Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nainen, olisitko mieluummin kaunis vai rikas?

Vierailija
23.07.2014 |

Siinä siis kysymys. Jos saisit valita elämän, jossa sinulla on alusta asti paljon rahaa, mutta ei ulkonäköä. (Ja sanotaan vielä että ulkonäössä on jotain sellaista, joka estää myös sen että voisit käyttä rahaasi kauneusleikkauksiin ja muuttaa ulkonäkösi,  kaikista ei saa kaunita edes leikkaamalla.)

Tai että olisit kaunis, mutta synnyt köyhään perheeseen. 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:51"]

Kaunis. Kyllä sitä sitten ulkoisilla avuilla äkkiä rikkaan elättäjän itselleen nappaisi. ;)

[/quote]

Et tainnut lukea koko ketjua?

Vierailija
42/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ne jotka valitsevat kauneuden, eivät ymmärrä miten kurjaa totaalinen köyhyys voi olla. Tässähän ei ole kysymys mistään alinta duunaripalkkaa vetävästä suomalaisesta vaan täydestä köyhyydestä syntymästä kuolemaan. Koko elämänsä ajan joutuu miettimään onko rahaa seuraavaan ateriaan ja jos on, onko sitä seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas. Ois kyllä ikävä olla ruma, kun nyt olen kaunis ja keskituloinen. Mutta rikkaana on ihan sama miltä näyttää. Esimerkkinä vaikka Donald Trump exineen ja lapsineen sekä Bernie Ecclestone exineen ja lapsineen. 

Vierailija
44/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän Onassiksen tarinan, se oli muuten veli joka kuoli, mutta hänellä olisi toisaalta ollut enemmän edellytyksiä päästä yli murheistaan kuin köyhällä, jonka elämässä tapahtuu myös tragedioita. Ei tarvitse odottaa että pääsee kelan kautta terapiaan, voi tehdä asioita jotka kaiken järjen mukaan veisivät ajatukset pois murheista jne.

Silti Onassis haki koko elämänsä miesten hyväksyntää, miehiä riitti rahoista nauttimaan, mutta epäilen että se ei poista syvää tyytymättömyyttä jota tuntee itseään kohtaan. Ja veikkaan että monella naisella se, miten itsestään ajattelee, riippuu yhä edelleen paljon ulkonäöstä. En sano että sen pitäisi riippua, mutta näin se taitaa olla...

Vierailija
45/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:37"]

Kysyin kysymyksen, kun tuli mieleen Christina Onassiksen tapaus. Ulkonäkö ns. unfortunate, ei osannut nauttia rahoista niin kuin täällä on kuvailtu (matkustaa, harrastaa).

ap

[/quote]

Hänellä oli varmaan suhteellisen menestyneitä miehiä puolisoina ja miehet nyt tiedetään, kävivät pettämässä. Mutta se on varma, että olisivat pettäneet kaunistakin puolisoa. Kai häneltä odotettiin avioliittoa tuohon aikaan. Muista naisista poiketen kuitenkin pystyi ottamaan eron, useaan kertaan.

Vierailija
46/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, koska raha ratkaisee ison osan perusongelmista ja sillä saa myös paljon sellaista, mikä kompensoi hevoisennaamaa. Tyylikkyys ja klassisuus on aina in.

Vierailija
47/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, tietenkin. Kaunis rupsahtaa pakostikin vanhemmiten, mutta rikas voi rikastua lisää, jos osaa oikein rahansa sijoittaa.

Ja aivan samoin vastaisin, jos kysyttäisiin rikas vai kuuluisa. En missään tapauksessa haluaisi olla kuuluisa siten, että minut kadulla tunnistettaisiin. Olisin mielelläni rikas, eksentrinen erakko. :D

Vierailija
48/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:04"]

Mielestäni ne jotka valitsevat kauneuden, eivät ymmärrä miten kurjaa totaalinen köyhyys voi olla. Tässähän ei ole kysymys mistään alinta duunaripalkkaa vetävästä suomalaisesta vaan täydestä köyhyydestä syntymästä kuolemaan. Koko elämänsä ajan joutuu miettimään onko rahaa seuraavaan ateriaan ja jos on, onko sitä seuraavaan.

[/quote]

Mä veikkaan, että kauneuden valitsevat eivät myöskään ole itse kauniita. Heillä on joku ihme kuvitelma siitä, että ulkonäöllä saa tosta vaan napattua rikkaan miehen. Kuinka monella multimiljonäärillä on joku mallitypy kainalossa? Ei kenelläkään! Kattokaa joidenkin jorma olliloiden ja björn wahlroosien muijia - tavallisia rumia vanhoja naisia. Yleensä kauniit tytöt houkuttelevat seksin perässä juoksevia miehiä ja snobeja, joille kaunis nainen on munanjatke niinku kaikki muukin krääsä, mutta ei oikeasti varakkaita miehiä.

Vierailija
49/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan rikas. Onko Christina Onassis mielestänne susiruma rumuuden symboli? Mielestäni moni lihava ilman meikkiä kulkeva mamma on moninverroin vastenmielisempi. Onassis on vielä ihan ok.

