Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nainen, olisitko mieluummin kaunis vai rikas?

Vierailija
23.07.2014 |

Siinä siis kysymys. Jos saisit valita elämän, jossa sinulla on alusta asti paljon rahaa, mutta ei ulkonäköä. (Ja sanotaan vielä että ulkonäössä on jotain sellaista, joka estää myös sen että voisit käyttä rahaasi kauneusleikkauksiin ja muuttaa ulkonäkösi,  kaikista ei saa kaunita edes leikkaamalla.)

Tai että olisit kaunis, mutta synnyt köyhään perheeseen. 

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ja ruma. Nyt olen köyhä ja ruma.

Vierailija
22/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:14"]

No ei se että itse olisi köyhä pois lue sitä vaihtoehtoa, että olisi rikas poikaystävä joka ostelisi kauniille köyhälle tyttöystävälle lahjoja.

[/quote]

No silloinhan tytön omistama varallisuus kasvaisi lahjojen myötä joten tämä ei sovi kysymykseen. Vai olisivatko lahjat aina aineettomia (kuten ulkomaan matka, hemmotteluhoidot yms.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas.

Jännä, että kauneuden ainoana unelmana näyttää olevan, että saisi naitua varakkaan miehen. Hyvin todennäköisesti niin ei kuitenkaan käy. Oon itse syntynyt köyhäksi ja kauniiksi, mutta ulkonäkö on lähinnä houkutellut kusipäisiä varattuja pettäjämiehiä, joista ei ole loppupeleissä ollut mulle mitään iloa.

Vierailija
24/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kysymys on muotoiltu täysin teoreettisella tasolla, kaunis vai rikas. Nämähän ei todellisuudessa sulje toisiaan pois, ja kauneudesta on kautta aikojen ollut naiselle taloudelista etua. Mutta jos leikitään että jossakin rinnakkaistodellisuudessa voisit valita kahden välillä, ja kauneudesta sulle ei luvattaisi muuta kuin hyvä mieli peiliin katsoessa, niin miten valitset?

Itse valitsisin silti kauneuden:P

ap

Vierailija
25/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rahat!

Vierailija
26/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis!!!

Vierailija
27/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut kuinka moni valitsee kauneuden. Mitä sillä tekee? Itse siis tietenkin valitsisin rikkauden.54

Vierailija
28/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:00"]Kaunis! Raha ei tuo onnea.

[/quote]Niin no, olihan hesarissa juuri iso juttu, miten kauniilla on paljon helpompaa.

[/quote]

Ja sä uskot kaiken mitä hesari kertoo?

[/quote]Ko. juttu pohjautui kyllä tutkimuksiin ja tutkijoiden haastatteluihin. Siitä vain harrastamaan lähdekritiikkiä, jos kiinnostaa.

Vierailija
29/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, koska saisi melkein mitä vaan ostaa ja tehdä. Kaunis voisi rupsahtaakin jossain vaiheessa, ainakaan ei enää 60v kiinnostaisi ketään vaikka olisikin hyvin säilynyt.

Vierailija
30/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas. Mitä tekee kauneudella, jos on kasapäin rahaa? Voi hankkia ystäviä, viettää aikaa eri maissa luksuskohteissa, ostaa huvilan ja sinne kaiken mitä haluaa jne. Ei siinä enää miestä kaipaa.

Vierailija
31/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin yllättää, miten moni kaavailee hankkiutuvansa kauniina rikkaisiin naimisiin.

Vierailija
32/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:18"]

Rikas.

Jännä, että kauneuden ainoana unelmana näyttää olevan, että saisi naitua varakkaan miehen. Hyvin todennäköisesti niin ei kuitenkaan käy. Oon itse syntynyt köyhäksi ja kauniiksi, mutta ulkonäkö on lähinnä houkutellut kusipäisiä varattuja pettäjämiehiä, joista ei ole loppupeleissä ollut mulle mitään iloa.

[/quote]

Sama, eipä ole mitään rikkaita unelmien prinssejä vastaan tullut (ennen nykyistä miestäni, joka on ihan yhtä pa kun minäkin :D). Ei se raha onnellisuutta takaa mutta toisi jonkinnäköistä turvaa ja olisi mahdollisuus toteuttaa itseään, ilman että vuokrapäivä kolkuttaa kokoajan takaraivossa. Ja kauneus on muutenkin katoavaista, rahalle saa sentään jotain vastinetta.

Vierailija
33/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin rikkauden, saan estetiikkaa ja yltäkylläisyyttä enemmän kuin tarpeeksi korvaamaan oman ulkonäön puutteet. Plus että on aikaa ja rahaa kehittää itseään ja tehdä hyvä lähimmäisilleen. Kauniilla tulee olemaan köyhänä niin rankka elämä että ei paljon ehdi peiliin katsella.

Vierailija
34/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta rikas. Ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Ja todellakin kauneus on katoavaista. Ja kaunis nainen vetää puoleensa miehiä, jotka rakastuvat ulkonäköön, ei itse ihmiseen ja Se ei ole minkään arvoista.

Vierailija
35/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas.

Jos olisi ruma ja rikas, niin elämän sisältökin voisi olla aika hitosti mielenkiintoisempaa ku vaan miettiä sitä, että toivoisi keräävän katseita joltain varakkailta miehiltä. Voisi tehdä ihan mitä tahansa, matkustella, harrastaa kalliita lajeja, syödä terveellistä gourmet safkaa, treenata upeissa spa-kuntokeskuksissa, seikkailla, opiskella parhaissa yliopistoissa ja palkata yksityisopettajia mihin tahansa asioihin, kokea ja nähdä sen sijaan, että ajatukset pyörisivät vaan oman navan ympärillä toivoen, että joku äijä ihastuu sun kauneuteen ja ostelee jotain krääsää, että saisi pillua.

Vierailija
36/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kysymyksen, kun tuli mieleen Christina Onassiksen tapaus. Ulkonäkö ns. unfortunate, ei osannut nauttia rahoista niin kuin täällä on kuvailtu (matkustaa, harrastaa).

ap

Vierailija
37/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:37"]

ei osannut nauttia rahoista niin kuin täällä on kuvailtu (matkustaa, harrastaa).

ap

[/quote]

Mun mielestä se ei edes ollut ruma. Ja väitän, että monen miehen silmissä toi olisi naisellisempi ja viehättävämpi kuin joku malli tai fitnessmuija, jonka ulkonäön naiset toivoisivat saavansa.

Vierailija
38/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. Kyllä sitä sitten ulkoisilla avuilla äkkiä rikkaan elättäjän itselleen nappaisi. ;)

Vierailija
39/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olisin mieluummin.

Vierailija
40/72 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:37"]

Kysyin kysymyksen, kun tuli mieleen Christina Onassiksen tapaus. Ulkonäkö ns. unfortunate, ei osannut nauttia rahoista niin kuin täällä on kuvailtu (matkustaa, harrastaa).

ap

[/quote]

Vähänkö sä olet tyhmä, jos oikeesti kiteytät ton muijan elämän tragediat siihen, ettei se ollut ulkoisesti joku mannekiini. Ton poika kuoli lentoturmassa, mutsi teki itsarin, sen perheen yksityisasioita riepoteltiin julkisuudessa ja sä sanot, että sen on täytynyt olla surullinen, koska se on sun mielestä ruma, hahhahhah! WAKE UP!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi