Miksi Tinderissä ei ole kunnollisia miehiä? Tässä vastaus
Miehenä olen samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä että Tinderistä on vaikeaa, lähestulkoon mahdotonta, löytää kunnollista miestä. Ymmärrän sen täysin.
Siihen on aika yksinkertainen selitys.(Varoitus, älä lue jos olet ammattiloukkaantuja)
Jakakaamme miehet kolmeen kategoriaan haluttavuuden, ja kahteen kategoriaan sen perusteella mitä he hakevat.
On todella komeat, tavalliset ja epähaluttavat. Sitten on pelkkää seksiä hakevat ja parisuhdetta haluavat.
Komealle seksiä hakevalle miehelle Tinder on taivas. Voi hakea seksiä ilman pelimiehen mainetta omissa kaveripiireissä, ja ilman että joutuu lähtemään baarikierrokselle. Nämä miehet ovat ehdottomasti Tinderissä.
Komealle parisuhdetta hakevalle miehelle Tinder on turhaa. Tämä mies löytää seuraa livenä, jos sosiaalisia taitoja on vähänkin. Miksi harrastaa hakuammuntaa Tinderissä? Siksi näitä miehiä on Tinderissä vähän.
Tavallisille, riippumatta siitä mitä he hakevat, Tinder on ajan haaskausta koska naiset swaippaavat heidät vasemmalle..pl. epähaluttavat naiset joita lähestyvät livenä vain rapajuopot. Suurin osa miehistä on naisille harmaata massaa, koska harva meistä erottuu muista. Livenä ehkä, Tinderissä ei.
Siten on mahakkaat setämiehet jotka lähettelevät pippelinkuvia ja muut vastaavat. Näillä ei ole mitään hävittävää, eikä selvästikään häpeän tunnetta siitä että naiset kokevat ehidät inhottavina.
Epähaluttavat mutta kunnolliset katoavat Tinderistä koska 0 matchia masentaa ennen pitkää. kts. tavalliset miehet.
Mitä jää jäljelle?
Komeat pelimiehet (ainoat jotka saavat matcheja)
Ne tavallisen näköiset jotka eivät ole vielä löytäneet naista livenä, kaikoavat Tinderistä ennen pitkää koska eivät saa matcheja kuin epähaluttavilta naisilta
Törkimykset
Epähaluttavat miehet, katoavat myös ennen pitkää, millä ei ole merkitystä koska ovat jo näkymättömiä
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt, miksi te miehet olette siellä Tinderissä, kun se on noin kamala paikka?
En ole enää. Olin aika pitkään koska ei ollut mitään hävittävääkään. Mistä sitä tietää vaika lottovoitto (kiva tavallinen nainen) osuisi kohdalle.
Kiva, tavallinen nainen= itseä vähintään 10 vuotta nuorempi, laiha, sarasiepin näköinen, lapseton, tatuoimaton, ei silmälaseja, piitkää tukka, pukeutuu aina mekkoon, ei lapsia, ei koiraa, kissoja , timmi, ei katso tositvt: tä ( mies toki saa katsoa urheilua ja pukea, toisin kuin tosi tv, urheilu ja poke kertoo fiksuudesta), neitsyt ( tai max 2 seksiuhdetta vaki poikaystävän kanssa)
no, ei tuo nyt ole paljon vaadittu. Vähintään nuo kriteerit pitää perusnaisen täyttää
OK. No perusmiehen pitää täyttää sitten seuraavat kriteerit vähintään: vähintään 185 cm pitkä, korkeintaan 30, vuotias, akateemisesti koulutettu, geenikomea, älykäs, fiksu, herrasmies, urheilullinen, hoikka, mutta lihaksikas, hyvä sängyssä, hellä, romanttinen, uskollinen, hyvä keskustelija, hyvä huumorintaju, lapseton, uskollinen, paksu tukka, suora nenä, ei silmälaseja......
Kyllä meillä naisilla on oikeus vaatia perusmieheltä tämmöistä, kun teidän perusnainen on tommoinen. Jos et ole tuota, et ole perusmies, olet alempitasoinen kuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.
Ei auta Tinderissä.
Livenä omaa sarjaa ovat olleet omissa silmissä kivannäköiset, tavalliset aktiiviset naiset joista saa seuraa telttaretkille tai lenkille.Tinderissä omaa sarjaa ovat olleet vain massiivisesti ylipainoiset ja luonteeltaan omituiset naiset jotka vain odottavat passiivisesti että mies tulee ja vie.