Vierailija
50/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:04"]

[/quote]

Mä veikkaan, että kauneuden valitsevat eivät myöskään ole itse kauniita. Heillä on joku ihme kuvitelma siitä, että ulkonäöllä saa tosta vaan napattua rikkaan miehen. Kuinka monella multimiljonäärillä on joku mallitypy kainalossa? Ei kenelläkään! Kattokaa joidenkin jorma olliloiden ja björn wahlroosien muijia - tavallisia rumia vanhoja naisia. Yleensä kauniit tytöt houkuttelevat seksin perässä juoksevia miehiä ja snobeja, joille kaunis nainen on munanjatke niinku kaikki muukin krääsä, mutta ei oikeasti varakkaita miehiä.

[/quote]

Tässä ketjussahan nimenomaan on oletuksena, ettei kauneuden avulla voi rikastua eli oletuksena on ettei edes rikkaan miehen naiminen muuta asiaa.

Miksi ette osaa pohtia asioita olettamuksina, kärjistettyinä esimerkkeinä yleisellä tasolla???

Vierailija
51/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:09"]

Ja veikkaan että monella naisella se, miten itsestään ajattelee, riippuu yhä edelleen paljon ulkonäöstä. En sano että sen pitäisi riippua, mutta näin se taitaa olla...

[/quote]

Älä veikkaa... Noi on sun ihan omia ajatuksia. Jos naiset olisivat keskimäärin yhtä pinnallisia kuin sinä, niin maailmassa olisi about 10 onnellista muijaa.

Vierailija
52/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. Rahallakaan itsestään ei saa kaunista vaikka kauneusleikkauksessa käviskin. Kauneus on pysyvämpi ominaisuus kuin rikkaus.

Ja kauneudella saa rikkaan miehen ;)

Vierailija
53/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis.

Vierailija
54/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:23"]

Kaunis. Rahallakaan itsestään ei saa kaunista vaikka kauneusleikkauksessa käviskin. Kauneus on pysyvämpi ominaisuus kuin rikkaus.

[/quote]

Nyt menee hermo. Ettekö tajunneet edelleenkään että oletuksena on ettei voi rikastua millään konstilla, elää vaan köyhyydessä ja kurjuudessa koko elämänsä.

Vierailija
55/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä en tajua näitä kauneudella rikkaan miehen haluavia. Silloinhan kyse ei ole rakkaudesta, jos on toisen kanssa rahan takia ja toinen on kanssasi ulkonäön takia. Mielummin valitsisin intohimoisen rakkauden kuin rikkaan puolison. Lisäksi siinä on altavastaavan asemassa, ei välttämättä voi ottaa eroa, jos haluaa pitää elintasonsa, mies voi tehdä mitä huvittaa. Ja ne on miehen rahoja, joudut niitä ehkä isompiin juttuihin aina pyytämään rahaa. Mies on saattanut tehdä jotakin merkittävää rahojen eteen, kun taas itse istut kotona hoitamassa hänen lapsiaan, jotta mies voi jatkaa veljeskerhojen illanvietoissa.

Vierailija
56/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei enää onneksi eletä 50-lukua, jolloin kauneus saattoi riittää naiselle. Ja Christina Onassiksen ongelmat johtuivat varmasti osaksi siitä, että hän kasvoi naiseksi aikana, jolloin ajateltiin, ettei ruma nainen voi olla onnellinen. Vaikka eihän hän edes varsinaisesti ruma ollut, vain ei-kaunis.

Vierailija
57/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo CO ole edes mikään rumilus. Olisin valinnut rumuuden ja rikkauden ennen kauneutta ja köyhyyttä vaikka olisi ollut kyse jostain oikeasti muotopuolesta rumuudesta.

Vierailija
58/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua, aluksi olin sitä mieltä, että kauneuden ottaisin. Olen kaunis ( vaikka itse sanonkin) ja oli nyt vaikea kuvitella että pitäisi olla ruma, kamalalta kuin se kuulostaakin.

En ole mikään rikas, eikä perheenikään ole joten en ole syntynyt kultalusikka suussa, mutta kauniista ulkomuodosta on ollut paljon iloa, ja nautin siitä. MUTTA toisaalta rahalla saa kaikkea huvituksia niiin toisaalta....Mitä sillä kauniilla näöllä sitten tekee kun saa kaikkea rahalla jo. MÄ OTAN RAHAT!

Siinä sitten kauniiit muijat pällistelkööt kun mä törsään niite nokkien edessä ja vien niitte miehet kun lahjon ne materiaalilla ;)

Vierailija
59/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen kumpaakin..ja vielä älykäskin..

Vierailija
60/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:09"]

Ja veikkaan että monella naisella se, miten itsestään ajattelee, riippuu yhä edelleen paljon ulkonäöstä. En sano että sen pitäisi riippua, mutta näin se taitaa olla...

[/quote]

Älä veikkaa... Noi on sun ihan omia ajatuksia. Jos naiset olisivat keskimäärin yhtä pinnallisia kuin sinä, niin maailmassa olisi about 10 onnellista muijaa.

[/quote]

Kauneus on valtava bisnes, voito kertovat että asia on naisille tärkeä, eli en usko että on vain oma olettamukseni. Ja kuten sanoin, en väitä että asian pitäisi olla näin (kauneus naisen itsetunnolle merkittävä).

Ja jos kysymys ei olisi asetettu tahallisen teoreettiseksi (kauneudesta ei saa hyötyä), niin mikä olisi tilanne?!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi