En saa mieheltäni tarpeeksi huomiota!
En saa mieheltäni tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä, mitä naisena tarvitsisin tunteakseni itseni rakastetuksi. Perseelle läpsiminen ei ole sitä hellyyttä mitä kaipaan..
Kommentit (10)
En minäkään, joten olen alkanut miettiä muita vaihtoehtoja. Menen ihan hukkaan tässä suhteessa...
Keskustelkaa asiasta. Kerro mitä haluat ja kysy mitä hän haluaa.
Olen miljoonasti kertonut.. Mies osoittaa rakkautensa teoilla, esim. siivoamisella, ja olen siitä kyllä kiitollinen. Mutta läheisyys tuntuu aina tulevan vain minun puolelta. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:59"]Keskustelkaa asiasta. Kerro mitä haluat ja kysy mitä hän haluaa.
[/quote]
Harvaan mieheen keskustelu toimii :( Mies on saalistaja ja kilpailija - sopiva määrä miehen silmien edessä flirttiä muille herättää vaistot ;) Toki jos mies on järjettömän mustasukkainen, sit kannattaa miettiä onko suhteessa mitään järkeä: Omistaminen ilman Taistelua...
palstan lukijoista suurin osa on naisia.
naiset antavat vinkkejä toisille naisille siitä, mitä mies ajattelee ? LOLOLLLLLLOOO =)
toimii, ihan yhtä hyvin kuin homomies kertoisi heteromiehelle siitä, kuinka nainen ajattelee.
8, homomiehet tietävät varmasti paremmin mitä nainen ajattelee, kuin heteromies. Huomioin miestä itse läheisyydellä.
lol