Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin miehen vanhoja sähköposteja..

Vierailija
23.07.2014 |

Eli mieheni oli unohtanut sähköpostinsa auki ja en malttanut olla lukematta hänen lähettämiä viestejä, tiedän että se on väärin ja laitonta, joten siitä on nyt turha rupea saarnaamaan.

Pohjustan ensin vähän:

Eli olemme olleet jo yhdessä 5 vuotta ja naimisissakin ollaan ja lapsiakin on. Tiedän että ennen minua hänellä oli tyttöystävä joka jätti hänet ja satutti ja heillä oli jopa sutinaa ennen kuin me ruvettiin virallisesti olemaan yhdessä. Ei mies sitä suoraan ole sanonut mutta juttu meni suunilleen näin: ex nainen valitsi toisen miehen ja mieheni sitten jätettiin ja meidän juttumme edistyi.

Ollessamme muutaman kuukauden yhdessä nainen kumminki rupesi lähettämään viestejä että hän haluaa jutella ja takaisin yhteen mieheni kanssa. Mieheni kertoi näistä rehellisesti minulle ja näytti viestit että hän kertoi olevan nyt minun kanssa ja kuulin puhelutki. Se taisi jäädä sitten siihen, eikä minulla ole koskaan ollut tarvetta epäillä mieheni uskollisuutta tai rehellisyyttä..

Mieheni on ollut aina sellainen "perusmies" joka ei hirveästi puhu tunteistaan tai viljele kauniita romanttisia sanoja MUTTA ne viestit ex naiselle 7 vuoden takaa!!!! ne oli kauniita, romanttisia, syvällisä, täynnä rakkautta ja kaipuuta..minä en vaimona ja lasten äitinä ole koskaan edes voinut kuvitella kuulevani noita ja että junttimieheni osaa ajatella tuollaisa asioita. Ja naisen vastaukset meni keskimäärin näin " sori kun en ole kerennyt vastaamaan, on ollut kiirettä"

Vaikka ne olikin aikaa ennen kuin me tutustuttiin mua suoraan sanottuna vitutti. En tiedä tajuaako kukaan pointtiani...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia 16,17 ja 18 viestin lähettäjät, teillä oli hyviä pointteja jotka ei tullu edes mieleen ja olette ehkä jopa oikeassa :)

ap

Vierailija
22/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:19"]

Kysyisin kyllä miksi on ne säilyttänyt ihan ohimennen kun keskustelemme päivästä. Jostain tuommoinen salailu kertoo

[/quote]

en mä kyllä meinaa mieheni kanssa viesteistä puhua, tiedän itsekin että se oli ruma temppu edes lukea niitä. halusin vain muita näkökulmia tähän asian täältä ja sainkin myös, positiivisessa mielessä, asioita joita minulle itselle ei olisi edes tullut mieleen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus lyhyesti.

SINUN mielestäsi miehesi on vain perusmies ja juntti, omien sanojesi mukaan.

Ja sinua vituttaa. Stalkkaat.

Kuulostat ihanalta rakastavalta pullantuoksuiselta äityliltä. Not.

Jos et arvosta miestäsi (kts yllä) niin pitääkö miehesi arvostaa sinua?

Katsetta peiliin, muutaman tunnin tuijotus noin aluksi. 

Vierailija
24/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tehnyt ihan saman, lukenut aiemman suhteen viestejä ja onhan ne ihan erilaisia. Eri suhteet on erilaisia. En minäkään ensimmäiselle miehelleni kertonut päivittäin miten paljon häntä rakastan tms. Nykyiselleni kyllä. Dynamiikka on eri. Ensimmäiselle vaimolleen mies oli koko ajan kertonut miten kaunis hän on tms. Eksälle sellainen oli tärkeää, minä lähinnä ärsyyntyisin vastaavasta.

Ja kuin moni itse muka siivoaa sähköpostejaan.

Vierailija
25/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:19"]Kysyisin kyllä miksi on ne säilyttänyt ihan ohimennen kun keskustelemme päivästä. Jostain tuommoinen salailu kertoo

[/quote]

Kuinka useasti ja miten siivoat sähköpostisi? Aikana ennen gmailia (ja duunissa edelleen) putsaan viestit öpaut puolivuosittain arkistoon, joka päätyy serverinkulmalle keräämään digitaalisia hämähäkinseittejä. Vanhoja kovalevyjä hävittäessäni siirtelin jostain ysärin loppupuolelta maileja talteen.

Kaupalliset viestit on öpaut ainoita jotka menee deletoiden. Kaikki muu on tallessa. Ei vie fyysistä tilaa kuten jotkut vanhat verolirpakkeet, kuitit ja muut tositteet veivät.

Vierailija
26/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lopun alulta. Minusta sinun pitäisi kertoa ja jakaa tuska miehesi kanssa ja sen lisäksi kestää hänen raivonsa siitä ettet kunnioita hänen yksityisyyttään. Salailu, yksityisyyden häpäisy ja tämän tyyppiset tunteet tulevat ajamaan teidät onnettomuuteen jos et nyt tee jotain. NYT.

Vierailija
27/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:28"]

Kuulostaa lopun alulta. Minusta sinun pitäisi kertoa ja jakaa tuska miehesi kanssa ja sen lisäksi kestää hänen raivonsa siitä ettet kunnioita hänen yksityisyyttään. Salailu, yksityisyyden häpäisy ja tämän tyyppiset tunteet tulevat ajamaan teidät onnettomuuteen jos et nyt tee jotain. NYT.

[/quote]

27 jatkaa:

Parisuhdekriisihän tuosta todennäköisesti seuraa mutta minusta puhuminen ja avoimuus on ainoa oikea ratkaisu. Itsepähän aiheutit.

