako te että kiinnostuksen ja perhosten vatsassa pitäisi herätä jo Tinder-profiilin perusteella (tämä selittäisi miksei tavismies herätä kiinnostusta)? Itselleni on selvää ettei Tinder-profiili herätä vahvempaa kiinnostusta, vasta livenä syntyy jotain jos syntyy, Tinder on vain ensikontakti ja keino vähän selvittää ollaanko edes potentiaalisesti samantyyppisiä.

Hei, ihan oikeasti. Jos tinderissä on jokaista naista kohden 20 miestä ja kaikki miehet tykkäilevät naisista. Mitä luulet että jaksaako ne swaippailla miehiä kovinkaan pitkään kun kaikista tulee matchi? Jaksaisitko itse? Ja vaikka kuinka sanot että et ole pinnallinen niin eiköhän tuon jälkeen ne parhaimman näköiset vaan swaippailla! Ainakin miehenä voin rehellisesti sanoa että toimisin niin vaikka en todellakaan ole pinnallinen ihminen.

Vierailija
120/318 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yeah, right.

Enemmistölle 170cm tai sitä pidemmistä miehistä kävisi 170cm nainen helposti. Myös useimmille tuota lyhyemmistä.

Kyse on vain siitä että sinä vaadit todella pitkää miestä.

Suomalaiset miehet haluaa 165 cm tai sitä lyhyemmän naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän