Koukussa Solsidan-sarjaan. Muita?
Kommentit (14)
Täällä kans ollaan koukussa. Appivanhemmat lainas tuotantokaudet mulle, kun poika oli just syntynyt. Siinä imettäessä ja toipilaana niitä tuli kytättyä tuntitolkulla.
Joo, ihan loistava. Uusia jaksoja odotellessa, koskahan niitä tulee , tietoa?
Eikös se kolmas tuotantokausi tullut viime kesänä?nytkö tulee uusintoja jostain?
Minä, mutta en löydä neloskauden jaksoja mistään! Vinkkejä, mistä voisin katsoa ne? Tekstit tarvitsen, tosin englanninkielisetkin riittää.
Mä en voi katsoa sitä koska se Ove on niin ärsyttävä.
Hauska sarja, mä en vaan kestä katsoa sen naapurin peroksidiblondin turpaa kun se puhuu.
Toisen naapurin Ove-pihiukkeli on hauskin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 10:45"]
Minä, mutta en löydä neloskauden jaksoja mistään! Vinkkejä, mistä voisin katsoa ne? Tekstit tarvitsen, tosin englanninkielisetkin riittää.
[/quote]
Swefilmer.com
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 10:45"]
Eikös se kolmas tuotantokausi tullut viime kesänä?nytkö tulee uusintoja jostain?
[/quote]
Avalta tulee uusintana, ne tulevat myös nettiin katsomo.fi:hin.
Discshop myy nyt tk 2 ja 3 ~8€/kpl
Peittoaa suomalaiset sarjat tullen mennen, siis aivan mahtava. Mun mielestä tämä blpndi Mickan, joka on muuten käsikirjoittanut sarjaa, on siis uskomattoman kaunis ja samalla hömppä. Ehdoton fani täällä :)
Eläisin mielelläni samanlaista elämää kuin Mickan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:16"]Eläisin mielelläni samanlaista elämää kuin Mickan.
[/quote] Minäkin, kunhan mies ei olisi niin höntti :D jokohan uutta kautta tehdään, vai tehdäänkö edes.
Ove <3 tuo painajainen naapurina...