Onnistuuko joku poistamaan karvat Veetin voiteella?
Minä en. Noudatan käyttöohjetta, 3-6 min vaikutusaikoineen, mutta karvat on ja pysyy. Ehkä vähän katkeilevat ja pehmenevät. Joudun silti sheivaamaan koneella. Teenkö jotain väärin vai olenko markkinamiesten uhri, kun uskon sileäsäärisiä mainoskuvia?
Kommentit (23)
Sama juttuulla. Ei lähde ei. Olen jo luovuttanut.
Saan pois nilkoista, mutta olenkin lähes karvaton ja ne vähäiset ovat samanlaisia kuin muilla käsivarsissa. Annan kyllä vaikuttaa pitempään.
Sulla on väärä Veeti. Koitas ens kerralla jotakin toista...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:22"]
[/quote]
Oliks tää läppä vai onko oikeasti olemassa joku parempi? :D Jos on, niin kerro! :)
t.ap
Juu, tulee vaan karmee ihottuma ja kutina.
Saan pois nilkoista, mutta olenkin lähes karvaton ja ne vähäiset ovat samanlaisia kuin muilla käsivarsissa. Annan kyllä vaikuttaa pitempään.
[/quote]
Kuinka kauan uskallat pitää?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:22"]
[/quote]
Oliks tää läppä vai onko oikeasti olemassa joku parempi? :D Jos on, niin kerro! :)
t.ap
[/quote]
Kuvitteli sinun ehkä pöllineen Veeti-ystäväsi karvanpoistoaineen?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:25"]
[/quote]
t.ap
[/quote]
Valitettavasti oli läppä, sori.
Mulla irtoaa hyvin. En kylläkään käytä sitä paketin mukana tulevaa lastaa karvanpoistoon vaan poistan mönjän vastakarvaan karkealla pesukintaalla.
Kyllä mulla lähtee, vaikka karvani tummaa aika paksua. Kåytäthän lastaa oikein päin? :-D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:37"]
Mulla irtoaa hyvin. En kylläkään käytä sitä paketin mukana tulevaa lastaa karvanpoistoon vaan poistan mönjän vastakarvaan karkealla pesukintaalla.
[/quote]
Ahaa! Onko se lasta tarkoitettu siihen?? Minä hölmö olen vaan levittänyt voiteen sillä ja pessyt aineen pois käsin! Voi, miksi en ole lukenut käyttöohjetta?! No, olen menossa treffeille ja kirjoitn aloituksen levitettyäni voiteen. Pidin sitä tavallista kauemmin ja nyt suihkun jälkeen kirvelee alapäätä ja kainaloita niin hirveästi, että en voi kuvitella laittavani dödöä. Ja arvatkaa, ovatko karvat silti poissa? Joo ei. :) enkä nyt voi uudelleenkin sitä laittaa ja lastata pois. Sheivaamisesta puhumattakaan. Eli luomuna mennään! :) onneksi ei ole ensitreffit. :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:37"]
[/quote]
Ahaa! Onko se lasta tarkoitettu siihen?? Minä hölmö olen vaan levittänyt voiteen sillä ja pessyt aineen pois käsin! Voi, miksi en ole lukenut käyttöohjetta?! No, olen menossa treffeille ja kirjoitn aloituksen levitettyäni voiteen. Pidin sitä tavallista kauemmin ja nyt suihkun jälkeen kirvelee alapäätä ja kainaloita niin hirveästi, että en voi kuvitella laittavani dödöä. Ja arvatkaa, ovatko karvat silti poissa? Joo ei. :) enkä nyt voi uudelleenkin sitä laittaa ja lastata pois. Sheivaamisesta puhumattakaan. Eli luomuna mennään! :) onneksi ei ole ensitreffit. :)
[/quote]
No todellakin lastaa täytyy käyttää! Millaista myrkkyä luulet sen olevan, että karvat vain katoaa ilman mitään mekaanista hankausta? Siinä vois mennä samalla iho...
[/quote]
Olen pitänyt n. 10min ja hinkannut kärvähtäneen karvahötön sitten pienellä froteepyyhkeellä tai pehmeälä harjalla. Minusta se lasta ei ole tarpeeksi tehokas. Ei kai kukaan hullu laita sitä säärille tarkoitettua Veetiä alapäähänsä?
Olen aina käyttänyt Veetiä ja pysyy paikat sileänä. Minäkin pesen sen voiteen pois pesukintaalla ja hyvin lähtee kaikki karvat. Eikä tule sellaista pistävää sänkeä kuin höylää käyttäessä.
Olen näköjään kirjoittanut aloitukseenkin, että " noudatan käyttöohjetta..." :D
t.ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:47"]
[/quote]
Olen pitänyt n. 10min ja hinkannut kärvähtäneen karvahötön sitten pienellä froteepyyhkeellä tai pehmeälä harjalla. Minusta se lasta ei ole tarpeeksi tehokas. Ei kai kukaan hullu laita sitä säärille tarkoitettua Veetiä alapäähänsä?
[/quote]
Siinä kyllä lukee, että bikinirajoille. Eikö se ole alapäässä? Tuskin se bikinien yläosaa tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:51"]
[/quote]
[/quote]
Siinä kyllä lukee, että bikinirajoille. Eikö se ole alapäässä? Tuskin se bikinien yläosaa tarkoittaa.
[/quote]
BikiniRAJA ei ole pimppi!!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
BikiniRAJA ei ole pimppi!!
[/quote]
Ei kai kukaan ole sitä pimppiinsä tunkemassakaan?
Kyllä minä poistan sillä ihan alapääkarvoitusta häpyhuulista ja takapuolesta. Ei kyllä hirveän hyvin toimi.
Olen onnistunut.