Eli arvioit tasosi yläkanttiin. Kuinka pitkä olet, ikäsi ja koulutuksesi?
Mitä merkitystä sillä on? Tuollaisten naisten kanssa olen treffaillut ja seurustellut, joten tasoni on varmaankin tuo...eikö?
Koska vikiset täällä siitä, ettet saa tinderistä sitä missiä kainaloon. Ulkonäkökeskeinen appi ei anna persoonasi loistaa, jos naamasi ja kroppasi ovat yhtä rumat kuin niillä tindermatcheilläsi, joita kuvailit omituisiksi ja massiivisen ylipainoisiksi. Eli ulkomuotosi ei appissa riitä sen saamiseen, mitä sieltä haluat
Kuten jo sanoin, Tinderissä tapaamistani naisista ylivoimaisesti mukavin ja normaaleimmin käyttäytynyt asui suljetulla osastolla, mahdollisesti pysyvästi.
Onko "omituinen" kovin epäreilu kuvaus esimerkiksi naisesta joka asui kolmekymppisenä äitinsä luona eikä saanut lupaa treffeille muuten kuin kotona äitinsä valvonnan alla?
Tai naisesta joka ensitapaamisella haukkui minut pystyyn liikuntaharrastuksen ja liian hienon paidan takia takia, ilmestyttyään treffeille tuhannen tuiskeessa?
Voiko yli 100-kiloista ja n- 160-senttistä naista kuvata massiivisen ylipainoiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt, miksi te miehet olette siellä Tinderissä, kun se on noin kamala paikka?
Miksi naiset ovat siellä jos sieltä ei mitään löydy?
No löytyyhän sieltä. Te miehethän kokoajan toitotatte, miten se on pnosovellus ja kiertopalkintonaiset siellä jakaa plluaan lastikkoleuka- malllleille. Siksi. Menkää te tavalliset ja rumat miehet pois sieltä. Hus. Teitä ei kukaan halua.
Ei selvästi löydy kun jatkuvasti itkette ettei löydy hyviä miehiä mistään. Myönnä ettet ole hyvien miesten tasoinen.
En minä ole itkenyt , enkä itke. Nyt alkoi syyttely, kun kerroin vain totuuden. Edelleen: menkää rumat ja tavalliset miehet pois sieltä Tinderistä haaskaamasta meidän naisten aikaa! Vtuttaa selata näitä urpåja siellä.
Jatkuvasti naiset vinkuu "missä ne hyvät miehet on!" Minulla on oikeus olla tinderissä, et voi asialle mitään. Voisin alkaa tehtailemaan feikkiprofiileja haaskataakseni lisää naisten aikaa! :D
Ne tunnistaa siellä. En käytä aikaani niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.
Ei auta Tinderissä.
Livenä omaa sarjaa ovat olleet omissa silmissä kivannäköiset, tavalliset aktiiviset naiset joista saa seuraa telttaretkille tai lenkille.Tinderissä omaa sarjaa ovat olleet vain massiivisesti ylipainoiset ja luonteeltaan omituiset naiset jotka vain odottavat passiivisesti että mies tulee ja vie.
Eli arvioit tasosi yläkanttiin. Kuinka pitkä olet, ikäsi ja koulutuksesi?
Mitä merkitystä sillä on? Tuollaisten naisten kanssa olen treffaillut ja seurustellut, joten tasoni on varmaankin tuo...eikö?
Koska vikiset täällä siitä, ettet saa tinderistä sitä missiä kainaloon. Ulkonäkökeskeinen appi ei anna persoonasi loistaa, jos naamasi ja kroppasi ovat yhtä rumat kuin niillä tindermatcheilläsi, joita kuvailit omituisiksi ja massiivisen ylipainoisiksi. Eli ulkomuotosi ei appissa riitä sen saamiseen, mitä sieltä haluat
Kuten jo sanoin, Tinderissä tapaamistani naisista ylivoimaisesti mukavin ja normaaleimmin käyttäytynyt asui suljetulla osastolla, mahdollisesti pysyvästi.
Onko "omituinen" kovin epäreilu kuvaus esimerkiksi naisesta joka asui kolmekymppisenä äitinsä luona eikä saanut lupaa treffeille muuten kuin kotona äitinsä valvonnan alla?
Tai naisesta joka ensitapaamisella haukkui minut pystyyn liikuntaharrastuksen ja liian hienon paidan takia takia, ilmestyttyään treffeille tuhannen tuiskeessa?