Vierailija
28/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-tyttis oli miehesi elämän rakkaus ja sä olet hänen valintasi lasten äidiksi ja aviopuolisoksi.

Joskus nänä kaksi asiaa eivät valitettavasti kohtaa, kun ei miehesi kohdalla. Rehellisyys ja avoin sude kantaa pidemmälle kuin hetkellinen rakkaus. 

Vierailija
29/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa kuuntelijat ja salaa toisten viestejä lukijat saavat harvoin tietoonsa mitään hyvää. 

Vierailija
30/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:35"]Rehellisyys ja avoin sude kantaa pidemmälle kuin hetkellinen rakkaus. 

[/quote]

Monetkaan eivät vain suostu avoimeen suhteeseen.

t: tahallaanväärinymmärtäjä

Vierailija
31/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakastanut exää enemmän, hän on ollut tosirakkaus. Mutta silti on kanssasi varmaan ihan tosissaan parisuhteessa, ei vain rakastunut yhtä vahvasti. Varmaan ex oli ensirakkaus, ei mikään vain yllä siihen samaan.

Vierailija
32/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 10:39"]

No jos nyt on niin, että nainen on ollut miehellesi erittäin tärkeä ja ei koe kanssasi samanlaista kumppanuutta, mitä sille voi? Sinulla ei ole mitään oikeutta syyttää miestäsi tai ketään muutakaan tästä. Viestit lukemalla loukkasit miehen yksityisyyttä ja sait itsellesi pahan mielen.

Mä kyllä ymmärrän ap:n pointin...harvemmin kukaan haluaa olla se vähemmän rakastettu kuin aiempi kumppani. Ymmärrän täysin sen mustasukkaisuuden tunteen. Ja vaikka ei ole oikein lukea toisen maileja, niin jos totuus on se, että häneen olisi "tyydytty" tms. niin hyvä kuitenkin, että totuus tulee esille. Itse ainakin haluaisin tietää ko.tapauksessa totuuden. Vaikka se tekisikin kipeää, niin totuus on kuitenkin totuus. 

WOIMIA AP!

[/quote]

Olet aivan oikeassa, tyhmästi tein ja olisi ollut kaikkien kannalta parempi ettei uteliaisuuteni olisi voittanut. Kai mun on nyt päästävä asian yli ja jatkettava elämää, ei tässä hirveesti voi tehä enää asian eteen.

ap

[/quote]

Vierailija
33/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:53"]Se on rakastanut exää enemmän, hän on ollut tosirakkaus. Mutta silti on kanssasi varmaan ihan tosissaan parisuhteessa, ei vain rakastunut yhtä vahvasti. Varmaan ex oli ensirakkaus, ei mikään vain yllä siihen samaan.

[/quote]

Onko parin vuoden "tosirakkaus" enemmän kuin viiden vuoden rakkaus? Onko ensirakkaus suurempi ja vahvempi kuin viisi vuosikymmentä kestänyt?

Vierailija
34/38 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:53"]Se on rakastanut exää enemmän, hän on ollut tosirakkaus. Mutta silti on kanssasi varmaan ihan tosissaan parisuhteessa, ei vain rakastunut yhtä vahvasti. Varmaan ex oli ensirakkaus, ei mikään vain yllä siihen samaan.

[/quote]

Onko parin vuoden "tosirakkaus" enemmän kuin viiden vuoden rakkaus? Onko ensirakkaus suurempi ja vahvempi kuin viisi vuosikymmentä kestänyt?

[/quote]

Parin vuoden tulta ja tappuraa ollut suhde on vahvempi kuin pidempi, enemmän järjellä valittu liitto. Se on tietenkin sääli, jos se, johon on palavasti rakastunut ei tunne samoin, kuten ap:n miehelle kävi. Mutta harva haluaa jäädä loppuelämäkseen sinkuksi sen jälkeen, suhde voi olla ihan hyvä, vaikka samaa intohimoa ei enää löydä. Tapahtui näin itsellenikin.

Vierailija
35/38 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin sitten mieheltäni tänään että olenko hänen elämänsä rakkaus ja sain myöntävän vastauksen :)

Ap

Vierailija
36/38 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, musta ainakin tuntuu pahalta ap:n puolesta. Sä et voi ottaa tuota esillekään koska teit väärin, viestejä ei saa lukea ja mies varmasti suuttuu, mutta kyllä muakin pistäisi mietityttämään rakastaako mies yhtä paljon.

Mitä jos ottaisit jotenkin puheeksi sen että kaipaat kauniita sanoja. Käykää joku syvällinen keskustelu joskus kun lapset nukkumassa tai teillä romanttinen tai hyvä hetki, jospa siitä irtoaisi sullekin kauniita sanoja. Ei voi ainakaan vedota siihen että mä en tollasia osaa leperrellä, just joo. Mutta miten tosta eteenpäin, en tiedä.. Koita saada selville onko sillä tunteita sua kohtaan kuinka paljon.

Vierailija
37/38 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut kiihkeämpi nuorena, aikaa on mennyt, etkä sinä enää merkitse hänelle niin paljon kuin eksä aikanaan.

Vierailija
38/38 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajuan pointtisi. Mieheni edellinen suhde oli päättynyt, kun nainen jätti juurikaan selittelemättä. Näin kerran myös sähköpostin, jonka oli lähettänyt suhteen päättymisen jälkeen exälleen. Vakuutti rakastavansa kaikesta huolimatta ym. lepertelyä. Muakin vitutti, koska ei mulle koskaan noin hempeitä ole leperrellyt. Eipä sitä kannata enää miettiä, kun on mennyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi