Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka mistä olette heränneet kännireissun päätteeksi?

Vierailija
23.07.2014 |

Kertokaa myös miten sinne päätyneet.

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä putkasta, ei ollut eka kerta. Tällä kertaa herätessäni käteni olivat edelleen käsiraudoissa selän takana. Könysin jotenkin istumaan ja huomaan että vaatteet on veressä. Mitä helvettiä on tapahtunut, olenko mä hommanut jonkun sairaalaan tai jotain?

Konttaan siihen putkan hälytyskellon eteen ja painelen NENÄLLÄNI sitä nappia. Ei riittänyt järki siinä vaiheessa että olisin vaan kääntynyt siinä ympäri ja painanut hälytystä selän takaa.

Tuttu poliisi tulee kattomaan; niin? Kysyn hieman hermostuneena että mitä on tapahtunut. ” Eipä mitään kummempaa, sä olit vaan vähän hankalalla tuulella”.

Eli se veri mun vaatteissa oli mun omaa verta; olin pannut poliiseille hanttiin, niin ne oli sitten kolauttaneet mua siinä kuljetuksen yhteydessä.

Vierailija
162/184 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla kirkon parkkipaikalla teltasta sunnuntai aamuna kellojen kuminaan. 😰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäellä, täysin tuntemattoman naisen sängystä. Tuli kiire kerätä vaatteet ja hiipiä takaisin kotiin (asuin Helsingissä).

Vierailija
164/184 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viru-hotellista varatun miehen sängystä. Oli järkyttävää ajatella, että sillä pienellä vehkeellä oli saatu 4 lasta aikaiseksi. Kävi rouvaa sääliksi. 

Oli vielä vahvasti seurakunnan miehiä. Olinhan mä kännissä, mutta kai mä tietoisen päätöksen tein. 

Vierailija
165/184 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena jonkun ihan oudon kerrostalon saunasta, olin kai kiivennyt sinne ikkunasta!

Aikuisena taas kaverin kodin eteisestä, takkinaulakosta missä istuin takkeihin nojaillen pitsaloota sylissä ja pipo silmillä,  kaveri taas havahtui  vessan lattialta. Kummallakaan ei mitään muistikuvaa  kaverille saapumisesta :D

Vierailija
166/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin talon katolta. Ei aavistustakaan miten päädyin sinne, juhlat olivat 200 km päässä.

Vierailija
167/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nukahdin kotona joogamatolle kun en jaksanut mennä sänkyyn. En ole kyllä ikinä juonut niin paljon, että ihmettelisin paikkaa missä olen herännyt. Tuossahan on jo oma turvallisuuskin vaarassa kun sammutaan ties minne sattuu.

Vierailija
168/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin vierestä alasti, ei muistikuvia oliko jotain tapahtunut 😬😬

Vierailija
169/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppahallin kellarista, aaltopahvin päältä. Kai me oltiin kaverin kanssa saatu joku todella hyvä idea ja päädytty jotenkin sinne kellariin. Siitä miten sinne päästiin, ei ole muistikuvia.

Vierailija
170/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vanhempien talon uima-allas. Oli tyhjä siis, mutta ihmettelen kuitenkin mikä älynväläys oli mennä nukkumaan kylmille kloorinhajuisille kaakeleille. 

Vierailija
171/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli kerran lähtenyt parille ja heräsi puistikosta työpaikan läheltä. Ei siinä mitään, mutta hänen päällyshousunsa ja silmälasit olivat n. 4 metrin korkeudella puussa. Eikä mitään muistikuvaa. No herralla oli työhuoneessa onneksi varahousut ja toiset silmälasit. Pokkana vaan käveli duuniin alkkarit jalassa.

Vierailija
172/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri oli kerran lähtenyt parille ja heräsi puistikosta työpaikan läheltä. Ei siinä mitään, mutta hänen päällyshousunsa ja silmälasit olivat n. 4 metrin korkeudella puussa. Eikä mitään muistikuvaa. No herralla oli työhuoneessa onneksi varahousut ja toiset silmälasit. Pokkana vaan käveli duuniin alkkarit jalassa.

Ei tainnut siten olla ensimmäinen kerta kun vaatteet katosivat kun herra oli osannut varautua noin hyvin valmiiksi. Tosin minkälaiseen duuniin voi kävellä alkkarit päällä??  

Vierailija
173/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiurveden S-kaupan katolta. Sinne oli vain. 370 km paikasta jossa aloitimme solmurommin juonnin. Oli meitä kolme. Mutta ei tietoa miten olimme sinne joutuneet. Mutta "rikos" lienee vanhentunut...tapauksesta sentään jo yli 40 vuotta.

Vierailija
174/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut siten olla ensimmäinen kerta kun vaatteet katosivat kun herra oli osannut varautua noin hyvin valmiiksi. Tosin minkälaiseen duuniin voi kävellä alkkarit päällä??  

Ei varmaan ollut ensimmäinen kerta. Tehtaassa työnjohtajana hän oli.

Vierailija
175/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi vetää semmoiset kännit että päätyy ties minne? 

karavaanari
176/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntovaunun kaasupullotilasta. Se vaunun edessä oleva lasikuitulaatikko.

Kaveri oli sammunut kait sisälle ja ovi lukossa, juhannus eli alkoi satamaan ja jonnekin piti päästä suojaan.

Siellä sitten seuraavana aamuna semipaniikissa potkin kannen irti, kun en tajunnut, missä olin.

Vierailija
177/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena likkana putkasta. Oli jalat pettäneet alta keskellä kaupunkia, vaikka en ollut nauttinut kuin kaksi pulloa sidukkaa...poliisit korjasivat yösäilöön. 

Toinen epäonninen kerta eteisen lattialta mahallaan lähes täydellisessä x-asennossa.

Vierailija
178/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakon vessan lattialta.

Vierailija
179/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten oli festari nimeltä Saapasjalkarock. Heräsin siellä kirjaimellisesti ojasta. En tiedä miten edes päädyin koko paikkaan. Kotiin oli matkaa yli 300 km. Olinkohan liftannut? Sitä harrastettiin siihen aikaan. Olin tuolloin 14-v. mustat kajalit silmissä ja hakaneula poskessa oleva tyttö. Nykyisin saisi varmaan jonkun lasun vastaavasta. Eikä tuo ollut edes ainoa kerta. Hauskaa kyllä oli. 

Vierailija
180/184 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putka. Olin ollut niin huonossa kunnossa. Ihan vetelä. Suojelemiseksi luki ja kerrottiin aamulla.

Samassa baarissa moni oli saanut samantyyppisiä oireita. Sairaala olisi ehkä ollut oikeampi paikka. Onneksi heräsin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi