Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaa myös miten sinne päätyneet.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (165)

Menin nukkumaan talvella alasti alastoman kaverini ja mieheni viereen nukkumaan mutta heräsin alasti parvekkeelta.. Onneksi sentään heräsin,huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Omasta vessasta, pesukaapin alta. Se että miten olen sinne joutunut niin en tiedä. Tai miten olen sinne mahtunut.

En siis ollu oksentanut, mennyt vaan nukkumaan max. Lattiasta 30cm korkeaan tilaan.

• ylös 13
  • alas 0

Erään keskisuuren kaupungin kaupungintalon saunaosastolta. Olin lähtenyt vaan ihan normisti baariin kaverin kanssa, kaveri oli kotonaan aamulla...

• ylös 12
  • alas 0

Joskus olen herännyt kotoa vessan lattialata ja kerran mökillä keskeltä lattiaa. Toivottavasti olen jo sen verran viisastunut että ei tarvi koskaan enää yritä poistaa viinaa maapallosta juomalla.

• ylös 11
  • alas 0

Auton tavaratilasta! Eikä kyseessä ollut mikään iso auto, ehkä golf. Kaveri skitsahti ja heitti pihalla eikä ollu ajokuntosta paikalla ja jostain syystä taksi ei kuulostanu kivalta sillon aamuyöllä. 

• ylös 11
  • alas 0

Pikkukaupungista, sadan kilometrin päästä kotikaupungistani, missä olin edellisenä iltana viettänyt ravintolailtaa ilmeisen railakkaissa merkeissä.

Kaverin hoidon pikkuveljen (ehkä 8 vee) sängystä. Avaruuslakanoista. (Siis kuvioltaan, ei sentään sellaisista hypotermialakanoista)

• ylös 12
  • alas 0

Yyterin sannoilta. En muista miten sinne päädyin, jatkoille varmaan menty. Asuin silloin kyllä Porissa, mutten lähelläkään Yyteriä. Oli kyllä voittajaolo hipsiä bilevaatteissa ja meikit poskilla kun perheitä alko valua rantapäivää viettämään...

• ylös 18
  • alas 0

Hissistä. Olin lähtenyt kotoa kännissä ja unissani harhailemaan. Lehdenjakaja herätti. Kyllä hävetti..

Silja Linelta. Ei harmaata aavistustakaan,miksi olin laivassa. Kaiken huippu,että oli maanantai,ja mun piti olla duunissa.

• ylös 35
  • alas 0

Ei nyt kovin erikoinen: kaverin isän sohva. Oltiin kyllä alun perinkin sovittu että mennään sinne yöksi kun asui ihan baarin vieressä silloin ja olivat kaverin äitipuolen kanssa reissussa. En vain muista edes lähteneeni baarista mutta olin kuulemma auttanut vielä taluttamaan (/kantamaan) toisen kaverini sinne :D Voi niitä ihan ekoja baarireissuja kun maisteltiin tequilaa.. muistihan siitä menee

Huoltoaseman pihalta terassipöydän alta. Sain kännissä loistoidean mennä sinne tuulensuojaan. Onneksi olin sopinut tapaavani kaverin siellä, olisi voinut käydä huonosti talvipakkasella jos kaveri ei olisi huomannut minua.

Sivut