Voiko yli 100-kiloista ja n- 160-senttistä naista kuvata massiivisen ylipainoiseksi?
Ja jos nyt kysyt että miksi kävin tapaamassa näitä naisia, niin:
Äitinsä luona asuneella oli vanhat kuvat, eikä hän kertonut mitään tilanteestaan.
Junttinaisella myös vanhat kuvat, tavattiin lyhyen viestittelyn jälkeen koska oli asiaa ko. paikkakunnalle muutenkin.
Suljetula oosastolla asuva kertoi että en halua tavata häntä yhden asian takia jota hän ei kehtaa kertoa, joten lupasin että tavataan joka tapauksessa niin ei tarvitse jännittää. Pidin totta kai lupaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mun ystävät ovat kyllä löytäneet Tinderistä ihan tavallisia miehiä puolisoikseen.
Kai me eletään eri todellisuuksissa.
Sun kaverit ovat sitten varmaan olleet niitä epähaluttavia, jos ovat kelpuuttaneet tavalliset miehet
Ilmeisesti sitten. :D
Jotenkin itse rankkaisin esimerkiksi kauniin tankotanssija-hoitsun johonkin muuhun kategoriaan. Tai crossfit-pankkineidin. Tai toso nätin ja nauravaisen opettajaopiskelijan. Tai mallinakin työskennelleen heppatytön. Tai....
No, en kyllä ymmärrä tasoista mitään.
Nuo sinun kuvailusi eivät kerro näistä naisista yhtään mitään. -eri
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä tasoteoriasta (kun te naiset tunnutte siitä kovasti pitävän), niin arvon leidit varmaankin muistavat että tason ratkaisee se millaisen miehen saa parisuhteeseen. Ei se keneltä saa matchin tai panon.
Eli en "laske rimaa" sillä perusteella että tavisnainen sai matchin urheilijalta tai sivusuhdepanon toimarilta.
Oma taso = millaisia naisia saan livenä. Jos naiset nirsoilevat Tinderissä, se ei muuta sitä millaisen naisen kanssa olen valmis parisuhteeseen.
Niinkö. No tasoteorian mukaan nainen etsii siellä Tinderissä myös parisuhdetta. Hän mälsää vain semmoiset joita voisi edes vaan harkita parisuhteeseen, kunhan on selvittänyt tarkemmin, minkälainen mies on. Eli jos et saa mätsiä, et ole naisen mielestä riittävän tasokas parisuhteeseen, jos nainen ei halua tavata, et ole riittävän tasokas parisuhteeseen.
Edelleen= jos et saa mielestäsi oman tasoisiasi naisia Tinderisdä, niin miksi olet siellä?
Mielenkiintoista, että minun komea ja fiksu työssäkäyvä poikani on yrittänyt etsiä tinderistä puolisota (ei pelkkää seksiseuraa), mutta mielepahakseen ei ole löytänyt. On kuulema kyllä käynyt tapailemassa, mutta...
Sanoin että etsi ihmeessä livenä, kuka kunnollinen siellä norkoaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mun ystävät ovat kyllä löytäneet Tinderistä ihan tavallisia miehiä puolisoikseen.
Sun kaverit ovat sitten varmaan olleet niitä epähaluttavia, jos ovat kelpuuttaneet tavalliset miehet
Jotenkin itse rankkaisin esimerkiksi kauniin tankotanssija-hoitsun johonkin muuhun kategoriaan. Tai crossfit-pankkineidin. Tai toso nätin ja nauravaisen opettajaopiskelijan. Tai mallinakin työskennelleen heppatytön. Tai....
Eipä minun heistä enempää tarvitse kertoakaan. Mukavia ja kauniita naisia joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No löytyyhän sieltä. Te miehethän kokoajan toitotatte, miten se on pnosovellus ja kiertopalkintonaiset siellä jakaa plluaan lastikkoleuka- malllleille. Siksi. Menkää te tavalliset ja rumat miehet pois sieltä. Hus. Teitä ei kukaan halua.
Ei selvästi löydy kun jatkuvasti itkette ettei löydy hyviä miehiä mistään. Myönnä ettet ole hyvien miesten tasoinen.
En minä ole itkenyt , enkä itke. Nyt alkoi syyttely, kun kerroin vain totuuden. Edelleen: menkää rumat ja tavalliset miehet pois sieltä Tinderistä haaskaamasta meidän naisten aikaa! Vtuttaa selata näitä urpåja siellä.
