Erikoisin paikka mistä olette heränneet kännireissun päätteeksi?
Kommentit (184)
Aikanaan kibbutsilla Israelissa ulkoa sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:49"]Yyterin sannoilta. En muista miten sinne päädyin, jatkoille varmaan menty. Asuin silloin kyllä Porissa, mutten lähelläkään Yyteriä. Oli kyllä voittajaolo hipsiä bilevaatteissa ja meikit poskilla kun perheitä alko valua rantapäivää viettämään...
[/quote] Ellu :D
Tuntemattoman miehen keittiön lattialta. Eikä mitään hajua miten sinne päädytty.
Laitakaupungilta sorakuopasta, lämpöputkien seasta. Työntekijät tuli töihin klo 7 herätti minut.
Jonkun tuntemattoman pyykkikorista heräsin.
Turusta tuntemattoman luota. Asun Kuopiossa.
Ritz-hotellin huoneesta ulkomailla. + Junassa kohti Pietaria (onneksi Lahdessa jo konduktöörillä oli asiaa).
Sairaalassa ilman muistikuvaa siitä miksi. Ilmeisesti olin kaatunut pyörällä ja lyönyt pääni.
Hotellin käytäviltä harhailemasta. Onneksi en ollut paiskannut huoneen ovea lukkoon. Ko. hotellissa ei ollut respa auki yöllä. Unissaankävelyviettini oli nuorena aika voimakas. Hmph.
Ulko-oven sisäpuolelta eteismatolta, kun postinjakaja pudotti Hesarin naamalleni.
Leirintäalueen grillikatoksesta housut väärinpäin jalassa.
Kotikaupunkini keskeisimmästä puistosta. Näin puistotyöntekijöiden tulevan töihin ja aloittelevan päivän hommia.
Kaikista noloimmaksi asian teki se, että olin ollut itse kesätöissä siellä pari vuotta aiemmin ja aina naureskellut puistosta herääville juhlijoille ja pulsuille...
Siwan edestä toisesta kaupungista, ambulanssi kuski herätteli kun olin lähtenyt ostamaan olutta, mutta kauppa ei ollut vielä auki. 17v. Ihan ku ne olis myyny.
Maanpuolustuskorkeakoululta. Oltiin lähdetty perinteisesti yksille kaverin kanssa ja lopputulos oli että aamuviideltä kasarmilla juotiin kypärät päässä punkkua kadettien kanssa. Aamulla tulikin äkkilähtö.
Heräsin aamulla tuntemattomasta asunnosta alasti tuntemattoman miehen kanssa saman peiton alta. Ja olen mies. Ikinä ei ole ollut homoilut mielessä edes fantasioissa. Kyllä piti mennä vessaan tunnustelemaan, olisiko persereikä sen tuntuinen, että siellä olisi käyty. Ei ollut. Häivyin paikalta aika pikaisesti.
mun eka känni oli jo niin legendaarinen että opetti aikalailla kerrasta. monesti on tullut kyllä juopoteltua ja vielä on vuosia jäljellä. ryypiskely menee melkein muistikatkoon mutta melkein ei pidetä. maa rupee pyörimään ja takaraivossa huutaa sulle vaan vettä senkin doku akka.
eli teinivuosina heräsin hangesta, oksu lämmitti vielä posken alla. voijee että oli fiksua vetää puolikas kossu..!? äly hoi! sen jälkeen olen nukahdellut ihan oman tai tutun kotiin harkitusti sinne kontaten ja vessan lattiallakin on yleensä lämmintä ja turvallista :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 06:51"]
Menin nukkumaan talvella alasti alastoman kaverini ja mieheni viereen nukkumaan mutta heräsin alasti parvekkeelta.. Onneksi sentään heräsin,huh!
[/quote]
Mulla kans yksi paikka kaverin parveke,oltiin siellä viettetty kesäiltaa ja olin sammunut.
Toinen erikoinen oli sairaalan putka.Uuden vuoden vietto oli päättynyt portaissa kaatumiseen,sairaalassa olin herännyt ja alkanut riehua(ei muistikuvia),joten laittoivat putkaan jäähylle.
Äitini vierestä vanhempieni vierashuoneesta. 25+ oli ikää ja omaan kotiini oli miehen minut tarkoitus viedä.