Jatkuvasti naiset vinkuu "missä ne hyvät miehet on!" Minulla on oikeus olla tinderissä, et voi asialle mitään. Voisin alkaa tehtailemaan feikkiprofiileja haaskataakseni lisää naisten aikaa! :D
Ja silti ei miestä löydy, vaan roikut edelleenkin siellä?
Minkä näköinen on tavallinen mies? Mitä sillä tarkoitetaan?
Edelleenkään kukaan mies ei ole vastannut siihen, että miksi ovat Tinderissä vaikka sieltä ei saa kaikki edes mätsejä, treffeistä tai parisuhteesta puhumattakaan, ja jos saa, niin mätsit ovat " omaa tasoa alemmilta" naisilta, eikä edes pimperoo saa, vaikka on pnosovellus.
Vastatkas, miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minun heistä enempää tarvitse kertoakaan. Mukavia ja kauniita naisia joka tapauksessa.
Sinun mielestäsi. Sinun mielipiteelläsi ei ole paljon painoarvoa miesten seuranhaussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista myös, että naisen "tavallinen mies" voi oikeastaan tarkoittaa mitä tahansa. Suurin osa esimerkiksi luulee, että "tavallisella miehellä" on jotkut selvästi erottuvat lihakset luonnostaan ja Bull Mentula (käyttänyt vuosikymmeniä hormojea) on sitten se mies joka treenaa ihan oikeasti ja on lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä tasoteoriasta (kun te naiset tunnutte siitä kovasti pitävän), niin arvon leidit varmaankin muistavat että tason ratkaisee se millaisen miehen saa parisuhteeseen. Ei se keneltä saa matchin tai panon.
Eli en "laske rimaa" sillä perusteella että tavisnainen sai matchin urheilijalta tai sivusuhdepanon toimarilta.
Oma taso = millaisia naisia saan livenä. Jos naiset nirsoilevat Tinderissä, se ei muuta sitä millaisen naisen kanssa olen valmis parisuhteeseen.
Niinkö. No tasoteorian mukaan nainen etsii siellä Tinderissä myös parisuhdetta. Hän mälsää vain semmoiset joita voisi edes vaan harkita parisuhteeseen, kunhan on selvittänyt tarkemmin, minkälainen mies on. Eli jos et saa mätsiä, et ole naisen mielestä riittävän tasokas parisuhteeseen, jos nainen ei halua tavata, et ole riittävän tasokas parisuhteeseen.
Edelleen= jos et saa mielestäsi oman tasoisiasi naisia Tinderisdä, niin miksi olet siellä?
Jostain syystä jotta nainen kiinnostuisi miehestä Tinderissä, on tämän oltava todella komea tai muuten puitteiltaan todella laadukas. Kovempaa tasoa kuin mikä voisi hyvin riittää livenä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään kukaan mies ei ole vastannut siihen, että miksi ovat Tinderissä vaikka sieltä ei saa kaikki edes mätsejä, treffeistä tai parisuhteesta puhumattakaan, ja jos saa, niin mätsit ovat " omaa tasoa alemmilta" naisilta, eikä edes pimperoo saa, vaikka on pnosovellus.
Vastatkas, miehet!
Tee ihmeessä oma ketjusi tästä. Kun noin jaksat jankata.
Tuossa jo linkkasin googlen hakutuloksen, jossa löytyi 247 000 osumaa naisten ulinoille vauvapalstalla tinderistä ja miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten eri asia kauanko Tinder-suhteet kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi. Sinun mielipiteelläsi ei ole paljon painoarvoa miesten seuranhaussa.
Osaan ehkä päätellä jotain siitä miten paljon ylitarjontaa on miesseurasta vuosien varrella ollut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti ei miestä löydy, vaan roikut edelleenkin siellä?
Edelleen? . En ole ollut siellä kuin viikon. Nyt on jo sovittuna 5 treffit. Työstä käy tämä miesten valkkaaminen. Miksi ette usko, jos teille sanoo, että ei kiinnosta?
Tyttöystävät ja treffit ovat olleet 11v nuoremmasta 2v vanhempaan.
Yksi laiha, muut hoikkia tai normaalipainoisia, ei Sara Siepin näköisiä. Lapsettomia kyllä. Ei neitsyitä.
Muihin kyllä/ei. Osaan pätenyt nuo, osaan ei. Tosi-tv:tä ei ole tainnut kukaan juuri katsoa.